Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп'ютери (моноблоки) для осіб з інвалідністю - 8шт.
Очікувана вартість
184 000,00 UAH
UA-2021-10-18-006496-c b1a5a9c928114cc2b5bd9ac2c3a06849
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Давидова Олена Борисівна

380442358437 kmcrin@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський міський Центр соціальної, професійної та трудової реабілітації інвалідів
Код ЄДРПОУ: 21487495
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Франка, буд. 36-Б
Контактна особа: Давидова Олена Борисівна
380442358437
kmcrin@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2021 13:10
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2021 00:00
Початок аукціону: 29 жовтня 2021 14:05
Очікувана вартість: 184 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 840,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штуки
Персональні комп'ютери (моноблоки) для осіб з інвалідністю - 8шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Івана Франка, буд. 36-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2021  —  30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться після пред’явлення видаткової накладної на товар та акту приймання-передачі товару, впродовж 10 (десяти) банківських днів з дня підписання акту приймання-передачі товару Замовником та отримання фінансування. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2021 10:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2021 17:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2021 13:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2021 13:18
Оголошення 3 Спрощена 8 Моноблоків.docx
18 жовтня 2021 13:13
Додаток 6 анкета потенційного ділового партнера.docx
18 жовтня 2021 13:12
Додаток 3 Форма цінової пропозиції.doc
18 жовтня 2021 13:12
Додаток 2 Кваліфікаційні вимоги.doc
18 жовтня 2021 13:11
Додаток 5 Лист-згода з проєктом договору.docx
18 жовтня 2021 13:11
Додаток 4 Проєкт договору Моноблоки.doc
18 жовтня 2021 13:11
Додаток 1 Тех завдання Моноблоки НОВ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги до комплектації
Дата подання: 18 жовтня 2021 19:17
Дата відповіді: 19 жовтня 2021 17:08
Просимо уточнити запасні клавіатури та мишки потрібні до кожного комплекту? Чи потрібно 8 моноблоків з клавіатурою/мишкою/килимком/подовжувачем/навушниками і ще по 5 запасних клавіатур та мишей? Адже, дані вимоги можна трактувати по різному. Додатково до комплекту Клавіатура дротова (запасна) – 5од. Миша дротова (запасна) – 5од. Мережевий подовжувач з вимикачем, 5м – 8од. Гарнітура, не гірше HP DHE-8010 – 8од.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Потрібно 8 моноблоків, в комплекті з клавіатурою/мишкою/килимком/подовжувачем/навушниками, тобто кожен моноблок. Додатково до 8 моноблоків в комплекті: Клавіатура дротова (запасна) – 5од.; Миша дротова (запасна) – 5од.; Мережевий подовжувач з вимикачем, 5м – 8од.; Гарнітура, не гірше HP DHE-8010 – 8од. (маємо на увазі всьго, тобто не до кожного окремого комплекта)
Тема 1
Дата подання: 20 жовтня 2021 20:43
Дата відповіді: 21 жовтня 2021 10:17
Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978) при виробництві у складі пристрою персонального комп’ютера? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Щодо Вашого запитання - "Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978) при виробництві у складі пристрою персонального комп’ютера?" - так, допускається. Також, щодо вимог надати лист про авторизацію - в тендерній документації до закупівлі таких вимог немає, оскільки вони можуть носити дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c). У випадку, якщо Ви знайшли в тендерній документації такі вимоги, просимо повідомити для їх усунення. Дякуємо за ваше запитання та зауваження. Очікуємо Вашої участі в аукціоні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2021 14:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" 167 373,12
UAH з ПДВ
165 532,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 168 600,00
UAH з ПДВ
166 760,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 жовтня 2021 15:52
Електронний підпис
25 жовтня 2021 15:49
Баланс СМБ 2020.pdf
25 жовтня 2021 15:49
Витяг 25.10.2021.pdf
25 жовтня 2021 15:49
14221332 анкета.pdf
25 жовтня 2021 15:49
ДОГОВІР 14221332.pdf
25 жовтня 2021 15:49
14221332 гар.pdf
25 жовтня 2021 15:49
14221332 договір.pdf
25 жовтня 2021 15:49
14221332 цінова.pdf
25 жовтня 2021 15:49
14221332 порівняння.pdf
25 жовтня 2021 15:49
14221332 новий.pdf
25 жовтня 2021 15:49
14221332 гар 2021.pdf
25 жовтня 2021 15:49
14221332 СЦ.pdf
25 жовтня 2021 15:49
Нова стат 17-2021.pdf
25 жовтня 2021 15:49
14221332 тех.pdf

Публічні документи

27 жовтня 2021 23:22
Електронний підпис
27 жовтня 2021 23:21
Статистика копія.pdf
27 жовтня 2021 23:21
Витяг_20.10.21 копія.pdf
27 жовтня 2021 23:21
витяг ПДВ копія.pdf
27 жовтня 2021 23:21
опис товару.pdf
27 жовтня 2021 23:21
довідка щодо виписки.pdf
27 жовтня 2021 23:21
Виписка копія.pdf
27 жовтня 2021 23:21
Технічна документація.pdf
27 жовтня 2021 23:21
анкета.pdf
27 жовтня 2021 23:21
30814715_пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ"
#41206217
Очікує рішення 165 532,80
UAH з ПДВ
29 жовтня 2021 14:28

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 29 жовтня 2021 15:41
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Закупівлю скасовано (тимчасово призупинена) в звязку з удосконаленням та уточненням технічних вимог до моноблоків.
Документи:
29 жовтня 2021 15:40
Електронний підпис
29 жовтня 2021 15:37
Закупівлю скасовано.docx