Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проєктно-кошторисної документації по об’єкту «Реконструкція зливової каналізації в районі будинку 4 по вул. Дніпровській в м. Запоріжжі» за кодом CPV за ДК 021:2015 код 45332000-3 (Водопровідні роботи та влаштування водостоків)
Очікувана вартість
68 028,00 UAH
UA-2021-10-18-013291-c 5d350ad7985f44f7ac251f61ddb1d093
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Ткаченко

+380996575524 i.tkachenko@zp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Районна адміністрація Запорізької міської ради по Олександрівському району
Код ЄДРПОУ: 37573707
Місцезнаходження: 69063, Україна , Запорізька обл., м.Запоріжжя, вул. Олександрівська, буд. 26
Контактна особа: Ірина Ткаченко
+380996575524
i.tkachenko@zp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2021 16:45
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2021 16:09
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2021 12:00
Очікувана вартість: 68 028,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 680,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Гарантія виконання Договору забезпечується наданням переможцем процедури закупівлі оригіналу банківської гарантії забезпечення виконання Договору . Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3% вартості договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: з моменту набрання чинності договору і до повного виконання учасником-переможцем своїх зобов'язань за договором про закупівлю. Детальніше Додаток №6 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно з Додатком № 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення проєктно-кошторисної документації по об’єкту «Реконструкція зливової каналізації в районі будинку 4 по вул. Дніпровській в м. Запоріжжі» за кодом CPV за ДК 021:2015 код 45332000-3 (Водопровідні роботи та влаштування водостоків)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69063, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Олександрівська, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45332000-3 — Водопровідні роботи та влаштування водостоків

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата проводиться Замовником у національній грошовій одиниці, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, зазначений у Договорі, на підставі оформленого належним чином Акту прийому-передачі виконаних Робіт, підписаного уповноваженими представниками обох Сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі статей 48, 49 Бюджетного кодексу України, протягом 7-ми банківських днів з дня отримання бюджетних призначень на предмет закупівлі Договору на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Гарантія виконання Договору забезпечується наданням переможцем процедури закупівлі оригіналу банківської гарантії забезпечення виконання Договору . Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3% вартості договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: з моменту набрання чинності договору і до повного виконання учасником-переможцем своїх зобов'язань за договором про закупівлю. Детальніше Додаток №6 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2021 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Статусбудінжиніринг" 68 027,17
UAH з ПДВ
68 027,17
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

29 жовтня 2021 10:28
Електронний підпис
29 жовтня 2021 10:27
8. Витяг ПДВ.pdf
29 жовтня 2021 10:27
9. Статут.pdf.p7s
29 жовтня 2021 10:27
10. Цінова пропозиція.pdf
29 жовтня 2021 10:27
10. Цінова пропозиція.pdf.p7s
29 жовтня 2021 10:27
9. Статут.pdf
29 жовтня 2021 10:27
8. Витяг ПДВ.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Статусбудінжиніринг"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Статусбудінжиніринг"
#41219095
Переможець 68 027,17
UAH з ПДВ
02 листопада 2021 15:34

Документи

02 листопада 2021 15:34
Електронний підпис
02 листопада 2021 15:34
Протокол 45.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 листопада 2021 15:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Статусбудінжиніринг"
#41219095
68 027,17
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 листопада 2021 15:34
Електронний підпис
02 листопада 2021 15:34
Протокол 45.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2022 11:55
Електронний підпис зміни до договору
18 лютого 2022 14:37
Дод. угода №2 від 18.02.2022 до Договору № 116 від 10.11.2021.pdf зміни до договору
18 лютого 2022 14:34
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2021 11:50
Дод. угода №1 до Договору № 116 від 10.11.2021.pdf зміни до договору
21 грудня 2021 11:50
Електронний підпис укладений
11 листопада 2021 09:56
договор 116.pdf укладений
11 листопада 2021 09:56

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
30 грудня 2021 12:41
60 040,49 UAH UA918201720344221020100078356
РА ЗМР по Олександрівському району
UA253133990000026001055737609
ТОВ "Статусбудінжиніринг"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 116
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку із зменшенням вартості робіт з виготовлення проєктно-кошторисної документації після проходження експертизи.
Номер договору про закупівлю: 116
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 66 287,17
UAH (в тому числі ПДВ 11 047,86 UAH)