Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 33140000-6 Медичні матеріали (код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 16176 - Ізолювальний комбінезон; 35492 – Халат ізолюючий\, одноразовий, медичний; 57793 - Респіратор загального користування; 35177 - Маска хірургічна, одноразового застосування; 32297 – Шапочка хірургічна, одноразового використання, нестерильна; 61937 – Бахіли хірургічні; 61937 – Бахіли хірургічні)
Очікувана вартість
2 705 895,00 UAH
UA-2021-10-13-009728-b b6a38b840cb4480daf949c50f34a30fd
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Ясакова

+380638001006 19ok@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧОРНОМОРСЬКА ЛІКАРНЯ" ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 01982212
Вебсайт: https://chml.lic.org.ua
Місцезнаходження: 68004, Україна , Одеська обл., місто Чорноморськ, вул. Віталія Шума, 4
Контактна особа: Ольга Ясакова
+380638001006
19ok@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 жовтня 2021 15:19
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 жовтня 2021 00:00
Очікувана вартість: 2 705 895,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 529,48 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Закупівля проводиться на підставі Розділу Х, частини 3-1 ЗУ "Про публічні закупівлі" - на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб", закупівля товарів (крім лікарських засобів, вакцин або інших медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, систем постачання медичних газів) та послуг, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), здійснюється в порядку, встановленому цим Законом для спрощених закупівель. Термін поставки товарів до 31.12.2021р.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10500 штуки
Комбінезон захисний медичний з рукавом на манжеті нестерильний розмір ХL (54-56)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68004, Україна, Одеська область, м. Чорноморська, вул. Віталія Шума, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
11500 штуки
Халат медичний хірургічний з рукавом на манжеті стерильний розмір XL (54-56)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68004, Україна, Одеська область, м. Чорноморська, вул. Віталія Шума, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
10500 штуки
Півмаска фільтрувальна FFP3 з клапаном
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68004, Україна, Одеська область, м. Чорноморська, вул. Віталія Шума, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
31000 штуки
Маска медична на резинці, нестерильна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68004, Україна, Одеська область, м. Чорноморська, вул. Віталія Шума, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
21000 штуки
Шапочка-берет, нестерильна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68004, Україна, Одеська область, м. Чорноморська, вул. Віталія Шума, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
15000 штуки
Бахіли медичні високі на зав'язках нестерильні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68004, Україна, Одеська область, м. Чорноморська, вул. Віталія Шума, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
20000 штуки
Бахіли низькі, нестерильні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68004, Україна, Одеська область, м. Чорноморська, вул. Віталія Шума, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки по оплаті за фактично поставлений Товар, який зазначений в накладній, та відповідає специфікації здійснюється шляхом безготівкового перерахунку коштів на рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів, при наявності коштів на рахунку, та по мірі надходження фінансування (у разі відсутності коштів термін сплати може змінюватися). Категорія замовника: підприємство зазначене у пункті 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII в редакції від 19.04.2020 року. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у завантаженому файлі «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі», а саме у Додатку №1 до нього. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв – Єдиним критерієм оцінки згідно даної спрощеної процедури є ціна (питома вага критерію – 100%) (більш детально інформація зазначена у п.16. «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі». Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 жовтня 2021 15:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2021 15:19
Додаток 4 Договір.docx
13 жовтня 2021 15:19
Додаток 2 вимоги.docx
13 жовтня 2021 15:19
ОГОЛОШЕННя.docx
13 жовтня 2021 15:19
Додаток 1 ТЗ.docx
13 жовтня 2021 15:19
Додаток 3 цінова.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 жовтня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРМКЮ" 2 623 545,00
UAH
2 623 545,00
UAH
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРМКЮ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРМКЮ"
#43471035
Переможець 2 623 545,00
UAH
27 жовтня 2021 16:57

Документи

27 жовтня 2021 16:57
Електронний підпис
27 жовтня 2021 16:56
протокол 25.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 жовтня 2021 16:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРМКЮ"
#43471035
2 623 545,00
UAH
Документи

Документи

27 жовтня 2021 16:57
Електронний підпис
27 жовтня 2021 16:56
протокол 25.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
08 лютого 2022 11:20
ду 2 дог 4191.pdf зміни до договору
08 лютого 2022 11:09
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2022 17:50
ду 1.pdf зміни до договору
05 січня 2022 17:49
Електронний підпис укладений
04 листопада 2021 17:28
Договір.pdf укладений
04 листопада 2021 17:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження дії договору
Номер договору про закупівлю: 4191
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення суми договору на 20% від суми попереднього договору на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 4191
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML