Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

(ЄЗС ДК 021:2015) код 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне ( Папір для офісної техніки А4)
Очікувана вартість
42 500,00 UAH
UA-2021-10-18-003028-c af9a2edd28694015a3db84941638b09e
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дерюгіна Алла Григорівна

380442926126 kmkl2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 25637595
Місцезнаходження: 02094, Україна , Київська обл., Київ, вул. Краківська, буд. 13
Контактна особа: Дерюгіна Алла Григорівна
380442926126
kmkl2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2021 10:57
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2021 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 жовтня 2021 12:00
Очікувана вартість: 42 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 212,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Кошти НСЗУ, власні кошти. Ціна з ПДВ. Категорія замовника - передбачена п.3 ч.4 ст.2 Закону. Місцезнаходження - 02094, Україна, м. Київ, вул. Краківська, 13. Закупівлю за предметом, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – код 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне ( Папір для офісної техніки А4) здійснити шляхом проведення повторної спрощеної закупівлі, так як спрощена закупівля UA-2021-09-28-002287-c не відбулася , в зв’язку з відсутністю учасників .
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 штуки
(ЄЗС ДК 021:2015) код 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне ( Папір для офісної техніки А4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюється з відтермінуванням платежу 14 календарних днів. Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 жовтня 2021 11:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2021 10:59
2.Форма цінової пропозиції.docx
18 жовтня 2021 10:59
Оголошення.docx
18 жовтня 2021 10:58
1. Вимоги до предмета закупівлі.docx
18 жовтня 2021 10:58
3. Проєкт договору.docx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій