Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Лука-Мелешківська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04329856 |
Місцезнаходження: | 23234, Україна , Вінницька обл., Лука-Мелешківська, вулиця Центральна,2а |
Контактна особа: |
Бондар Вадим Михайлович +380432564629 lukamelsr@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 жовтня 2021 11:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 листопада 2021 15:15 |
Початок аукціону: | 05 листопада 2021 13:55 |
Очікувана вартість: | 5 181 348,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 51 813,48 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Згідно вимог тендерної документації, Розмір надання забезпечення пропозицій учасників 20725.39 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 20725.39 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 жовтня 2021 10:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 жовтня 2021 17:32 |
Додаток 3 ТД 1 в новій редакції.docx | |
25 жовтня 2021 17:32 |
Зміни до ТД.docx | |
19 жовтня 2021 11:01 |
Додаток 3 ТД 1.docx | |
19 жовтня 2021 11:01 |
Тендерна документація ІРЦ.docx |
26 жовтня 2021 10:04 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
25 жовтня 2021 17:32 |
Додаток 3 ТД 1 в новій редакції.docx
|
||||||
25 жовтня 2021 17:32 |
Зміни до ТД.docx
|
||||||
19 жовтня 2021 11:01 |
Додаток 3 ТД 1.docx
|
||||||
19 жовтня 2021 11:01 |
Тендерна документація ІРЦ.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-04-22-000006 ● 0259bdc513fb40ada68446be87152f6e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2022 14:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.04.2022 №3-З
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 31.03.2022 № 003100-18/2580-2022 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 22 квітня 2022 року № 3-З
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2021-10-19-000673-b від 19.10.2021 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Чернівецькій області Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-05 10:00:25
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом Реконструкція будівлі ,яка знаходиться на балансі сільської ради за адресою: вул. Тиврівське шосе, 18, с. Лука-Мелешківська, Вінницький р-н, Вінницька обл. (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-19-000673-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із таких питань:
1. З яких причин Вами в електронних полях електронної системи закупівель встановлено вимоги надання учасниками Довідки виданої відповідним органом МВС України та Довідки з податкового органу про відсутність заборгованості по сплаті обов’язкових податків зборів, для документального підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6 і 13 частини першої статті 17 Закону, в той час коли частиною третьою статті 17 Закону спосіб такого підтвердження передбачений лише для переможця процедури закупівель?
2. Чому в оголошенні про проведення відкритих торгів Вами не зазначено інформацію про вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій, яке вимагається надати згідно з вимогами тендерної документації?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-06 14:01:51
Надання пояснень на запит
Враховуючи проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкція будівлі, яка знаходиться на балансі сільської ради за адресою: вул. Тиврівське шосе, 18, с. Лука-Мелешківська, Вінницький р-н, Вінницька обл., відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляємо наступне:
Лука-Мелешківською сільської радою, відповідно до протоколу №46 від 18.10.2021 щодо прийняття рішення уповноваженої особи (Лука- Мелешківської сільської ради), оголошено закупівлю по предмету: «Реконструкція будівлі, яка знаходиться на балансі сільської ради за адресою: вул. Тиврівське шосе, 18, с. Лука-Мелешківська, Вінницький р-н, Вінницька обл.» (за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 454540000-4 «Реконструкція») ідентифікатор закупівлі: UА-2021-10-19-000673-b.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», далі - Закон, принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
По першому питанню:
Відповідно до Розділу III п. 5 тендерної документації щодо проведення відкритих торгів за предметом закупівлі «Реконструкція будівлі ,яка знаходиться на балансі сільської ради за адресою: вул. Тиврівське шосе, 18, с.Лука-Мелешківська, Вінницький р-н, Вінницька обл.» (за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 454540000-4 «Реконструкція» затверджено рішенням уповноваженої особи Лука-Мелешківської сільської ради, відповідно до протоколу засідання уповноваженої особи від 18 жовтня 2021 року №46, зазначено, що Інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, надається у складі пропозиції в довільній формі, у вигляді довідок, що містять чітке пояснення по кожному пункту окремо та посилання на дані норми закону (пункт, частину, статтю) аналогічна норма міститься в ч.З ст. 17 Закону «Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5,6,12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
враховуючи те, що Законом вимагається додержання таких вимог:
- фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
-службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
- учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника.
Для підтвердження вимог п.5,6 і 13 ст.17 Закону замовником, було запропоновано в електронних полях електронної системи, для підтвердження відповідних вимог, надання саме Довідки виданої відповідним органом МВС України та Довідки з податкового органу про відсутність заборгованості по сплаті обов’язкових податків зборів, або на їх вибір інформацію в довільній формі, у вигляді довідок, що містять чітке пояснення по кожному пункту окремо та посилання на дані норми закону (пункт, частину, статтю) відповідно до вимог тендерної документації, що не суперечить змісту тендерної документації встановлених замовником та Закону.
По другому питанню:
Відповідно до ч.2 статті 21 Закону, Оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
4) очікувана вартість предмета закупівлі;
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
7) умови оплати;
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції;
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону;
11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях;
12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування).
Протоколом №46 від 18.10.2021 щодо прийняття рішення уповноваженої особи (Лука-Мелешківської сільської ради), було затверджено оголошення про проведення процедури відкритих торгів в електронній системі закупівель (додається).
Відповідно до п.14 Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій, оголошення про проведення відкритих торгів зазначено, згідно вимог тендерної документації, розмір надання забезпечення пропозицій учасників 20725,39 UАН.
Відповідні вимоги встановлені в Розділу III п. 2. Забезпечення тендерної пропозиції, тендерної документації щодо проведення відкритих торгів за предметом закупівлі «Реконструкція будівлі, яка знаходиться на балансі сільської ради за адресою: вул. Тиврівське шосе, 18, с. Лука- Мелешківська, Вінницький р-н, Вінницька обл.» (за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 454540000-4 «Реконструкція» затверджено рішенням уповноваженої особи Лука-Мелешківської сільської ради, відповідно до протоколу засідання уповноваженої особи від 18 жовтня 2021 року №46, а саме:
Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення
спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції/пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю робіт та 3 відсотків у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
Вид забезпечення тендерної пропозиції - Електронна банківська гарантія (гарантія повинна відповідати вимогам законодавчих та нормативно-правових актів), зокрема вимогам Постанови НБУ №639 від 15.12.2004 р. «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
У разі якщо тендерні пропозиції подаються стосовно частини предмета закупівлі (лота), розмір забезпечення тендерної пропозиції встановлюється виходячи з очікуваної вартості предмета закупівлі щодо кожної його частини (лота).
Розмір забезпечення тендерної пропозиції - не перевищує 0,4% очікуваної вартості закупівлі та складає: 20 725.39 грн.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції - не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій.
Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Лука- Мелешківська сільська рада, Вінницького району, Вінницької області. ЄДРПОУ 04329856 р/р UА 588201720000324160000002830 в УДКСУ у Вінницькому районі Вінницької обл.
Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом; надання гарантії за рахунок банківського кредиту або під заставу або під поруку уповноваженої особи учасника чи засновника учасника відповідно кредиту під гарантію з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 цього Розділу. Грошове або інше забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту з підтвердженням повноважень уповноваженої особи від банку, що видав таку гарантію.
До електронної банківської гарантії додаються: ліцензія банку та довіреність на уповноваженого підписанта банку.
Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 цього Розділу.
Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону.
Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника.
Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника.
Враховуючи вище зазначене, під час терміну подання тендерних пропозицій відповідно до ч.1 ст.24 Закону Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону, під час терміну подання пропозицій по предмету закупівлі «Реконструкція будівлі ,яка знаходиться на балансі сільської ради за адресою: вул. Тиврівське шосе, 18, с. Лука-Мелешківська, Вінницький р-н, Вінницька обл.» в учасників закупівлі не виникало відповідних уточнюючих запитань, чим було забезпечено вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-05-12 10:47:06
Роз'яснення щодо висновку
Враховуючи висновок про результати моніторингу процедури закупівлі від 11.05.2022 року по предмету закупівлі «Реконструкція будівлі, яка знаходиться на балансі сільської ради за адресою: вул. Тиврівське шосе, 18, с. Лука-Мелешківська, Вінницький р-н, Вінницька обл.» ідентифікатор закупівлі : UA-2021-10-19-000673-b, відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку, враховуючи це, звертаємось до Вас з наступним.
Просимо надати роз’яснення, щодо зобов’язання усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, а саме :
- Відповідно до пункту 9 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником у оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено інформації про вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій, яке вимагає надати учасниками згідно з тендерною документацією.
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-10-19-000673-b пункту: вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників було визначено – згідно вимог тендерної документації. Розмір надання забезпечення пропозицій учасників 20725.39. Вимоги п.9.ч.2 ст.21 Закону були виконанні з посиланням на тендерну документацію, просимо додатково надати роз’яснення щодо інформації яка має зазначатись у відповідному розділі.
- Відповідно до пункту 10 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником у тендерній документації не зазначив інформацію про питому вагу критерію «ціна». Відповідно до вимог тендерної документації затвердженого рішенням уповноваженої особи (протокол від 18.10.2021 № 46) розділ V Оцінка тендерної пропозиції пункт 1 Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію, визначено, що - Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з врахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ).
Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону.
У зв’язку з виконанням вимоги п.10.ч.2 ст.22 Закону , просимо додатково надати роз’яснення щодо інформації яка має зазначатись у відповідному розділі.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання вимог встановлених у висновку моніторингу (ID моніторингу UA-M-2022-04-22-000006), відповідно до протоколу уповноваженої особи від 16.05.2022 року, принято рішення провести роз’яснювальну роботу, щодо вжиття заходів недопущення в подальшому виявлених порушень вимог частини третьої статті 17, пункту 9 частини другої статті 21та пункту 10 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
2022-05-16 13:54:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 травня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
.
2022-05-19 08:59:54
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 листопада 2021 14:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІРМА"СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО |
4 432 837,50
UAH з ПДВ
|
4 199 767,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АРХІТЕРРА ГРУП" |
4 519 831,16
UAH з ПДВ
|
4 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІРМА"СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО #13302754 |
Переможець |
4 199 767,00
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2021 11:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 10:41
|
Електронний підпис | укладений |
14 березня 2022 14:00
|
ДУ 2.pdf | зміни до договору |
14 березня 2022 13:53
|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2021 15:01
|
Додаткова угода _ 1.pdf | зміни до договору |
02 грудня 2021 14:49
|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2021 09:34
|
Договір ІРЦ.pdf | укладений |
24 листопада 2021 09:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв’язку з врахуванням Постанови КМУ від 01.08.2005 року № 668 « Про затвердження загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» |
Номер договору про закупівлю: | б/н |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв'язку зі зменшеним фінансуванням бюджетних коштів |
Номер договору про закупівлю: | б/н |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |