Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісний папір, паперові вироби різні
Очікувана вартість
79 414,00 UAH
UA-2021-10-19-002113-a 9cd919828f444a6a847ba6105ab0e143
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зінчук Максим Миколайович

06153 62334 zinchuk.m@erd.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: БЕРДЯНСЬКА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ БЕРДЯНСЬКОГО МОРСЬКОГО ПОРТУ)
Код ЄДРПОУ: 38728360
Вебсайт: http://uspa.gov.ua
Місцезнаходження: 71112, Україна , Запорізька обл., Бердянськ, 71112, Запорізька обл., місто Бердянськ, ВУЛИЦЯ ГОРЬКОГО, будинок 6
Контактна особа: Зінчук Максим Миколайович
06153 62334
zinchuk.m@erd.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
п.1 ч.2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2021 16:10
Оскарження наміру укласти договір: 30 жовтня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Усі документи, що входять до складу пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою. Документи, що надаються Учасником у складі пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
680 шт.
Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
654 шт.
папір для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
26 шт.
Крафт-папір, Картонаж
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197600-2 — Оброблені папір і картон

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар здійснюється Покупцем (Бердянською філією) у національній валюті України, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний в цьому Договорі, протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної на Товар та отриманого Покупцем оригіналу належним чином оформленого рахунку від Постачальника в розмірі 80% від вартості Товару. Пiсляоплата 20 Банківські 80
Iнша подія Остаточний розрахунок (оплата суми ПДВ, як складової вартості Товару), здійснюється в такий же строк з дня отримання від Постачальника зареєстрованоїї податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Пiсляоплата 20 Банківські 20

Тендерна документація

19 жовтня 2021 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2021 15:03
UA-2021-06-25-000623-a-report.pdf
19 жовтня 2021 15:03
UA-2021-08-26-016280-a-report.pdf
19 жовтня 2021 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2021 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2021 15:03
UA-2021-06-25-000623-a-report.pdf
19 жовтня 2021 15:03
UA-2021-08-26-016280-a-report.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Свіком"
#37167117
Переможець 79 304,30
UAH
19 жовтня 2021 16:10

Документи

19 жовтня 2021 16:10
Електронний підпис
19 жовтня 2021 16:08
Акцепт.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 жовтня 2021 16:10

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Свіком"
#37167117
79 304,30
UAH
Документи

Документи

19 жовтня 2021 16:10
Електронний підпис
19 жовтня 2021 16:08
Акцепт.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 09:34
Електронний підпис укладений
01 листопада 2021 09:48
112-В-БЕФ-21.pdf укладений
01 листопада 2021 09:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 95 165,16
UAH (в тому числі ПДВ 15 860,86 UAH)