Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 03210000-6 Зернові культури та картопля( Картопля код ДК 03212100-1 Картопля)
Очікувана вартість
35 000,00 UAH
UA-2021-10-18-010010-c 749e18d26b7f4248ae0bc239d1deb318
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Андрусенко

+380412416727 andrysenkoo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26479164
Місцезнаходження: 10004, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Романа Шухевича, буд. 2-А
Контактна особа: Ольга Андрусенко
+380412416727
andrysenkoo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2021 15:11
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2021 00:00
Початок аукціону: 28 жовтня 2021 15:03
Очікувана вартість: 35 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 175,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


ДК 021:2015 – 03210000-6 Зернові культури та картопля( Картопля код ДК 03212100-1 Картопля) Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: відповідно до Додатку №1 оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель.Місцезнаходження замовника: 10004,м. Житомир,вул. Романа Шухевича ,2-А Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Процедура закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної спрощеної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 тонни
ДК 021:2015 – 03210000-6 Зернові культури та картопля( Картопля код ДК 03212100-1 Картопля)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату після отримання товару в межах суми укладеного Договору шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 20 банківських днів. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2021 15:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КРАВЧУК ІГОР МИХАЙЛОВИЧ" 28 950,00
UAH з ПДВ
25 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "БАШТАН" 29 250,00
UAH з ПДВ
25 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БАБІЧЕВ ВІТАЛІЙ СЕРГІЙОВИЧ" 34 450,00
UAH з ПДВ
34 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 жовтня 2021 15:48
Електронний підпис
26 жовтня 2021 15:36
картопля.rar

Публічні документи

27 жовтня 2021 23:42
Електронний підпис
27 жовтня 2021 23:42
Електронний підпис
27 жовтня 2021 23:42
Згода на ОПД.pdf
27 жовтня 2021 23:42
ПротЗборів ФГ.pdf
27 жовтня 2021 23:42
Згода на ОПД.pdf.p7s
27 жовтня 2021 23:42
Статут_БАШТАН.pdf.p7s
27 жовтня 2021 23:42
ВипискаЄДРПОУ_2015.pdf
27 жовтня 2021 23:42
ТехЧастина.pdf.p7s
27 жовтня 2021 23:42
ТехЧастина.pdf
27 жовтня 2021 23:42
дог.№514.pdf.p7s
27 жовтня 2021 23:42
дог.№513.pdf
27 жовтня 2021 23:42
дог.№514.pdf
27 жовтня 2021 23:42
Щодо якості продукції.pdf
27 жовтня 2021 23:42
Наказ_головаФГ.pdf.p7s
27 жовтня 2021 23:42
дог.№513.pdf.p7s
27 жовтня 2021 23:42
ДержСтат.pdf.p7s
27 жовтня 2021 23:42
Рішення створення ФГ.pdf
27 жовтня 2021 23:42
ВипискаЄДРПОУ_2015.pdf.p7s
27 жовтня 2021 23:42
ПротЗборів ФГ.pdf.p7s
27 жовтня 2021 23:42
ДержСтат.pdf
27 жовтня 2021 23:42
Статут_БАШТАН.pdf
27 жовтня 2021 23:42
Наказ_головаФГ.pdf
27 жовтня 2021 23:42
Згода умови договору.pdf
27 жовтня 2021 23:42
Довідка не_ПДВ-єдиний.pdf

Публічні документи

27 жовтня 2021 18:16
Електронний підпис
27 жовтня 2021 18:15
пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КРАВЧУК ІГОР МИХАЙЛОВИЧ"

ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "БАШТАН"

ФОП "БАБІЧЕВ ВІТАЛІЙ СЕРГІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КРАВЧУК ІГОР МИХАЙЛОВИЧ"
#2498119871
Переможець 25 200,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2021 15:21

Документи

29 жовтня 2021 15:21
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2021 15:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КРАВЧУК ІГОР МИХАЙЛОВИЧ"
#2498119871
25 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 жовтня 2021 15:21
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 17:12
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2021 15:51
Додаткова угода № 2 від 08.12.21р.pdf зміни до договору
08 грудня 2021 15:50
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2021 15:46
Додаткова угода № 1 до договору № 214 від 06.12.2021р.pdf зміни до договору
08 грудня 2021 15:42
Електронний підпис укладений
05 листопада 2021 10:31
Договір № 214 від 04.11.2021р.pdf укладений
05 листопада 2021 10:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Загальна сума цього договору зменшилась за рахунок збільшення ціни і становить 25199,28(Двадцять п'ять тисяч сто дев'яносто дев'ять гривен 28 коп ) без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 214
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Оприлюднення зміни реквізитів Замовника, а саме зміна банківського рахунку
Номер договору про закупівлю: 214
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 25 199,28
UAH