Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (33184100-4 Хірургічні імплантати) .
Очікувана вартість
602 075,00 UAH
UA-2021-10-15-001345-c e3dcc1ddd7db41bdb665e13755ee2895
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вовченко Світлана Михайлівна

0977991662 svet_lana17@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа «Інститут очних хвороб і тканинної терапії ім.В.П.Філатова Національної Академії Медичних Наук України."
Код ЄДРПОУ: 02012094
Місцезнаходження: 65061, Україна , Одеська обл., Одеса, Французький бульвар 49/51
Контактна особа: Вовченко Світлана Михайлівна
0977991662
svet_lana17@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» на підставі статті 40,частині 2 , пункту 2, у разі відсутності конкуренції ( у тому числі з технічних причин) на товари , роботи чи послуги , які можуть бути поставлені , виконані чи надані тільки певним постачальником (виконавцем) , за відсутності при цьому альтернативи, закупівля здійснюється за переговорною процедурою закупівлі. Оскільки , відповідно до довідки виданої Київською торгово - промисловою палатою за №1718-3/247 від 28.05.2019 року отриманої Державним Підприємством «БІОІМПЛАНТ» Міністерства Охорони Здоров’я України» є єдиним вітчизняним поставщиком продукції , закупівлю даного товару необхідно здійснювати за переговорною процедурою. у порядку передбаченому Законом.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2021 14:50
Оскарження наміру укласти договір: 26 жовтня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму


Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою.
Інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: - згідно тендерної документації.
Місце знаходження замовника: 65061 , м. Одеса, Французький бульвар 49/51.
Джерело фінансування закупівлі: Державний бюджет України.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Медичний виріб «Кератобіоімплантат» для наскрізної кератопластики
(ТУ У 32.5-35544302-001:2013) для мешканців України по програмі лояльності за умови контрольованого постачання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65061, Україна, Одеська область, Одеса, Французький бульвар 49/51.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 35987 — Аллотрансплантат
10 штуки
Медичний виріб «Кератобіоімплантат»
для пошарової кератопластики, 25% знижки (ТУ У 32.5-35544302-001:2013) для мешканців України по програмі лояльності за умови контрольованого постачання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65061, Україна, Одеська область, Одеса, Французький бульвар 49/51.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 35987 — Аллотрансплантат

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець проводить оплату за товар по факту поставки, на підставі видаткових накладних. Замовник здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий товар здійснюються протягом 7 (сьомі) банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування на розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

15 жовтня 2021 14:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державние Підприємство «БІОІМПЛАНТ» Міністерства охорони здоров’я України»
#32916479
Переможець 602 075,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2021 14:50

Документи

15 жовтня 2021 14:49
Електронний підпис
15 жовтня 2021 14:46
переговори.PDF
15 жовтня 2021 14:41
довідка.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 жовтня 2021 14:50

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державние Підприємство «БІОІМПЛАНТ» Міністерства охорони здоров’я України»
#32916479
602 075,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 жовтня 2021 14:49
Електронний підпис
15 жовтня 2021 14:46
переговори.PDF
15 жовтня 2021 14:41
довідка.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2022 13:47
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2022 14:21
доп.№3.PDF зміни до договору
17 січня 2022 14:21
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 10:26
доп2 дог-р167 23122021.jpg зміни до договору
23 грудня 2021 19:49
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 19:45
доп.1 лог-р16723122021.jpg зміни до договору
23 грудня 2021 16:35
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2021 11:54
дог-р №167.PDF укладений
27 жовтня 2021 11:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 167
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 167
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік (сума 20% в 2022році) .
Номер договору про закупівлю: 167
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 316 982,50
UAH (в тому числі ПДВ 20 737,18 UAH)