Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування за кодом 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2021-10-19-002509-a 7f571a825f114eb88de698c33f2924c7
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ткачик Віта

+380976065499 vitatkachik@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП"ЦПМСД№1 Дніпровського району м.Києва"
Код ЄДРПОУ: 26188946
Вебсайт: http://www.doktor-dnepr.kiev.ua
Місцезнаходження: 02125, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Петра Запорожця,26
Контактна особа: Ткачик Віта
+380976065499
vitatkachik@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2021 15:59
Звернення за роз’ясненнями: до 23 жовтня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2021 00:00
Початок аукціону: 29 жовтня 2021 13:24
Очікувана вартість: 10 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 шт
Швидкозшивач з прозорим верхом пластиковий А4 (в уп. 10 шт.), різнокольоровий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Петра Запорожця, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
26 шт
Файл глянцевий А4+ 40 мкм Прозорий, матеріал -поліпропіленова плівка товщиною 40 мкм, уп. - 100 шт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Петра Запорожця, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
42 шт
Папка реєстратор А4 70 мм, Папка-реєстратор А4, 7 см для архівування документів за алфавітом, хронологічно або по темам. • Міцний механізм з металевим зажимом. • Зовні та всередині PP покриття. • Картон щільністю 1400 г / м2. (бірюзового та синього кольору)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Петра Запорожця, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
48 шт
Папка реєстратор А4 50 мм, Папка-реєстратор А4, 5 см для архівування документів за алфавітом, хронологічно або по темам. • Міцний механізм з металевим зажимом. • Зовні та всередині PP покриття. • Картон щільністю 1400 г / м2. (бірюзового та синього кольору)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Петра Запорожця, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
235 шт
Папка картонна на зав’язках А4 уп., білого кольору
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Петра Запорожця, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 шт
Папка картонна скорозшивач А4 уп., білого кольору
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Петра Запорожця, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 жовтня 2021 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2021 15:59
Оголошення.docx
19 жовтня 2021 15:59
Проєкт договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2021 13:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 6 698,70
UAH з ПДВ
6 631,62
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприємець Бердник Володимир Анатолійович 7 445,00
UAH з ПДВ
6 698,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 7 443,24
UAH з ПДВ
7 349,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЯЦИНА СВІТЛАНА ЮРІЇВНА" 7 899,45
UAH з ПДВ
7 899,45
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 жовтня 2021 13:11
Електронний підпис
26 жовтня 2021 13:10
Тендерна пропозиція.pdf
26 жовтня 2021 13:10
Договір канц. 2020 р..pdf
26 жовтня 2021 13:10
Документи.pdf

Публічні документи

23 жовтня 2021 10:09
Електронний підпис
23 жовтня 2021 09:40
Довідка щодо підпису.pdf
23 жовтня 2021 09:40
Витяг ЄДРЮ і ФОП.PDF
23 жовтня 2021 09:40
Довідка ст. 17.pdf
23 жовтня 2021 09:40
Фін.звітність 1 кв. 2021р.PDF
23 жовтня 2021 09:40
Довідка стаття 236.pdf
23 жовтня 2021 09:40
Довідка Ліцензії.pdf
23 жовтня 2021 09:40
Довідка про статут.pdf
23 жовтня 2021 09:40
Довідка працівники.pdf
23 жовтня 2021 09:40
Договір+ВН Муз.школа№4.PDF
23 жовтня 2021 09:40
Паспорт повний.PDF
23 жовтня 2021 09:40
РНОКПП.PDF
23 жовтня 2021 09:40
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

26 жовтня 2021 16:19
Електронний підпис
26 жовтня 2021 16:19
Електронний підпис
26 жовтня 2021 16:18
загальні відомості.pdf
26 жовтня 2021 16:18
Протокол.pdf
26 жовтня 2021 16:18
5. цінова пропозиція.pdf
26 жовтня 2021 16:18
Наказ.pdf
26 жовтня 2021 16:18
Довідка ЄДРПОУ.pdf
26 жовтня 2021 16:18
Свідоцтво ПДВ.pdf
26 жовтня 2021 16:18
Витяг ПДВ Ромус.pdf
26 жовтня 2021 16:18
Витяг з ЄДР від 18.10.2021..pdf
26 жовтня 2021 16:18
4. тв.pdf
26 жовтня 2021 16:18
3. гарантійний лист.pdf
26 жовтня 2021 16:18
Протокол №3.pdf
26 жовтня 2021 16:18
Виписка.pdf
26 жовтня 2021 16:18
Протокол №19.pdf

Публічні документи

27 жовтня 2021 16:27
Електронний підпис
27 жовтня 2021 16:26
рахунок довідка (1).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

Фізична особа підприємець Бердник Володимир Анатолійович

ТОВ "Ромус-Поліграф"

ФОП "ЯЦИНА СВІТЛАНА ЮРІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
Переможець 6 631,62
UAH з ПДВ
03 листопада 2021 10:18

Документи

03 листопада 2021 10:17
Електронний підпис
03 листопада 2021 10:15
Протокол _ 149.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 листопада 2021 10:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
6 631,62
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 листопада 2021 10:17
Електронний підпис
03 листопада 2021 10:15
Протокол _ 149.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 12:32
Електронний підпис укладений
11 листопада 2021 11:27
Договір _ 117.pdf укладений
11 листопада 2021 11:11

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Швидкозшивач з прозорим верхом пластиковий А4 (в уп. 10 шт.), різнокольоровий 17 шт 3,42
UAH з ПДВ
Файл глянцевий А4+ 40 мкм Прозорий, матеріал -поліпропіленова плівка товщиною 40 мкм, уп. - 100 шт 26 шт 55,86
UAH з ПДВ
Папка реєстратор А4 70 мм, Папка-реєстратор А4, 7 см для архівування документів за алфавітом, хронологічно або по темам. • Міцний механізм з металевим зажимом. • Зовні та всередині PP покриття. • Картон щільністю 1400 г / м2. (бірюзового та синього кольору) 42 шт 39,54
UAH з ПДВ
Папка реєстратор А4 50 мм, Папка-реєстратор А4, 5 см для архівування документів за алфавітом, хронологічно або по темам. • Міцний механізм з металевим зажимом. • Зовні та всередині PP покриття. • Картон щільністю 1400 г / м2. (бірюзового та синього кольору) 48 шт 39,66
UAH з ПДВ
Папка картонна на зав’язках А4 уп., білого кольору 235 шт 3,30
UAH з ПДВ
Папка картонна скорозшивач А4 уп., білого кольору 100 шт 2,58
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 6 631,62
UAH (в тому числі ПДВ 1 105,27 UAH)