Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

85140000-2 - Послуги у сфері охорони здоров’я різні
Очікувана вартість
740 124,00 UAH
UA-2021-10-13-009731-b 1216577be71341c09f42c367e29c1c14
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гончарова Світлана Олександрівна

+380487276915 ocnd_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Одеський обласний центр нефрології та діалізу" Одеської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01111138
Місцезнаходження: 65017, Україна , Одеська обл., місто Одеса, Люстдорфська дорога , будинок 1
Контактна особа: Гончарова Світлана Олександрівна
+380487276915
ocnd_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Відсутність конкуренції з технічних причин

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2021 11:37
Оскарження наміру укласти договір: 30 жовтня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85140000-2: Послуги у сфері охорони здоров’я різні


Послуги централізованого постачання до апаратів кислотного концентрату для проведення процедури амбулаторного гемодіалізу
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 послуга
Ціна за одиницю: 105732UAH з ПДВ
Послуги централізованого постачання до апаратів кислотного концентрату для проведення процедури амбулаторного гемодіалізу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65017, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Люстдорфська дорога 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг не пізніше 10 числа місяця Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

13 жовтня 2021 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-09-14-000056 ● 3be8596baa504c4385b3114052e286a5
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 вересня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 вересня 2022 14:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

14.09.2022 №55-з
Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 05.09.2022 №003100-18/6851-2022

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


Начальник Богдан ГРИЦАК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 14.09.2022 №55-з

Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9 UA-2021-10-13-009731-b 13.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-09-16 12:05:13

Запит замовнику про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «85140000-2 - Послуги у сфері охорони здоров’я різні» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-13-009731-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
Якими чином Замовник може обґрунтувати відповідність оприлюдненого повідомлення про намір укласти договір про закупівлю пункту 8 частини шостої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», тоді як в оприлюдненому Замовником повідомленні про намір укласти договір про закупівлю відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі?
Звертаємо Вашу увагу, що 26.06.2021 набув чинності Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законів України щодо вдосконалення системи функціонування та оскарження публічних закупівель» від 03.06.2021 №1530-ІХ, яким внесено зміни, в тому числі, щодо виключення у пункті 8 частини шостої статті 40 Закону слів «з посиланням на».
Таким чином, оприлюднене Замовником повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити саме документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-09-20 14:59:08

Відповідь на запит стосовно закупівлі UA-2021-10-13-009731-b

Наказом Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 14.09.2022 №55-з було розпочато моніторинг закупівлі UA-2021-10-13-009731-b.
16.09.2022 Замовнику надійшов запит щодо надання пояснень. Надаємо наступні обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі.
КНП «Одеський обласний центр нефрології та діалізу» ООР є неприбутковим закладом охорони здоров'я, що надає спеціалізовану нефрологічну медичну допомогу пацієнтам з хронічною хворобою нирок.
У КНП “ООЦНД” ООР” надаються процедури гемодіалізу пацієнтам з хронічною нирковою недостатністю V стадії (термінальна), які є інвалідами 1 групи. При ХХН V стадії хворі потребують проведення гемодіалізу щонайменше 3 рази на тиждень по 4 години, що дозволяє продовжити тривалість та підвищити якість життя.
Проведення гемодіалізу вимагає наявності спеціальним чином підготовленої води, яка є основним компонентом діалізуючого розчину, а також кислотного концентрату. Належне очищення води є не лише запорукою безпечності процедури гемодіалізу, але й суттєво впливає на якість та тривалість життя пацієнтів.
Таким чином, для проведення процедури гемодіалізу необхідно наявність у закладі охорони здоров'я спеціального обладнання - системи водопідготовки та подачі кислотного концентрату.
Станом на дату укладення договору, КНП «Одеський обласний центр нефрології та діалізу» ООР не було забезпечено власною системи водопідготовки та подачі кислотного концентрату.
Водночас, частина будівлі КНП «Одеський обласний центр нефрології та діалізу» ООР” знаходиться у тимчасовому платному користуванні ТОВ “Лінк-Медитал” відповідно до Договору оренди майна (нова редакція) від 23.01.2018.
На орендованій території встановлена системи водопідготовки та подачі кислотного концентрату, що належить на праві приватної власності ТОВ “Лінк-Медитал”.
Вищезазначена система водопідготовки повністю забезпечувала централізовану подачу очищенної води та кислотного концентрата до гемодіалізних апаратів (діалізних залів) як приватної компанії так і комунального підприємства через єдину мережу трубопроводів КНП “ООЦНД” ООР”. Схематичне зображення єдиної мережі системи водопідготовки та централізованої подачі кислотного концентрату КНП “ООЦНД” ООР” додається.
Враховуючи що система водопідготовки та подачі кислотного концентрату належала на праві приватної власності ТОВ “Лінк-Медитал”, в закладі охорони здоров'я єдина мережа трубопроводів, що з'єднує систему водопідготовки та подачі кислотного концентрату з гемодіалізними апаратами, а також беручи до уваги, що під час надання процедур гемодіалізу використовується кислотний концентрат, таблетована сіль та інші (розхідні матеріали для функціонування системи водопідготовки та подачі кислотного концентрату), що належать на праві приватної власності ТОВ“Лінк-Медитал”, з урахуванням відсутності на території закладу охорони здоров'я інших систем водопідготовки та подачі кислотного концентрата, конкуренція з постачання кислотного концентрату до апаратів гемодіалізу була відсутня з технічних причин.
Звертаємо Вашу увагу, що функціонування системи водопідготовки та подачі кислотного концентрата забезпечувало підключення близько 50 апаратів для гемодіалізу, що надавало можливість проводити процедури щонайменше 275 пацієнтам щомісяця.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень

2022-09-27 13:14:22


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 21 вересня 2022
Кінцевий строк оскарження: 06 жовтня 2022

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Лінк-Медитал»
#37202693
Переможець 740 124,00
UAH з ПДВ
19 жовтня 2021 11:37

Документи

19 жовтня 2021 11:36
Електронний підпис
19 жовтня 2021 11:27
протокол переговорів
15 жовтня 2021 11:29
повідомлення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 жовтня 2021 11:37

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Лінк-Медитал»
#37202693
740 124,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 жовтня 2021 11:36
Електронний підпис
19 жовтня 2021 11:27
протокол переговорів
15 жовтня 2021 11:29
повідомлення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2023 09:42
Виконання договору укладений
27 січня 2023 09:41
Електронний підпис укладений
01 листопада 2021 21:42
Договір та додаток укладений
01 листопада 2021 21:39

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги централізованого постачання до апаратів кислотного концентрату для проведення процедури амбулаторного гемодіалізу 7 послуга 105 732,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 740 124,00
UAH (в тому числі ПДВ 123 354,00 UAH)