Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виготовлення кошторисної документації на: «Капітальний ремонт частини приміщень 1-го та 5-го поверхів та частини системи опалення 3-го та 5-го поверхів будівлі КНП «Міська поліклініка № 10» ХМР за адресою: м. Харків, вул. Метробудівників, 19» код ДК 021:2015: 71220000-6 – Послуги з архітектурного проектування
Очікувана вартість
40 000,00 UAH
UA-2021-10-18-007103-c ● 609d79b89ee34990a74a7bb1ca26502b
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 10" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 24341622 |
Місцезнаходження: | 61195, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Метробудівників, 19 |
Контактна особа: |
Івченко Ірина Володимирівна 380675750316 irinkai7@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 жовтня 2021 13:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 жовтня 2021 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 жовтня 2021 16:00 |
Початок аукціону: | 28 жовтня 2021 11:32 |
Очікувана вартість: | 40 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства).Забезпечення пропозиції надається у формі гарантії банку, яка повинна відповідати формі забезпечення пропозиції (далі – форма), затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року № 2628 (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897), (далі – наказ № 2628). Реквізити банківської гарантії, визначені у формі, є обов’язковими для складання гарантії (пункт 3 Вимог до забезпечення пропозиції, затверджених наказом № 2628). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 200 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Не пізніше дати укладення договору про закупівлю переможець вносить забезпечення виконання договору про закупівлю у формі банківської гарантії в розмірі 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Основні вимоги до банківської гарантії: банківська гарантія повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі наведені в додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Виготовлення кошторисної документації на: «Капітальний ремонт частини приміщень 1-го та 5-го поверхів та частини системи опалення 3-го та 5-го поверхів будівлі КНП «Міська поліклініка № 10» ХМР за адресою: м. Харків, вул. Метробудівників, 19»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61195, Україна, Харківська область, Харків, вул. Метробудівників,19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 листопада 2021
ДК 021:2015: 71220000-6 — Послуги з архітектурного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконаний обсяг робіт здійснюються Замовником у розмірі 100 % у безготівковій формі на підставі підписаного Сторонами акту здачіприймання виконаних робіт протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня його підписання. Фінансові зобов’язання Замовника за Договором виникають у разі наявності та в межах відповідних асигнувань. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за Договором за виконаний обсяг робіт здійснюється протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування робіт на свій реєстраційний рахунок.Застосовані критерії оцінки: ціна, питома вага критерію – 100%.Джерело фінансування - кошти НСЗУ. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 жовтня 2021 13:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 жовтня 2021 13:37 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx | |
18 жовтня 2021 13:37 |
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (9).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
внесення змін до у оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Дата подання: 21 жовтня 2021 19:00
Дата відповіді: 22 жовтня 2021 15:50
Шановний Замовник, згідно пп.9 п. 3 розділу 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасники повинні надати у своїй тендерній документації оригінал або копію акту візуального обстеження обʼєкту за адресою: 61195, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Метробудівників, 19, підписаного учасником та замовником, щодо забезпечення виконання робіт, що є предметом закупівлі, у відповідності до додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Надайте аргументовану відповідь, навіщо у оригіналі або копії акту візуального обстеження обʼєкту підпис замовника? Ваша вимога передбачає спілкування замовника та учасників даної закупівлі, що у подальшому є корупційною складовою та безпосереднім знайомством з можливим майбутнім виконавцем.
Ця вимога щодо візуального обстеження обʼєкту є обов’язковою умовою для здійснення виготовлення кошторисної документації та відповідно Учасник має можливість максимально чітко скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного коригування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності, закріпленому у ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі", але згідно цього ж Закону України не зазначено чи повинен бути підпис Замовника. Відтак можна дійти висновку, що підпис замовника у акті візуального обстеження обʼєкту не потрібен, бо є корупційною складовою. Тому, шановний Замовник, внесіть відповідні зміни у оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме пп.9 п.3 розділ 1, підписання Замовником акту візуального обстеження обʼєкту.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь:
Дякуємо за Ваше звернення! Відповідно до частини сьомої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо роз’яснення на Ваш запит та повідомляємо наступне.
Спрощена закупівля проводиться відповідно до вимог Закону, зокрема, згідно із нормами статті 14, де зазначено, що Замовник встановлює вимоги до предмета закупівлі, що можуть зазначатись шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
Замовником до оголошення було завантажено окремий файл у електронній системі закупівель із назвою «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (9).docx» (далі – Оголошення), в якому зазначено всю інформацію щодо закупівлі відповідно до частини третьої статті 14 Закону, в тому числі крім обов’язкових пунктів інша інформація.
Акт візуального обстеження об’єкта (далі – Акт) є необхідною умовою даного оголошення про проведення спрощеної закупівлі, і Ви згодні з цим.
Замовник не вбачає корупційної складової у даній вимозі в частині підпису Акту замовником. Для того, щоб потрапити на об’єкт та оцінити обсяг робіт, потенційний учасник повинен звернутись до представника замовника, а саме: уповноваженої особи, телефон якої зазначено в Оголошенні, та в електронній системі закупівель домовитись про зустріч. У зазначений час, разом із представником замовника (уповноваженою особою, завгоспом, іншою особою) потенційний учасник має можливість оглянути об’єкт, для повного розуміння предмета закупівлі та прийняття рішення щодо участі у спрощеній закупівлі.
Спілкування замовника та потенційного учасника в будь-якому випадку є необхідним, а, отже, і підпис замовника на Акті є підтвердженням повного та детального розуміння предмета закупівлі та обсягу робіт щодо виготовлення кошторисної документації.
Дякуємо за Ваше звернення! Відповідно до частини сьомої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо роз’яснення на Ваш запит та повідомляємо наступне.
Спрощена закупівля проводиться відповідно до вимог Закону, зокрема, згідно із нормами статті 14, де зазначено, що Замовник встановлює вимоги до предмета закупівлі, що можуть зазначатись шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
Замовником до оголошення було завантажено окремий файл у електронній системі закупівель із назвою «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (9).docx» (далі – Оголошення), в якому зазначено всю інформацію щодо закупівлі відповідно до частини третьої статті 14 Закону, в тому числі крім обов’язкових пунктів інша інформація.
Акт візуального обстеження об’єкта (далі – Акт) є необхідною умовою даного оголошення про проведення спрощеної закупівлі, і Ви згодні з цим.
Замовник не вбачає корупційної складової у даній вимозі в частині підпису Акту замовником. Для того, щоб потрапити на об’єкт та оцінити обсяг робіт, потенційний учасник повинен звернутись до представника замовника, а саме: уповноваженої особи, телефон якої зазначено в Оголошенні, та в електронній системі закупівель домовитись про зустріч. У зазначений час, разом із представником замовника (уповноваженою особою, завгоспом, іншою особою) потенційний учасник має можливість оглянути об’єкт, для повного розуміння предмета закупівлі та прийняття рішення щодо участі у спрощеній закупівлі.
Спілкування замовника та потенційного учасника в будь-якому випадку є необхідним, а, отже, і підпис замовника на Акті є підтвердженням повного та детального розуміння предмета закупівлі та обсягу робіт щодо виготовлення кошторисної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 жовтня 2021 11:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВЄГА" |
9 720,00
UAH з ПДВ
|
9 720,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКЛІМ" |
36 450,00
UAH з ПДВ
|
36 450,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВЄГА" #25609676 |
Переможець |
9 720,00
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2021 09:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2021 11:05
|
Електронний підпис | укладений |
04 листопада 2021 11:11
|
Договір 215.pdf | укладений |
04 листопада 2021 11:10
|