Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт теплової мережі та внутрішньої системи опалення Райгородоцького ЗДО «Оленка» с. Райгородок Бердичівського району Житомирської області
Очікувана вартість
1 092 610,00 UAH
UA-2021-10-18-001835-b 654817255d1341698be0104fe04fe7dd
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дорошенко Оксана Анатоліївна

+380976195791 zakupivli42999834@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Райгородоцької сільської ради
Код ЄДРПОУ: 42999834
Місцезнаходження: 13362, Україна , Житомирська обл., Бердичівський район село Райгородок, вул.Соборна, 10
Контактна особа: Дорошенко Оксана Анатоліївна
+380976195791
zakupivli42999834@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2021 15:28
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2021 18:00
Очікувана вартість: 1 092 610,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 463,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт теплової мережі та внутрішньої системи опалення Райгородоцького ЗДО «Оленка» с. Райгородок Бердичівського району Житомирської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13362, Україна, Житомирська область, Бердичівський район, с. Райгородок, будинок 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2021 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "КОТЛОСЕРВІС " 1 006 820,00
UAH з ПДВ
1 006 820,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 жовтня 2021 09:51
Електронний підпис
29 жовтня 2021 09:49
02. Проект ДГ.pdf
29 жовтня 2021 09:49
04. Кваліфікація.pdf
29 жовтня 2021 09:49
03. Розрахунок ДЦ.pdf
29 жовтня 2021 09:49
01. Довідки, листи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "КОТЛОСЕРВІС "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "КОТЛОСЕРВІС "
#32122205
Переможець 1 006 820,00
UAH з ПДВ
01 листопада 2021 15:45

Документи

01 листопада 2021 15:42
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 листопада 2021 15:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "КОТЛОСЕРВІС "
#32122205
1 006 820,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 листопада 2021 15:42
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 грудня 2021 18:05
Додаткова _3.pdf зміни до договору
02 грудня 2021 18:03
дог.ціна2022 (1).PDF зміни до договору
29 листопада 2021 17:36
дог.ціна 2021 (1).PDF зміни до договору
29 листопада 2021 17:36
план фін2022.PDF зміни до договору
29 листопада 2021 17:36
план фін.2021.PDF зміни до договору
29 листопада 2021 17:36
кал.план2022.PDF зміни до договору
29 листопада 2021 17:36
кал.план2021 (1).PDF зміни до договору
29 листопада 2021 17:36
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
29 листопада 2021 17:36
протокол.PDF зміни до договору
29 листопада 2021 17:36
Електронний підпис укладений
29 листопада 2021 15:43
Додаткова угода _2 (1).pdf зміни до договору
29 листопада 2021 12:47
Протокол Оленка 103.docx зміни до договору
29 листопада 2021 12:47
Електронний підпис укладений
29 листопада 2021 10:21
Додаткова Райгородок.pdf зміни до договору
29 листопада 2021 10:11
протокол Оленка.PDF зміни до договору
29 листопада 2021 10:11
Електронний підпис укладений
23 листопада 2021 15:26
Дод 5 календарний графік.PDF зміни до договору
23 листопада 2021 15:19
Локальні кошториси та відомість ресурсів.PDF зміни до договору
23 листопада 2021 15:19
Електронний підпис укладений
19 листопада 2021 11:10
Договір тепломережа Райгородок.pdf зміни до договору
19 листопада 2021 11:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додатки до договору (Дод 5 Календарний графік, Локальні кошториси, підсумкова відомість ресурсів)
Номер договору про закупівлю: 140
Договір:
Номер додаткової угоди: 140
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): технічна помилка в прописі суми договору, зміна строку виконання робіт на 2022рік
Номер договору про закупівлю: 140
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): технічна помилка при заповненні пункту 15.1
Номер договору про закупівлю: 140
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна календарного графіку виконання робіт та плану фінансування
Номер договору про закупівлю: 140
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ДОДАТКОВА УГОДА № 3 до Договору про закупівлю робіт за державні кошти №140 від 19.11.2021р. Замовник – Відділ освіти, культури, молоді та спорту Райгородоцької сільської ради, в особі начальника Пухи Нелі Іванівни, що діє на підставі Положення, з однієї сторони та Підрядник – Приватне підприємство «Котлосервіс» в особі директора Федоренко Павла Миколайовича, що діє на підставі Статуту, з другої сторони, при подальшому спільному найменуванні - Сторони, керуючись вимогами чинного законодавства України та статтею 41.Закону України «Про публічні закупівлі», дійшли згоди викласти у новій редакції наступні пункти Договору про закупівлю робіт за державні кошти №140 від 19.11.2021 р.:у новій редакції: 1. Пункт 3.1. Розділу3. ЦІНА І ЗАГАЛЬНА СУМА ДОГОВОРУ : Викласти у новій редакції: 3.1. Загальна сума договору становить 1 006 820,00 грн. (Один мільйон шість тисяч вісімсот двадцять гривень 00 копійок ), в т.ч.: на 2021 рік становить 250 000,00 грн. (Двісті п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок) Без ПДВ., на 2022 рік становить 756 820,00 грн. (Сімсот п’ятдесят шість тисяч вісімсот двадцять гривень 00 копійок) Без ПДВ. Загальна вартість Робіт за Договором визначена Договірною ціною на Роботи (Додаток 1). Договірна ціна є твердою та визначена відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Загальна вартість Робіт за Договором визначена з урахуванням усіх витрат Підрядника, які необхідно понести Підряднику у зв’язку із виконанням Робіт, в тому числі вартість матеріалів та устаткування, доставки їх до місця виконання Робіт, вантажно-розвантажувальних робіт, самі Роботи, податки, збори та всі інші витрати, що мають бути здійснені у зв’язку з виконанням цього Договору. Вартість виконання Робіт не передбачених цим Договором та проектно - кошторисною документацією по об’єкту: «Капітальний ремонт теплової мережі та внутрішньої системи опалення Райгородоцького ЗДО «Оленка» с. Райгородок Бердичівського району Житомирської області» (код ДК 021:2015 - 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) та всі пов’язані з цим витрати, якщо інше не встановлено законом, несе Підрядник. 2. Пункт 3.2. Розділу3. ЦІНА І ЗАГАЛЬНА СУМА ДОГОВОРУ : Виключити з договору. 3. Пункт15.19 Розділу 15. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ ТА ПОРЯДОК ЗМІН ЙОГО УМОВ Викласти у новій редакції: Додаток 5: Календарний графік виконання робіт на 2021 - 2022рік. Додаток 6: План фінансування на 2021 – 2022 рік. 4. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 5. Дана додаткова угода складена у двох автентичних примірниках та невід’ємною частиною Договору про закупівлю робіт за державні кошти №140 від 19.11. 2021 р.
Номер договору про закупівлю: 140
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML