Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт санітарних приміщень (туалетів) та сходів з влаштуванням пандуса в Доброгостівській СЗШ І-ІІІ ст. ім. Івана Боберського в с. Доброгостів
Очікувана вартість
751 345,00 UAH
UA-2021-10-18-006828-c ccc0178c69ca4ec18142fc698532ef94
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лещукін Софія Юріївна

380975814488 zakupivli.vo.tmr.2020@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Трускавецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02144513
Вебсайт: http://tmr.gov.ua
Місцезнаходження: 82200, Україна , Львівська обл., Трускавець, Львівська область, м. Трускавець, вул. Бориславська, 1
Контактна особа: Лещукін Софія Юріївна
380975814488
zakupivli.vo.tmr.2020@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2021 13:26
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 жовтня 2021 00:00
Очікувана вартість: 751 345,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 756,73 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт санітарних приміщень (туалетів) та сходів з влаштуванням пандуса в Доброгостівській СЗШ І-ІІІ ст. ім. Івана Боберського в с. Доброгостів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 жовтня 2021 13:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2021 13:25
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічні специфікації
Дата подання: 21 жовтня 2021 13:00
Дата відповіді: 21 жовтня 2021 16:52
Доброго дня. Вкажіть, будь ласка, клас наслідків (відповідальності) об'єкта. Дякую.
Відповідь: Клас наслідків (відповідальності) об'єкта - СС1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 жовтня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ЄВРОБУДСЕРВІС" 750 000,00
UAH з ПДВ
750 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 жовтня 2021 21:13
Електронний підпис
25 жовтня 2021 21:12
Договірна ціна.PDF.p7s
25 жовтня 2021 21:12
Статут.PDF.p7s
25 жовтня 2021 21:12
Довідка обладнання.PDF.p7s
25 жовтня 2021 21:12
Проект Договору.PDF.zip
25 жовтня 2021 21:12
Локальний 2.PDF.zip
25 жовтня 2021 21:12
Локальний 3.PDF.zip
25 жовтня 2021 21:12
Локальний 5.PDF.zip
25 жовтня 2021 21:12
Зведений кошторис.PDF.p7s
25 жовтня 2021 21:12
Пропозиція.PDF.p7s
25 жовтня 2021 21:12
Локальний 5-1.PDF.zip
25 жовтня 2021 21:12
Локальний кошторис 1.PDF.zip
25 жовтня 2021 21:12
Локальний 4.PDF.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ЄВРОБУДСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ЄВРОБУДСЕРВІС"
#34744813
Переможець 750 000,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2021 15:45

Документи

29 жовтня 2021 15:45
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2021 15:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ЄВРОБУДСЕРВІС"
#34744813
750 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 жовтня 2021 15:45
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 листопада 2022 15:58
Електронний підпис зміни до договору
29 квітня 2022 10:30
дод угода 5 до дог. 44-Д.pdf зміни до договору
29 квітня 2022 10:28
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2022 13:52
протокол 2 помилка.pdf зміни до договору
31 січня 2022 13:52
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 17:05
протокол техн помилка 1.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 17:03
дод угода 4 44-Д.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 17:03
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 16:19
дод угода 4 44-Д.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 16:18
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2021 10:21
дод угода 3 до дог. 44-Д.pdf зміни до договору
13 грудня 2021 10:20
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2021 13:12
ДУ №2 дог.44-Д.pdf зміни до договору
18 листопада 2021 13:12
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2021 15:24
ДУ №1 до Д №44-Д.pdf зміни до договору
04 листопада 2021 15:24
Електронний підпис укладений
04 листопада 2021 15:18
Д №44-Д.pdf укладений
04 листопада 2021 15:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума кошторисних призначень на 2021 рік по обєкту становить 2000,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 44-Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку із збільшенням фінансування робіт в 2021 році згідно кошторисних призначень, договірна ціна складає 290000 грн.
Номер договору про закупівлю: 44-Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку із збільшенням фінансування робіт у 2021 році згідно кошторисних призначень всього договірна ціна складає 750000 грн. (сімсот п"ятдесят тисяч грн 00 коп.) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 44-Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із затримкою фінансування та відсутності у Замовника необхідної суми коштів для оплати виконання робіт, Сторони погодили продовжити строк дії договору та виконання зобов'язань щодо виконання робіт, не збільшуючи при цьому загальну суму договору та обсяги виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 44-Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із затримкою фінансування та відсутності у Замовника необхідної суми коштів для оплати виконання робіт, Сторони погодили продовжити строк дії договору та виконання зобов'язань щодо виконання робіт, не збільшуючи при цьому загальну суму договору та обсяги виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 44-Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 4.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення терміну дії договору
Номер договору про закупівлю: 44-Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 4/протокол
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із затримкою фінансування та відсутності у Замовника необхідної суми коштів для оплати виконання робіт, Сторони погодили продовжити строк дії договору та виконання зобов'язань щодо виконання робіт, не збільшуючи при цьому загальну суму договору та обсяги виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 44-Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 листопада 2021 — 30 вересня 2022
Сума оплати за договором: 745 000,00
UAH