Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
115 503,00 UAH
UA-2021-10-18-014095-c 83e298f75b174b03bf6149dc9747d52f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Таран

+380950253342 pernvkbuh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПЕРВОМАЙСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ІЛАРІОНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 26460070
Місцезнаходження: 52541, Україна , Дніпропетровська обл., селище Первомайське, вул. Центральна, буд. 18
Контактна особа: Тетяна Таран
+380950253342
pernvkbuh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2021 17:23
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 жовтня 2021 00:00
Початок аукціону: 28 жовтня 2021 11:26
Очікувана вартість: 115 503,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 577,52 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Товар придбавається для комплектації навчальних кабінетів початкової школи НУШ по Первомайському ліцею Іларіонівської селищної ради Дніпропетровської області (з урахуванням потреби філій-Шахтарської та Дерезуватської гімназії Первомайського ліцею Іларіонівської селищної ради Дніпропетровської області) .
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
Персональний комп’ютер форм-фактора десктоп з комплектацією
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
4 одиниця
Персональний комп’ютер форм-фактора ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Згідно Порядку та умови використання коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа”, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 04.04.2018 № 237 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” зі змінами оплата за Товар здійснюється на засадах співфінансування з місцевих бюджетів (для закладів, розташованих у районах та в об’єднаних територіальних громадах не більше як 90 відсотків – за рахунок субвенції та не менше як 10 відсотків – за рахунок коштів місцевого бюджету). Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 жовтня 2021 17:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2021 17:23
Додаток 3. Технічні характеристики.doc
18 жовтня 2021 17:23
Оголошення Компьютер.doc
18 жовтня 2021 17:23
Договір.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тема 1
Дата подання: 20 жовтня 2021 21:49
Дата відповіді: 21 жовтня 2021 17:10
Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978)? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Так, допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978) при виробництві у складі пристрою персонального комп’ютера? Згідно з наказом МОН від 02.11.2017 №1440 основне преінстальоване програмне забезпечення персонального комп’ютера форм-фактора десктоп та форм-фактора ноутбук має відповідати вимогам: операційна система попередньо встановлена ОС на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарна з підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з україномовним інтерфейсом; повноцінна підтримка роботи користувачів з особливими потребами; безкоштовне оновлення на весь період функціонування, але не менше 3 років (за потребою); можливість динамічного оновлення дистанційно; наявність дистанційного робочого столу пакет програмних засобів офісного призначення преінстальований ліцензійний пакет офісного програмного забезпечення на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарний з україномовним інтерфейсом, сумісний з обраною ОС набір преінстальованого програмного забезпечення антивірусне програмне забезпечення (за потребою). У разі якщо закупівлею вимагається надання документів, не передбачених чинним законодавством для Учасника, він надає довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають не подання відповідних документів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2021 12:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000" 99 299,22
UAH з ПДВ
99 299,22
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" 108 429,00
UAH з ПДВ
106 695,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗУБ ОЛЕКСІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" 110 831,64
UAH з ПДВ
107 272,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДАНИЛЬЧУК СЕРГІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" 113 500,00
UAH з ПДВ
113 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 жовтня 2021 16:07
Електронний підпис

Публічні документи

26 жовтня 2021 22:53
Електронний підпис
26 жовтня 2021 22:53
Висновок WINDOWS.PDF
26 жовтня 2021 18:39
гарантійний лист.pdf
26 жовтня 2021 18:39
Паспот та ІПН.pdf
26 жовтня 2021 18:39
Лист-згода на обробку.pdf
26 жовтня 2021 18:39
Договір.pdf
26 жовтня 2021 18:39
ДОВІДКА щодо статуту.pdf
26 жовтня 2021 18:39
Відомось про учасника.pdf
26 жовтня 2021 18:39
Цінова пропозиція.pdf
26 жовтня 2021 18:39
реквизиты Данильчук0001.pdf
26 жовтня 2021 18:39
ФОП Витяги виписки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС"

ФОП "ЗУБ ОЛЕКСІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"

ФОП "ДАНИЛЬЧУК СЕРГІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Відхилено 99 299,22
UAH з ПДВ
04 листопада 2021 10:11
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС"
#43509985
Відхилено 106 695,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2021 10:56
ФОП "ЗУБ ОЛЕКСІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
#2235405611
Переможець 107 272,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2021 11:19

Документи

04 листопада 2021 10:11
Електронний підпис

Документи

04 листопада 2021 10:56
Електронний підпис

Документи

04 листопада 2021 11:19
Електронний підпис
04 листопада 2021 11:18
ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2021 11:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЗУБ ОЛЕКСІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
#2235405611
107 272,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 листопада 2021 11:19
Електронний підпис
04 листопада 2021 11:18
ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2022 10:56
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 11:10
scanlite10 (1).pdf зміни до договору
22 грудня 2021 11:10
Електронний підпис укладений
17 листопада 2021 10:38
договір.pdf укладений
17 листопада 2021 10:37

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Персональний комп’ютер форм-фактора десктоп з комплектацією 2 комплект 15 236,00
UAH
Персональний комп’ютер форм-фактора ноутбук 4 одиниця 19 200,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити ціну договору на 30,00 грн. Сума, визначена у договорі становить 107242,00 грн. без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Персональний комп’ютер форм-фактора десктоп з комплектацією 2 комплект 15 236,00
UAH
Персональний комп’ютер форм-фактора ноутбук 4 одиниця 19 200,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 107 242,00
UAH