Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення кошторисної документації на: «Капітальний ремонт частини приміщень 1-го та 5-го поверхів та частини системи опалення 3-го та 5-го поверхів будівлі КНП «Міська поліклініка № 10» ХМР за адресою: м. Харків, вул. Метробудівників, 19» код ДК 021:2015: 71220000-6 – Послуги з архітектурного проектування
Очікувана вартість
40 000,00 UAH
UA-2021-10-18-007103-c 609d79b89ee34990a74a7bb1ca26502b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Івченко Ірина Володимирівна

380675750316 irinkai7@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 10" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 24341622
Місцезнаходження: 61195, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Метробудівників, 19
Контактна особа: Івченко Ірина Володимирівна
380675750316
irinkai7@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2021 13:38
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2021 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 жовтня 2021 16:00
Початок аукціону: 28 жовтня 2021 11:32
Очікувана вартість: 40 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовником вимагається надання учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства).Забезпечення пропозиції надається у формі гарантії банку, яка повинна відповідати формі забезпечення пропозиції (далі – форма), затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року № 2628 (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897), (далі – наказ № 2628). Реквізити банківської гарантії, визначені у формі, є обов’язковими для складання гарантії (пункт 3 Вимог до забезпечення пропозиції, затверджених наказом № 2628).
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 200 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не пізніше дати укладення договору про закупівлю переможець вносить забезпечення виконання договору про закупівлю у формі банківської гарантії в розмірі 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Основні вимоги до банківської гарантії: банківська гарантія повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі наведені в додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Виготовлення кошторисної документації на: «Капітальний ремонт частини приміщень 1-го та 5-го поверхів та частини системи опалення 3-го та 5-го поверхів будівлі КНП «Міська поліклініка № 10» ХМР за адресою: м. Харків, вул. Метробудівників, 19»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61195, Україна, Харківська область, Харків, вул. Метробудівників,19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2021
ДК 021:2015: 71220000-6 — Послуги з архітектурного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконаний обсяг робіт здійснюються Замовником у розмірі 100 % у безготівковій формі на підставі підписаного Сторонами акту здачіприймання виконаних робіт протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня його підписання. Фінансові зобов’язання Замовника за Договором виникають у разі наявності та в межах відповідних асигнувань. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за Договором за виконаний обсяг робіт здійснюється протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування робіт на свій реєстраційний рахунок.Застосовані критерії оцінки: ціна, питома вага критерію – 100%.Джерело фінансування - кошти НСЗУ. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовником вимагається надання учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства).Забезпечення пропозиції надається у формі гарантії банку, яка повинна відповідати формі забезпечення пропозиції (далі – форма), затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року № 2628 (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897), (далі – наказ № 2628). Реквізити банківської гарантії, визначені у формі, є обов’язковими для складання гарантії (пункт 3 Вимог до забезпечення пропозиції, затверджених наказом № 2628).

Сума забезпечення: 200 UAH
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Не пізніше дати укладення договору про закупівлю переможець вносить забезпечення виконання договору про закупівлю у формі банківської гарантії в розмірі 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Основні вимоги до банківської гарантії: банківська гарантія повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України.
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: банківська гарантія
18 жовтня 2021 13:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2021 13:37
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
18 жовтня 2021 13:37
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (9).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

внесення змін до у оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Дата подання: 21 жовтня 2021 19:00
Дата відповіді: 22 жовтня 2021 15:50
Шановний Замовник, згідно пп.9 п. 3 розділу 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасники повинні надати у своїй тендерній документації оригінал або копію акту візуального обстеження обʼєкту за адресою: 61195, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Метробудівників, 19, підписаного учасником та замовником, щодо забезпечення виконання робіт, що є предметом закупівлі, у відповідності до додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Надайте аргументовану відповідь, навіщо у оригіналі або копії акту візуального обстеження обʼєкту підпис замовника? Ваша вимога передбачає спілкування замовника та учасників даної закупівлі, що у подальшому є корупційною складовою та безпосереднім знайомством з можливим майбутнім виконавцем. Ця вимога щодо візуального обстеження обʼєкту є обов’язковою умовою для здійснення виготовлення кошторисної документації та відповідно Учасник має можливість максимально чітко скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного коригування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності, закріпленому у ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі", але згідно цього ж Закону України не зазначено чи повинен бути підпис Замовника. Відтак можна дійти висновку, що підпис замовника у акті візуального обстеження обʼєкту не потрібен, бо є корупційною складовою. Тому, шановний Замовник, внесіть відповідні зміни у оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме пп.9 п.3 розділ 1, підписання Замовником акту візуального обстеження обʼєкту.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь:
Дякуємо за Ваше звернення! Відповідно до частини сьомої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо роз’яснення на Ваш запит та повідомляємо наступне.
Спрощена закупівля проводиться відповідно до вимог Закону, зокрема, згідно із нормами статті 14, де зазначено, що Замовник встановлює вимоги до предмета закупівлі, що можуть зазначатись шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
Замовником до оголошення було завантажено окремий файл у електронній системі закупівель із назвою «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (9).docx» (далі – Оголошення), в якому зазначено всю інформацію щодо закупівлі відповідно до частини третьої статті 14 Закону, в тому числі крім обов’язкових пунктів інша інформація.
Акт візуального обстеження об’єкта (далі – Акт) є необхідною умовою даного оголошення про проведення спрощеної закупівлі, і Ви згодні з цим.
Замовник не вбачає корупційної складової у даній вимозі в частині підпису Акту замовником. Для того, щоб потрапити на об’єкт та оцінити обсяг робіт, потенційний учасник повинен звернутись до представника замовника, а саме: уповноваженої особи, телефон якої зазначено в Оголошенні, та в електронній системі закупівель домовитись про зустріч. У зазначений час, разом із представником замовника (уповноваженою особою, завгоспом, іншою особою) потенційний учасник має можливість оглянути об’єкт, для повного розуміння предмета закупівлі та прийняття рішення щодо участі у спрощеній закупівлі.
Спілкування замовника та потенційного учасника в будь-якому випадку є необхідним, а, отже, і підпис замовника на Акті є підтвердженням повного та детального розуміння предмета закупівлі та обсягу робіт щодо виготовлення кошторисної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2021 11:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВЄГА" 9 720,00
UAH з ПДВ
9 720,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКЛІМ" 36 450,00
UAH з ПДВ
36 450,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

27 жовтня 2021 10:06
Електронний підпис
27 жовтня 2021 10:04
8-про субпідрядників.pdf
27 жовтня 2021 10:04
21-про достовірність.pdf
27 жовтня 2021 10:04
10-гарантія №384.zip
27 жовтня 2021 10:04
16-лист-згода.pdf
27 жовтня 2021 10:04
20-довідка з банку.pdf
27 жовтня 2021 10:04
19-копія витягу ПДВ.pdf
27 жовтня 2021 10:04
1-детальний опис.pdf
27 жовтня 2021 10:04
3-копії сертифікатів.pdf

Публічні документи

27 жовтня 2021 15:27
Електронний підпис
27 жовтня 2021 15:24
Scan_Довідка.pdf
27 жовтня 2021 15:24
Scan_Виписка.pdf
27 жовтня 2021 15:24
4. ИНН директора.pdf
27 жовтня 2021 15:24
Виписка Юклім.pdf
27 жовтня 2021 15:24
Акт обстеження.pdf
27 жовтня 2021 15:24
Наказ №01-ВК ГІП.pdf
27 жовтня 2021 15:24
Статут ТОВ ЮКЛІМ.pdf
27 жовтня 2021 15:24
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ(2).pdf
27 жовтня 2021 15:24
Scan_Довідка.pdf
27 жовтня 2021 15:24
Scan_Виписка.pdf
27 жовтня 2021 15:24
Паспорт директора.pdf
27 жовтня 2021 15:24
Документи ЮКЛІМ.pdf
27 жовтня 2021 15:24
Проект Договору (1).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "АВЄГА"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

10-гарантія №384.zip

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКЛІМ"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВЄГА"
#25609676
Переможець 9 720,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2021 09:57

Документи

29 жовтня 2021 09:57
Електронний підпис
29 жовтня 2021 09:55
Протокол 33.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2021 09:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВЄГА"
#25609676
9 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 жовтня 2021 09:57
Електронний підпис
29 жовтня 2021 09:55
Протокол 33.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 листопада 2021 11:05
Електронний підпис укладений
04 листопада 2021 11:11
Договір 215.pdf укладений
04 листопада 2021 11:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 9 720,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 620,00 UAH)