Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Очікувана вартість
35 000,00 UAH
UA-2021-10-18-000161-c 34139bad054442d7b263da82ebb0cba1
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Смакограй

+380674861834 fin_ode@ssu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління Служби безпеки України в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 20001645
Місцезнаходження: 65045, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Єврейська, 43
Контактна особа: Ірина Смакограй
+380674861834
fin_ode@ssu.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2021 08:34
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2021 00:00
Очікувана вартість: 35 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 175,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (поточний ремонт та технічне обслуговування автотранспортних засобів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійснюються замовником лише за фактично надані послуги на підставі належним чином оформлених документів протягом 5 робочих днів, з можливістю відстрочки платежу до кінця бюджетного року без нарахування штрафних санкцій Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 жовтня 2021 08:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2021 08:34
Проет договору ТО.docx
18 жовтня 2021 08:34
Оголошення ТО.rtf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Троянський Дмитро Віталійович 34 685,00
UAH з ПДВ
34 685,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Троянський Дмитро Віталійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Троянський Дмитро Віталійович
#2926215659
Переможець 34 685,00
UAH з ПДВ
02 листопада 2021 15:14

Документи

02 листопада 2021 15:14
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 листопада 2021 15:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Троянський Дмитро Віталійович
#2926215659
34 685,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 листопада 2021 15:14
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2022 21:39
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2021 09:38
Дод.угода 1 до договору 150.pdf зміни до договору
17 грудня 2021 09:37
Електронний підпис укладений
05 листопада 2021 17:33
Договір 150 ТО авто.pdf укладений
05 листопада 2021 17:33

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
21 грудня 2021 16:27
6 104,00 UAH UA428201720343111001600000925
***00925
UA913071230000026006010389422
ФОП Троянський Дмитро Вiталiйович
Оплачений
21 грудня 2021 16:27
28 581,00 UAH UA428201720343111001600000925
***00925
UA913071230000026006010389422
ФОП Троянський Дмитро Вiталiйович
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. За взаємною згодою Сторони домовились викласти п.3.1. в наступній редакції: «3.1. Виконавець надає послуги з моменту укладання договору до 20.12.2021 року згідно з попередньою заявкою Замовника, що подається в письмовій формі (поштою, факсом, електронною поштою) або усній формі по телефону.»
Номер договору про закупівлю: 150
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до Договору №150 від 05.11.2021 року
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 34 685,00
UAH