Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

постачання гарячої води у вигляді пара
Очікувана вартість
130 000,00 UAH
UA-2021-10-19-001951-a 7151a720e7124dbd90985604e838527d
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пілецький Анатолій Михайлович

+380445023703 kmkl8p@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП"Київська міська клінічна лікарня №8"
Код ЄДРПОУ: 05497146
Місцезнаходження: 04159, Україна , Київська обл., Київ, вул. Кондратюка, 8
Контактна особа: Пілецький Анатолій Михайлович
+380445023703
kmkl8p@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Закупівля здійснюється відповідно до абзацу 3 п.2, частини другої ст.40 у зв'язку з відсутністю конкуренції з технічних причин та відповідно до Закону України «Про природні монополії» від 20.04.2000р. № 1682-III. Відповідно до зведеного переліку суб’єктів природних монополій розміщених на офіційному сайті НКРЕКП КП ВО Київради (КМДА) "Київтеплоенерго" значиться під номером 16

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2021 14:56
Оскарження наміру укласти договір: 25 жовтня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
77 Гкал
постачання гарячої води у вигляді пара
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04159, Україна, м. Київ, Київ, вул. Юрія Кондратюка, буд.8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Постачальник: щомісячно направляє у паперовому вигляді акт приймання- передачі послуг для оплати відповідно до встановлених тарифів, У розрахункових документах зазначаються вартість та кількість наданих послуг за відповідний період, а також розмір діючих тарифів. Оплата вартості послуг здійснюється Споживачем щомісячно у безготівковій формі у п'ятиденний строк з дня отримання фінансування на розрахунковий рахунок. Аванс 5 Календарні 100

Тендерна документація

19 жовтня 2021 14:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП ВО Київради (КМДА) "Київтеплоенерго"
#40538421
Переможець 130 000,00
UAH з ПДВ
19 жовтня 2021 14:56

Документи

19 жовтня 2021 14:56
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 жовтня 2021 14:56

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП ВО Київради (КМДА) "Київтеплоенерго"
#40538421
130 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 жовтня 2021 14:56
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 13:05
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 13:04
додаткова угода пар.pdf зміни до договору
05 січня 2022 13:03
Електронний підпис укладений
09 листопада 2021 16:07
договір зміни до договору
09 листопада 2021 16:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 8413002
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 110 687,41
UAH (в тому числі ПДВ 18 447,90 UAH)