Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне.
Очікувана вартість
3 164,00 UAH
UA-2021-10-18-002458-b c6110c0bdff941d7825e7769d364c603
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лісовська Галина Володимирівна

+380674064166 kmlc_vilinf@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Київський міський лівобережний центр для ВІЛ-інфікованих дітей та молоді"
Код ЄДРПОУ: 35837437
Місцезнаходження: 02099, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вулиця Новодарницька, буд.26, корп.2
Контактна особа: Лісовська Галина Володимирівна
+380674064166
kmlc_vilinf@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2021 17:37
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2021 17:42
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 жовтня 2021 17:42
Початок аукціону: 29 жовтня 2021 11:08
Очікувана вартість: 3 164,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 31,64 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 пачка
Блок паперу для фліпчартів без лініювання 64х90 см 20 аркушів BM.2296-00 Buromax
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02099, Україна, м. Київ, Київ, вул.Новодарницька 26,корп.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
45 шт
Блокнот для нотаток, на пружині, А5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02099, Україна, м. Київ, Київ, вул.Новодарницька 26,корп.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
90 шт
Ручка кулькова, синя, buromax orange jobmax, 07 мм.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02099, Україна, м. Київ, Київ, вул.Новодарницька 26,корп.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
32 пачка
Стікери пластикові, стрілки, 12*45мм, неонові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02099, Україна, м. Київ, Київ, вул.Новодарницька 26,корп.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
6 пачка
Папір кольоровий А4 інтенсив 10 кольорів, 100арк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02099, Україна, м. Київ, Київ, вул.Новодарницька 26,корп.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 пачка
Папір кольоровий А4 пастель 5кол, 250арк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02099, Україна, м. Київ, Київ, вул.Новодарницька 26,корп.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 пачка
Набір пензлів акрилових 5шт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02099, Україна, м. Київ, Київ, вул.Новодарницька 26,корп.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2021 11:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 2 257,92
UAH з ПДВ
2 257,92
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЯЦИНА СВІТЛАНА ЮРІЇВНА" 3 000,00
UAH з ПДВ
3 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 жовтня 2021 16:31
Електронний підпис
25 жовтня 2021 16:29
Протокол.pdf
25 жовтня 2021 16:29
Проект договору.pdf
25 жовтня 2021 16:29
Звітність на 26.02.2021р..pdf
25 жовтня 2021 16:29
Опис.pdf
25 жовтня 2021 16:29
Наказ.pdf
25 жовтня 2021 16:29
Довідка санкціїї.pdf
25 жовтня 2021 16:29
Протокол №19.pdf
25 жовтня 2021 16:29
Виписка.pdf
25 жовтня 2021 16:29
Цінова пропозиція.pdf
25 жовтня 2021 16:29
Витяг ПДВ Ромус.pdf
25 жовтня 2021 16:29
Витяг з ЄДР від 18.10.2021..pdf
25 жовтня 2021 16:29
загальні відомості.pdf
25 жовтня 2021 16:29
Довідка ЄДРПОУ.pdf
25 жовтня 2021 16:29
Протокол №3.pdf
25 жовтня 2021 16:29
Свідоцтво ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Ромус-Поліграф"

ФОП "ЯЦИНА СВІТЛАНА ЮРІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Ромус-Поліграф"
#25551379
Переможець 2 257,92
UAH з ПДВ
29 жовтня 2021 12:02

Документи

29 жовтня 2021 12:00
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2021 12:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф"
#25551379
2 257,92
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 жовтня 2021 12:00
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 11:23
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 11:17
Ромус поліграф.pdf зміни до договору
05 січня 2022 11:16
Договір зміни до договору
05 січня 2022 11:16
Електронний підпис укладений
04 листопада 2021 18:52
Електронний підпис укладений
03 листопада 2021 11:46
Договір укладений
03 листопада 2021 11:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виявлена технічна помилка в специфікації. Якісні та кількісні характеристики не змінювались. В результаті виправленої технічної помилки в специфікації додаємо оновлену версію договору.
Номер договору про закупівлю: 3019/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 257,92
UAH (в тому числі ПДВ 376,32 UAH)