Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Назва проекту "Встановлення огорожі та облаштування двох кабінетів Казанківської гімназії №2 Казанківської селищної ради Миколаївської області, смт. Казанка, вул. Миру, 245 Казанківського району Миколаївської області" ДК 021:2015:39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Очікувана вартість
6 600,00 UAH
UA-2021-10-18-002604-c ad122fd8e8ca485984bb22d300a627b7
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Станіслав Шевчук

+380951866508 shevchuk.stas.m@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна організація (установа, заклад) Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Казанківської селищної ради Миколаївської області
Код ЄДРПОУ: 42228027
Місцезнаходження: 56002, Україна , Миколаївська обл., смт Казанка, вул. Миру, буд. 194
Контактна особа: Станіслав Шевчук
+380951866508
shevchuk.stas.m@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


ДК 021:2015:39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Диван
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56002, Україна, Миколаївська область, Казанка, Миру,194
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 жовтня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

18 жовтня 2021 10:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СПД БАЛАШОВ ОЛЕКСАНДР ГЕОРГІЙОВИЧ
#2868808578
Переможець 6 600,00
UAH
18 жовтня 2021 10:43

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2021 10:46
д-397.pdf укладений
18 жовтня 2021 10:44