Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ганчірки для прибирання
Очікувана вартість
75 000,00 UAH
UA-2021-10-19-000553-a b39480dc276b4db2a2ea2bac82da2edd
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ільчук Світлана Сергіївна

+380457264093 ilchuk-svetta@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37361483
Місцезнаходження: 08703, Україна , Київська обл., місто Обухів, вул. Каштанова, 13
Контактна особа: Ільчук Світлана Сергіївна
+380457264093
ilchuk-svetta@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2021 10:24
Звернення за роз’ясненнями: до 23 жовтня 2021 10:28
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2021 10:28
Початок аукціону: 29 жовтня 2021 12:33
Очікувана вартість: 75 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 375,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39520000-3: Готові текстильні вироби


Ганчірки для прибирання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
900 шт
Серветки Фрекен БОК універсальні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08700, Україна, Київська область, м.Обухів, Заклади дошкільної освіти та заклади загальної середньої освіти Обухівської міської територіальної громади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39525800-6 — Ганчірки для прибирання
500 шт
Серветка вологопоглинальна Фрекен Бок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08700, Україна, Київська область, м.Обухів, Заклади дошкільної освіти та заклади загальної середньої освіти Обухівської міської територіальної громади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39525800-6 — Ганчірки для прибирання
500 шт
Серветка для скла та дзеркал
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08700, Україна, Київська область, м.Обухів, Заклади дошкільної освіти та заклади загальної середньої освіти Обухівської міської територіальної громади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39525800-6 — Ганчірки для прибирання
500 шт
Серветка універсальна з мікрофібри
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08700, Україна, Київська область, м.Обухів, Заклади дошкільної освіти та заклади загальної середньої освіти Обухівської міської територіальної громади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39525800-6 — Ганчірки для прибирання
500 шт
Ганчірка для підлоги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08700, Україна, Київська область, м.Обухів, Заклади дошкільної освіти та заклади загальної середньої освіти Обухівської міської територіальної громади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39525800-6 — Ганчірки для прибирання
300 шт
Змінна насадка для швабри з мікрофібри
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08700, Україна, Київська область, м.Обухів, Заклади дошкільної освіти та заклади загальної середньої освіти Обухівської міської територіальної громади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39525800-6 — Ганчірки для прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 жовтня 2021 10:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2021 10:24
Додаток 4 дис. зак.всі.docx
19 жовтня 2021 10:24
Додаток 3 Проект договору серветки.docx
19 жовтня 2021 10:24
Додаток 2 серветки.docx
19 жовтня 2021 10:24
Додаток 1 серветки.docx
19 жовтня 2021 10:24
оголошення серветки для приби.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 19 жовтня 2021 14:34
Дата відповіді: 19 жовтня 2021 15:26
Доброго дня! Уточніть, будь ласка, віскозні та целюлозні серветки будете розглядати аналоги ТМ Фрекен Боку? і з приводу змінної насадки- хоча б приблизні розміри напишіть ( від розмірів залежить ціна) необхідно ж прорахувати .
Відповідь: Доброго дня! Віскозні та целюлозні серветки повинні бути ТМ Фрекен Бок, аналогів не розглядаємо. Приблизний розмір насадки на швабру 43*14 см

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2021 13:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КУЗЯ СЕРВІС" 68 250,00
UAH з ПДВ
62 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АЛЮР 72 720,00
UAH з ПДВ
63 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" 73 986,00
UAH з ПДВ
73 986,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП РОЯЛ КАРД ДНІПРО 74 460,00
UAH з ПДВ
74 460,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 жовтня 2021 09:33
Електронний підпис
28 жовтня 2021 09:30
Техн Та Якісні (2).pdf
28 жовтня 2021 09:30
Витяг З Реєстру ПДВ (2).pdf
28 жовтня 2021 09:30
Лист Щодо Довкілля.pdf
28 жовтня 2021 09:30
договір.pdf
28 жовтня 2021 09:30
1447 Салфетки лист 2.pdf
28 жовтня 2021 09:30
аналог договір 2.pdf
28 жовтня 2021 09:30
аналогічний договір.pdf
28 жовтня 2021 09:30
аналог договір 3.pdf
28 жовтня 2021 09:30
1447 Салфетки лист 1.pdf

Публічні документи

23 жовтня 2021 15:43
Електронний підпис
23 жовтня 2021 15:41
довідка ай банк.pdf
23 жовтня 2021 15:41
рішення.pdf
23 жовтня 2021 15:41
Тех.хар. Обухів лист 2.pdf
23 жовтня 2021 15:41
Гар.лист про доставку.pdf
23 жовтня 2021 15:41
обухов.doc
23 жовтня 2021 15:41
Лист на обробку перс.д..pdf
23 жовтня 2021 15:41
Дислокація лист 1.pdf
23 жовтня 2021 15:41
Дислокація лист 2.pdf
23 жовтня 2021 15:41
Договір Обухів освіта.pdf
23 жовтня 2021 15:41
Тех.хар.Обухів лист 1.pdf

