Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 44110000-4 Конструкційні матеріали
Очікувана вартість
1 092,00 UAH
UA-2021-10-15-001143-c 9c8f8b82bbfd4392973f12d188c8086d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ахмедова Дарина Сергіївна

096-098-48-22 onko2017@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Криворізький онкологічний диспансер" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01986380
Місцезнаходження: 50048, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул Дніпровське шосе, буд 41
Контактна особа: Ахмедова Дарина Сергіївна
096-098-48-22
onko2017@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


ДК 021:2015 – 44110000-4 Конструкційні матеріали
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Ціна за одиницю: 72UAH без ПДВ
Цемент 400 25кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50048, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Дніпровське шосе, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
50 штуки
Ціна за одиницю: 20.4UAH без ПДВ
Кут перфорований 3м "ГОСТ46"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50048, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Дніпровське шосе, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник проводить оплату Товару на умовах відстрочення платежу протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту поставки Товару шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно виставленого рахунку та видаткової накладної. Датою (моментом) оплати вважається дата списання грошових коштів з банківського рахунку Замовника. У разі затримки фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Замовником фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

15 жовтня 2021 13:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа – підприємець Михайленко Андрій Юрійович
#3065518698
Переможець 1 092,00
UAH
15 жовтня 2021 13:25

Документи

15 жовтня 2021 13:25
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 листопада 2021 16:55
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2021 13:26
дог_122-2021.pdf укладений
15 жовтня 2021 13:25

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Цемент 400 25кг 1 штуки 72,00
UAH
Кут перфорований 3м "ГОСТ46" 50 штуки 20,40
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 092,00
UAH