Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (USB флеш накопичувач, корпус, монітор, оперативна пам'ять, материнська плата, БФП, комплект (клавіатура та миша), SSD, Процесор)
Очікувана вартість
198 982,00 UAH
UA-2021-10-18-006369-c 48219a31723d479f9d9b53c0879e1492
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Кучанський

+30685395816 czo_odessa@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 40600473
Місцезнаходження: 65107, Україна , Одеська обл., місто Одеса, ВУЛИЦЯ КАНАТНА, будинок 83
Контактна особа: Олександр Кучанський
+30685395816
czo_odessa@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО)

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2021 13:04
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2021 12:53
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 жовтня 2021 12:53
Початок аукціону: 28 жовтня 2021 13:34
Очікувана вартість: 198 982,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 994,91 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
USB флеш накопичувач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, м. Одеса, пл. Бориса Деревянко, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
8 штуки
корпус
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, м. Одеса, пл. Бориса Деревянко, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
8 штуки
монітор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, м. Одеса, пл. Бориса Деревянко, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
8 штуки
оперативна пам'ять
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, м. Одеса, пл. Бориса Деревянко, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
8 штуки
материнська плата
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, м. Одеса, пл. Бориса Деревянко, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
6 штуки
БФП
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, м. Одеса, пл. Бориса Деревянко, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
8 штуки
комплект (клавіатура, миша)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, м. Одеса, пл. Бориса Деревянко, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
8 штуки
SSD
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, м. Одеса, пл. Бориса Деревянко, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
8 штуки
процесор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, м. Одеса, пл. Бориса Деревянко, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 жовтня 2021 13:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2021 13:04
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-10-18-006369-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 20 жовтня 2021 20:36
Дискримінаційна вимога
Тендерна документація містить наступну дискримінаційну вимогу: технічне (сервісне) обслуговування техніки у сервісних центрах за договором на сервісне обслуговування.
1. Наголошуємо, що гарантійне обслуговування має проводити лише в авторизованих сервісних центрах. Будь який ремонт, який здійснюється поза авторизованого сервісного центру – автоматично анулює гарантію від виробника. Тому дана вимога – є не обґрунтованою та такою, що суперечить правилам здійснення гарантійного обслуговування або прописана під конкретного учасника.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.

2. Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами.
Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Нинішні умови закупівлі є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо власного сервісного центру або надання договору з сервісним центром в м. де розташований Замовник обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах, спрощеної процедури виробників, посередників, фізичних-осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами
Замовник зобов’язаний забезпечити вільний доступ потенційних учасників до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні.
Таким чином ви дискримінуєте учасників за територіальною ознакою, виключаєте можливість реальної конкуренції, штучно обмежуєте коло потенційних учасників. Встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України.
Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів, тож просимо Замовника внести зміни до тендерної документації і викласти вимогу в новій редакції, забезпечивши можливість брати участь у закупівлі усім учасникам надавши гарантійний лист та вказавши адреси авторизованих сервісних центрів виробника в Україні або інформацію про сервісний центр, яка зазначена на офіційному сайті виробника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 жовтня 2021 16:54
Доброго дня!
Шановний Учаснику, розглянувши зміст вашої вимоги, повідомляємо про наступне:
по-перше, оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, а також проєктом договору Замовника передбачається гарантійне обслуговування або ремонт комп’ютерної техніки. Зобов’язання щодо виконання такого гарантійного обслуговування покладається на переможця, з яким буде укладено відповідний договір. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ч. 1 ст. 509 Цивільного кодексу України, зобов'язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов'язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від вчинення певної дії (негативне зобов’язання), а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов'язку. Відповідно до ч. 1 ст. 510 Цивільного кодексу України, сторонами у зобов'язанні є боржник і кредитор. Відповідно до ст. 511 Цивільного кодексу України, зобов'язання не створює обов'язку для третьої особи. У випадках, встановлених договором, зобов'язання може породжувати для третьої особи права щодо боржника та (або) кредитора. Таким чином, законодавством не передбачено можливості укладення договору між замовником та учасником-переможцем, який створить обов’язок для третьої особи (сервісних центрів – контрагентів учасника-переможця). Такий договір суперечив би засадам цивільного законодавства та вважався б нікчемним. Відповідно, якщо такий сервісний центр відмовиться надавати гарантійне обслуговування або ремонт комп’ютерної техніки, чи надаватиме його неякісно, замовник буде позбавлений правових підстав для звернення до такого сервісного центру з позовом – тобто буде позбавлений можливості захистити свої права.
по-друге, згідно з ч. 3 ст. 8 Закону України № 1023-XII «Про захист прав споживачів» (далі Закон №1023) вимоги щодо гарантійного ремонту за місцезнаходженням споживача задовольняють створені власником продавця торговельні підприємства та філії, які здійснюють продаж аналогічних придбаним споживачем товарів, або підприємства, на яких ці функції покладено на підставі договору.
Функції представників підприємств-виробників виконують їхні представництва та філії, створені виробниками з цією метою, або підприємства, що задовольняють зазначені вимоги на підставі договору з виробником.
Продавець і виробник під час продажу (реалізації) товару зобов'язані інформувати споживача про підприємства, які задовольняють вимоги щодо гарантійного ремонту товару (ч. 4 ст. 8 Закону № 1023).
по-третє, враховуючи необхідність ефективного та безперебійного здійснення своєї діяльності через електронну систему закупівель, навантаження та відповідальність за несвоєчасне здійснення своїх повноважень в межах Закону України «Про публічні закупівлі», Замовнику необхідно своєчасно і якісно отримувати послуги з сервісного обслуговування комп’ютерної техніки.
Вимога щодо надання копії договору із сервісним центром у м. Одеса на обслуговування або ремонт комп’ютерної техніки є обґрунтованою та такою, що не обмежує конкуренцію.
На підставі вищевикладеного Замовником прийнято рішення про відмову у задоволенні вимоги.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2021 13:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 151 881,00
UAH з ПДВ
151 881,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ІВАСІВ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" 198 982,00
UAH з ПДВ
198 982,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 жовтня 2021 12:51
Електронний підпис
27 жовтня 2021 12:48
Електронний підпис
27 жовтня 2021 12:47
Додаток № 2 СТАТУТ.pdf
27 жовтня 2021 12:47
Проєкт договору.pdf
27 жовтня 2021 12:47
реєстр документів.pdf
27 жовтня 2021 12:47
Додаток № 6.pdf

Публічні документи

27 жовтня 2021 11:21
Електронний підпис
27 жовтня 2021 11:19
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

ФОП "ІВАСІВ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
Відхилено 151 881,00
UAH з ПДВ
01 листопада 2021 15:13
ФОП "ІВАСІВ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
#3273612814
Переможець 198 982,00
UAH з ПДВ
02 листопада 2021 13:04

Документи

01 листопада 2021 15:13
Електронний підпис
01 листопада 2021 15:12
Протокол 3.PDF

Документи

02 листопада 2021 13:04
Електронний підпис
02 листопада 2021 12:59
Протокол 4.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 листопада 2021 13:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ІВАСІВ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
#3273612814
198 982,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 листопада 2021 13:04
Електронний підпис
02 листопада 2021 12:59
Протокол 4.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 12:23
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2021 14:09
Доп.угода №1 до дог.№9 від 10.11.2021.PDF зміни до договору
12 листопада 2021 14:08
Електронний підпис укладений
10 листопада 2021 17:00
Договір №9 від 10.11.2021.PDF укладений
10 листопада 2021 16:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна найменування товару зазначеного за № з/п 5 та 6 Додатку 1 до Договору №9 від 10.11.2021 року, без зміни суми договору.
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 198 982,00
UAH