Публічні документи

23 жовтня 2021 13:00
Електронний підпис
23 жовтня 2021 13:00
Погоджена дислокація.pdf
23 жовтня 2021 13:00
Аналогічний договір.pdf
23 жовтня 2021 13:00
Протокол №1 ТВГ УП.pdf
23 жовтня 2021 13:00
Листи-згода.pdf
23 жовтня 2021 13:00
Опис ТВГ УП.pdf
23 жовтня 2021 13:00
Пропозиція.pdf
23 жовтня 2021 13:00
Наказ ТВГ УП.pdf
23 жовтня 2021 13:00
Проект договору.pdf
23 жовтня 2021 13:00
Статут ТВГ УП.pdf
23 жовтня 2021 13:00
Витяг ПДВ 19.07.2021.pdf

Публічні документи

27 жовтня 2021 23:29
Електронний підпис
27 жовтня 2021 23:27
Виписка ЄДР завір.pdf
27 жовтня 2021 23:27
Довідка щодо санкцій.pdf
27 жовтня 2021 23:27
Довідка ст 17.pdf
27 жовтня 2021 23:27
Договор ІЛАН серветки.pdf
27 жовтня 2021 23:27
Витяг ПДВ 2021.pdf
27 жовтня 2021 23:27
Гарантійний лист.pdf
27 жовтня 2021 23:27
_ 512 від 10 червня 2020 р_.pdf
27 жовтня 2021 23:27
Проект договору.pdf
27 жовтня 2021 23:27
Рішення власника.pdf
27 жовтня 2021 23:27
Аналогічні договори.pdf
27 жовтня 2021 23:27
Щодо сертифікації.pdf
27 жовтня 2021 23:27
Технічні вимоги.pdf
27 жовтня 2021 23:27
Довідка щодо ліцензії.pdf
27 жовтня 2021 23:27
Статут.pdf
27 жовтня 2021 23:27
Пропозиція.pdf
27 жовтня 2021 23:27
Лист відгук Ілан.pdf
27 жовтня 2021 23:27
Витяг ЄДР РКД 03.10.pdf
27 жовтня 2021 23:27
Довіреність Бєлан Р.Б..pdf
27 жовтня 2021 23:27
Відомості з ЄДР завір.pdf
27 жовтня 2021 23:27
Дислокація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КУЗЯ СЕРВІС"

ТОВ АЛЮР

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"

ПП РОЯЛ КАРД ДНІПРО

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КУЗЯ СЕРВІС"
#44251744
Переможець 62 999,00
UAH з ПДВ
02 листопада 2021 09:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 листопада 2021 09:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КУЗЯ СЕРВІС"
#44251744
62 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 липня 2022 10:48
Електронний підпис укладений
04 квітня 2022 12:25
прот 42 від 01.04.22.PDF зміни до договору
04 квітня 2022 12:23
Електронний підпис укладений
01 квітня 2022 16:36
прот 41 від 31.03.22.PDF зміни до договору
01 квітня 2022 16:35
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 16:16
дод уг 3 до дог 505 від 09.11.21.PDF зміни до договору
18 січня 2022 15:32
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 16:05
дод уг 2 до дог 505 від 09.11.21.PDF зміни до договору
30 грудня 2021 16:03
Електронний підпис укладений
23 грудня 2021 14:20
дод уг 1 до дог 505 від 09.11.21.PDF зміни до договору
23 грудня 2021 14:12
Електронний підпис укладений
09 листопада 2021 09:49
дог 505 ТОВ Кузя Сервіс.PDF укладений
09 листопада 2021 09:48

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Серветки Фрекен БОК універсальні 900 шт 7,25
UAH з ПДВ
Серветка вологопоглинальна Фрекен Бок 500 шт 17,40
UAH з ПДВ
Серветка для скла та дзеркал 500 шт 20,40
UAH з ПДВ
Серветка універсальна з мікрофібри 500 шт 17,10
UAH з ПДВ
Ганчірка для підлоги 500 шт 16,60
UAH з ПДВ
Змінна насадка для швабри з мікрофібри 300 шт 69,08
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни в договорі згідно п.5 ч.5 ст.41 ЗУ про публічні закупівлі
Номер договору про закупівлю: 505
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.6 ст.41 ЗУ про публічні закупівлі
Номер договору про закупівлю: 505
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження договору на 20% згідно п 6 ст 41 ЗУ Про публічні закупівлі
Номер договору про закупівлю: 505
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Невірно вказана загальна сума договору
Номер договору про закупівлю: 505
Договір:
Номер додаткової угоди: протокол 41 Невірно вказана загальна сума договору
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перенесення дати дії додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 505
Договір:
Номер додаткової угоди: протокол 42
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Серветки Фрекен БОК універсальні 1745 шт 7,20
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 листопада 2021 — 01 липня 2022
Сума оплати за договором: 75 444,00
UAH (в тому числі ПДВ 12 574,00 UAH)