Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщень адмінбудівлі Подільської ДПІ Головного управління ДПС в Одеській області, яка розташована за адресою: Одеська обл.,м. Подільськ, вул.Мельниченка, 126
Очікувана вартість
420 760,33 UAH
UA-2021-10-18-013039-c b7821d5cf6ac47c39512a2367546f9f0
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мончинська Ірина Віталіївна

+380482300332 m43142370@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна податкова служба України Головне управління ДПС в Одеській області (філія ДПС)
Код ЄДРПОУ: 44069166
Місцезнаходження: 65044, Україна , Одеська обл., Одеса, вул.Семінарська, буд.5
Контактна особа: Мончинська Ірина Віталіївна
+380482300332
m43142370@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2021 16:38
Звернення за роз’ясненнями: до 28 жовтня 2021 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 листопада 2021 16:43
Очікувана вартість: 420 760,33 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 207,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт приміщень адмінбудівлі Подільської ДПІ Головного управління ДПС в Одеській області, яка розташована за адресою: Одеська обл.,м. Подільськ, вул.Мельниченка, 126
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66300, Україна, Одеська область, м. Подільськ, вул.Мельниченка, 126
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 жовтня 2021 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2021 16:38
Оголошення_Подільськ приміщення.pdf
26 жовтня 2021 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2021 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2021 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2021 16:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2021 16:38
Оголошення_Подільськ приміщення.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 19 жовтня 2021 09:21
Дата відповіді: 20 жовтня 2021 16:39
1. Просимо оприлюднити технічне завдання. 2. Обробка персональних даних надається тільки керівником (уповноваженою особою) чи всіма працівниками?
Відповідь: Доброго дня, оброботка персональних надається керівником (уповноваженою особою) обов'язково.
ТЗ
Дата подання: 21 жовтня 2021 11:01
Дата відповіді: 21 жовтня 2021 16:46
шановний замовнику! Повторно просимо оприлбюднититехнічне завдання яке міститть об'єми робіт!
Відповідь: Доброго дня, до оголошення будуть внесені зміни

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 листопада 2021 16:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКССТРОЙ" 420 186,35
UAH з ПДВ
420 186,35
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 листопада 2021 11:54
Електронний підпис
02 листопада 2021 11:51
відомості про учасника.pdf
02 листопада 2021 11:51
Довідка субпідрядник.pdf
02 листопада 2021 11:51
згода з проектом договору.pdf
02 листопада 2021 11:51
лист дотр.закону.pdf
02 листопада 2021 11:51
довідка аналг.договір.pdf
02 листопада 2021 11:51
цінова пропозиція.pdf
02 листопада 2021 11:51
довідка працівники.pdf
02 листопада 2021 11:51
Згода директор.pdf
02 листопада 2021 11:51
довідка МТБ.pdf
31 жовтня 2021 11:56
договірна ціна.pdf
31 жовтня 2021 11:56
зведений кошторис.pdf
31 жовтня 2021 11:56
проект договору.pdf
31 жовтня 2021 11:56
відомість обягів роб..pdf
31 жовтня 2021 11:56
розрахунки витрат.pdf
31 жовтня 2021 11:56
протокол узг.ціни.pdf
31 жовтня 2021 11:56
дефектний акт.pdf
31 жовтня 2021 11:56
локальна відом.pdf
31 жовтня 2021 11:40
Штатний розпис.pdf
31 жовтня 2021 11:40
Довідка довкілля.pdf
31 жовтня 2021 11:40
Довідка приміщення.pdf
31 жовтня 2021 11:40
МТБ Вєлес (1).pdf
31 жовтня 2021 11:40
Паспорт директора.zip
31 жовтня 2021 11:29
Довідка дот.ном зак..pdf
31 жовтня 2021 11:29
видгук Стівідорінг .pdf
31 жовтня 2021 11:29
Довідка МТБПодільськ .pdf
31 жовтня 2021 11:29
локал.кошт.до анг.дог.pdf
31 жовтня 2021 11:29
Дог.ціна до анг.дог.pdf
31 жовтня 2021 10:34
Витяг ПДВ.pdf
31 жовтня 2021 10:34
Статут.pdf
31 жовтня 2021 10:34
Наказ 1К.pdf
31 жовтня 2021 10:34
Витяг .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКССТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКССТРОЙ"
#42802104
Переможець 420 186,35
UAH з ПДВ
03 листопада 2021 14:52

Документи

03 листопада 2021 14:51
Електронний підпис
03 листопада 2021 14:48
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 листопада 2021 14:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКССТРОЙ"
#42802104
420 186,35
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 листопада 2021 14:51
Електронний підпис
03 листопада 2021 14:48
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 14:20
Електронний підпис укладений
26 листопада 2021 15:26
протокол 383.pdf зміни до договору
26 листопада 2021 14:57
Електронний підпис укладений
25 листопада 2021 15:14
Електронний підпис укладений
25 листопада 2021 14:57
ДУ2.pdf зміни до договору
25 листопада 2021 14:51
Електронний підпис укладений
17 листопада 2021 17:53
ДУ 1 до дог 208-2021.pdf зміни до договору
17 листопада 2021 17:52
Електронний підпис укладений
17 листопада 2021 17:42
договір зміни до договору
17 листопада 2021 17:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Договірна ціна складає 415326.35 грн з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 208-2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти в новій редакції пункт 1 Договору, а саме: «1. Замовник доручає, а Підрядник забезпечує відповідно до умов Договору власними силами, у тому числі матеріалами та коштами виконання капітального ремонту приміщень Подільської ДПІ Головного управління ДПС в Одеській області (далі роботи), яка розташована за адресою: Одеська обл., м. Подільськ, вул. Мельниченка, буд. 126, відповідно до національного класифікатора України «Єдиного закупівельного словника» за кодом ДК 021:2015:45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи
Номер договору про закупівлю: 208-2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправити технічну помилку при внесені інформації за формою «Звіт про укладений договір про закупівлю» на електронному майданчику dzo, що в подальшому призвело до некоректного формування Звіту про результати проведення процедури закупівлі оголошення UA-2021-10-18-013039-с, а саме: «Назва предмета закупівлі» : виправити на «Капітальний ремонт приміщень Подільської ДПІ Головного управління ДПС в Одеській області, яка розташована за адресою: Одеська обл., м. Подільськ, вул. Мельниченка, буд. 126»; «Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі»: виправити на «Капітальний ремонт приміщень Подільської ДПІ Головного управління ДПС в Одеській області, яка розташована за адресою: Одеська обл., м. Подільськ, вул. Мельниченка, буд. 126».
Номер договору про закупівлю: 208-2021
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: протокол 383
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправити тихнічну помилку
Номер договору про закупівлю: 208-2021
Договір:
Номер додаткової угоди: протокол 383
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 листопада 2021 — 15 грудня 2021
Сума оплати за договором: 415 326,35
UAH (в тому числі ПДВ 69 221,06 UAH)