Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки HP 250 G8;30230000-0– Комп’ютерне обладнання за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Очікувана вартість
101 000,00 UAH
UA-2021-10-18-014398-c c551d8d3e034488d9f5b2a12b3ca2e00
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Головачова

+380673079604 golovachova_so@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дніпропетровська обласна державна адміністрація
Код ЄДРПОУ: 00022467
Вебсайт: http://adm.dp.gov.ua
Місцезнаходження: 49004, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Олександра Поля, 1
Контактна особа: Світлана Головачова
+380673079604
golovachova_so@i.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2021 17:49
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 жовтня 2021 10:00
Очікувана вартість: 101 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 505,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Ноутбуки HP 250 G8;30230000-0– Комп’ютерне обладнання за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49004, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, просп. Олександра Поля, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 листопада 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 жовтня 2021 17:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2021 17:49
Додаток 5 Проєкт Договору .docx
18 жовтня 2021 17:49
Додаток 4 інша інформація.docx
18 жовтня 2021 17:49
Додаток 3 вимоги.docx
18 жовтня 2021 17:49
Додаток 2 цінова пропозиція .docx
18 жовтня 2021 17:49
Додаток 1.docx
18 жовтня 2021 17:49
Оголошення ОДА.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тема 1
Дата подання: 20 жовтня 2021 22:06
Дата відповіді: 21 жовтня 2021 17:32
Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978)? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що Замовник у своїй діяльності керується принципами добросовісної конкуренції та Законом України “Про публічні закупівлі”, згідно з яким право Замовника встановлювати щодо предмету закупівлі вимоги передбачено частиною 3 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі, а саме: тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тож вищезазначений Закон України не обмежує права Замовника встановлювати щодо предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, у тому числі з точки зору ефективності застосування або досвіду використання того чи іншого товару у своїй діяльності чи особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується.
Таким чином, Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмету закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб в обсягах товару, можливостях фінансування та сфері використання товару і жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники закупівлі зобов’язані надавати такі пропозиції, які будуть відповідати встановленим Замовником вимогам. Вся необхідна інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі міститься в додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, тому звертаємо Вашу увагу, що документація не містить вимоги щодо підтвердження її оригінальності шляхом надання авторизаційного листа від виробника або авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора, як зазначено у Вашому зверненні.
Також слід зазначити, що наведені Вами приклади рішень АМКУ містять індивідуальний характер розгляду певної ситуації та стосуються виключно закупівлі витратних матеріалів (UA-2019-03-14-000597-a) та матеріалів до друку та поліграфії (UA-2019-03-15-000266-c), що не має жодного відношення до даної закупівлі, оскільки предметом спрощеної закупівлі є ноутбуки.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 жовтня 2021 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна 100 900,00
UAH з ПДВ
100 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 жовтня 2021 08:43
Електронний підпис
27 жовтня 2021 08:34
Гарантійний лист.pdf
27 жовтня 2021 08:34
Серт_ISO_27001-2015.PDF
27 жовтня 2021 08:34
Серт_ISO_45001-2018.PDF
27 жовтня 2021 08:34
250 G8 TPN-C139 P000 UA DoC RE.pdf
27 жовтня 2021 08:34
Технічні вимоги.pdf
27 жовтня 2021 08:34
HP СЕС.pdf
27 жовтня 2021 08:34
Листи та довідки.pdf
27 жовтня 2021 08:34
Довідка-згода.pdf
27 жовтня 2021 08:34
Довідка_рахунок_банк.pdf
27 жовтня 2021 08:34
Серт_ISO_45001-2018-1.PDF
27 жовтня 2021 08:34
Виписка_з_ЄДР21.pdf
27 жовтня 2021 08:34
Витяг_ЄП21.pdf
27 жовтня 2021 08:34
Тендерна пропозиція 1.pdf
27 жовтня 2021 08:34
Автор. лист.pdf
27 жовтня 2021 08:34
Паспорт-код.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна
#3014604285
Переможець 100 900,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2021 16:07

Документи

29 жовтня 2021 16:07
Електронний підпис
29 жовтня 2021 16:06
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2021 16:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна
#3014604285
100 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 жовтня 2021 16:07
Електронний підпис
29 жовтня 2021 16:06
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 18:13
Електронний підпис укладений
04 листопада 2021 12:33
Договор 041121.pdf укладений
04 листопада 2021 12:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 100 900,00
UAH