Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015:45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Поточний ремонт покрівлі будинку дискотеки Рубіжанського індустріально-педагогічного коледжу за адресою: вул, Померанчука, 28, м, Рубіжне Луганської області)
Очікувана вартість
198 450,00 UAH
UA-2021-10-19-000268-c 508a0cefdb9b49579ac80caae926094b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

агент по снабжению Сухоносов Сергей Николаевич

+380661913879 ript2015@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Рубіжанський індустріально-педагогічний коледж
Код ЄДРПОУ: 02500698
Місцезнаходження: 93010, Україна , Луганська обл., м. Рубіжне, вул. Померанчука, буд. 28
Контактна особа: агент по снабжению Сухоносов Сергей Николаевич
+380661913879
ript2015@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2021 08:24
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2021 08:13
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2021 11:00
Очікувана вартість: 198 450,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 992,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Поточний ремонт покрівлі будинку дискотеки Рубіжанського індустріально-педагогічного коледжу за адресою: вул, Померанчука, 28, м, Рубіжне Луганської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93010, Україна, Луганська область, м.Рубіжне, вул. Померанчука, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки здійснюються в безготівковій формі шляхом перерахування Замовником суми вартості робіт на поточний рахунок Виконавця після підписання та скріплення печатками Акту приймання виконаних Виконавцем робіт (ф. № КБ-2) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (№ КБ-3). Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додатки до оголошення
Дата подання: 19 жовтня 2021 21:58
Дата відповіді: 21 жовтня 2021 14:36
Шановний Замовнику! 1) Прошу оприлюднити додатки до оголошення в форматі, придатному для редагування (.doc); 2) Вимога пункт 3.1. Додатку 1 (загальна кількість не менше 4 (чотирьох) договорів за кожен рік) суперечить вимогам статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі". Прошу внести відповідні зміни в оголошення.
Відповідь: Шановний учасник, повідомляємо Вас, що відповідно до положення ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) спрощена закупівля проводиться Замовником із застосуванням електронного аукціону відповідно до ст. 30 цього Закону.
Стосовно вищезазначеного питання повідомляємо, що згідно Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015 року зі змінами та доповненнями (далі - Закон) потенційні учасники до закінчення строку подання пропозиції мають право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
По суті вимоги згідно вимог ч. 2 ст. 14 Закону Замовник оприлюднює оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в результаті чого Оголощення щодо проведення спрощеної закупівлі, оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону.
Таким чином надання інформації для подальшого копіювання можливе в будь-яких форматах, які дають можливість ознайомитись потенційних учасників з інформацією та вимогами Замовника.
Повідомляємо щодо другого питання наступне, що Замовником під час формування та оголошення спрощеної процедури, встановлені вимоги з урахуванням положень ст. 16 Закону, зокрема Замовник вимагає від учасників наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Також під час формування Документації з урахуванням предмету закупівлі, керуючись абз. 3 ч. 2 ст. 16 Закону передбачено загальна вимога щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Більше того, і іншими нормативно – правовими актами чинного законодавства України дефініція поняття «аналогічний договір» не встановлена. Отже, перелік та зміст документів, щодо відповідності Учасника вищезазначеному кваліфікаційному критерію визначається Замовником.
На підставі викладеного Замовником встановлено вимогу, щодо надання - учасником інформацію про підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів протягом 2019-2020 року, при цьому, аналогічним договором в розумінні цієї Документації є договір на виконання робіт із замовником (контрагентом), що повністю або частково фінансуються за рахунок коштів бюджету (державного чи місцевого), інформація про який знаходиться у публічному доступі, за істотними умовами договору (вартість договору повинна бути не менше 100% від очікуваної вартості закупівлі вказаної в оголошенні) загальна кількість не менше 4 (чотирьох) договорів за кожен рік.
Таким чином, замовник не порушив вимоги діючої законодавчої та нормативної бази, відповідно у Замовника відсутні підстави для внесення змін до Документації.
На нашу думку, дискримінаційні вимоги мають більш радикальні вимоги до учасників.
Крім того наголошуємо, що не спроможність виконання Вами кваліфікаційних вимог не є ознакою дискримінації, а свідчить про невідповідність кваліфікаційним вимогам до учасників.
З огляду на зазначене вище Ваша Вимога не може бути задоволена.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2021 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КОВАЛЬ МАРИНА АНАТОЛІЇВНА" 198 379,74
UAH з ПДВ
198 379,74
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 жовтня 2021 23:16
Електронний підпис
26 жовтня 2021 23:04
гарант про санкції.pdf
26 жовтня 2021 23:04
довідка субпідрядник_1.pdf
26 жовтня 2021 23:04
довідка ліцензування.pdf
26 жовтня 2021 23:04
Виписка ЄДР.pdf
26 жовтня 2021 23:04
довідка сертифікати.pdf
26 жовтня 2021 23:04
довідка перс дані.pdf
26 жовтня 2021 23:04
довідка досвід.pdf
26 жовтня 2021 23:04
Довідка МТБ.pdf
26 жовтня 2021 23:04
довідка ціна.pdf
26 жовтня 2021 23:04
довідка реквізити.pdf
26 жовтня 2021 23:04
гарант довкілля.pdf
26 жовтня 2021 23:04
гарант ДСТУ.pdf
26 жовтня 2021 23:04
Декларация труд ф6.pdf
26 жовтня 2021 23:04
Витяг ДФС Коваль.pdf
26 жовтня 2021 23:04
довідка обладнання.pdf
26 жовтня 2021 23:04
гарант ст.17.pdf
26 жовтня 2021 23:04
Реєстр.pdf
26 жовтня 2021 23:04
довідка уповноваж_1.pdf
26 жовтня 2021 23:04
Паспорт та код.pdf
26 жовтня 2021 23:04
гарант нові матеріали.pdf
26 жовтня 2021 23:04
гарант укл дог.pdf
26 жовтня 2021 23:04
довідка істотні умови.pdf
26 жовтня 2021 23:04
гарант санкції_1.pdf
26 жовтня 2021 23:04
гарант без авансу.pdf
26 жовтня 2021 23:04
довідка працівники.pdf
26 жовтня 2021 23:04
ДЦ РИПТ дискотека.pdf
26 жовтня 2021 23:04
График РИПТ дискотека.pdf
26 жовтня 2021 23:04
Пропозиція дискотека.pdf
26 жовтня 2021 23:04
Акт обстеж дискотека.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КОВАЛЬ МАРИНА АНАТОЛІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КОВАЛЬ МАРИНА АНАТОЛІЇВНА"
#3100117941
Переможець 198 379,74
UAH з ПДВ
01 листопада 2021 13:12

Документи

01 листопада 2021 13:12
Електронний підпис
01 листопада 2021 12:59
протокол №3.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 листопада 2021 13:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КОВАЛЬ МАРИНА АНАТОЛІЇВНА"
#3100117941
198 379,74
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 листопада 2021 13:12
Електронний підпис
01 листопада 2021 12:59
протокол №3.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 грудня 2021 11:11
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2021 11:35
31343 (31).pdf зміни до договору
17 листопада 2021 11:24
Електронний підпис укладений
08 листопада 2021 10:02
Договір 31.pdf укладений
08 листопада 2021 09:55

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
10 грудня 2021 10:06
198 379,74 UAH UA318201720344220007002018263
РІПК
UA663047950000026009053729855
ФОП Коваль Марина Анатолiївна
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесені зміни до П.8 Договору
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 31
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 листопада 2021 — 13 грудня 2021
Сума оплати за договором: 198 379,74
UAH