Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги пов'язані з програмним забезпеченням (Послуги з відновлення прав користування ліцензійною комп’ютерною програмою «Комплексна система автоматизації підприємства («IS –pro») у складі модулів: «Фінансовий облік», «Облік основних засобів», «Логістика», «Облік договорів», «Батьківська плата», «Облік автотранспорту», «Додаткові робочі місця», та пакети оновлення (компонент) засобами онлайн - сервісу)
Очікувана вартість
43 850,00 UAH
UA-2021-10-13-006588-b b20e552d24324f11bb72c50ce8872b85
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Трачук

+380627441538 vika17134@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Бахмутської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142796
Вебсайт: https://bahmutosvita.klasna.com/
Місцезнаходження: 84500, Україна , Донецька обл., м.Бахмут, вул. Б. Горбатова, 42
Контактна особа: Вікторія Трачук
+380627441538
vika17134@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 жовтня 2021 13:13
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2021 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 жовтня 2021 13:13
Очікувана вартість: 43 850,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 219,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Модуль «Фінансовий облік»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84500, Україна, Донецька область, Бахмут, вул. Б. Горбатова, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 72267100-0 — Обслуговування програмного забезпечення
1 послуга
Модуль «Облік основних засобів»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84500, Україна, Донецька область, Бахмут, вул. Б. Горбатова, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 72267100-0 — Обслуговування програмного забезпечення
1 послуга
Модуль «Логістика»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84500, Україна, Донецька область, Бахмут, вул. Б. Горбатова, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 72267100-0 — Обслуговування програмного забезпечення
1 послуга
Модуль «Облік договорів»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84500, Україна, Донецька область, Бахмут, вул. Б. Горбатова, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 72267100-0 — Обслуговування програмного забезпечення
1 послуга
Модуль «Батьківська плата»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84500, Україна, Донецька область, Бахмут, вул. Б. Горбатова, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 72267100-0 — Обслуговування програмного забезпечення
1 послуга
Модуль «Облік автотранспорту»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84500, Україна, Донецька область, Бахмут, вул. Б. Горбатова, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 72267100-0 — Обслуговування програмного забезпечення
29 послуга
Додаткові робочі місця
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84500, Україна, Донецька область, Бахмут, вул. Б. Горбатова, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 72267100-0 — Обслуговування програмного забезпечення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 жовтня 2021 13:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2021 13:13
Додаток 4 проект договору.docx
13 жовтня 2021 13:13
Оголошення _IS-PRO.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 жовтня 2021 13:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЛЕВІЧЕВ ОЛЕКСІЙ ПАВЛОВИЧ" 43 850,00
UAH з ПДВ
43 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЛЕВІЧЕВ ОЛЕКСІЙ ПАВЛОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЛЕВІЧЕВ ОЛЕКСІЙ ПАВЛОВИЧ"
#2801500053
Переможець 43 850,00
UAH з ПДВ
26 жовтня 2021 14:19

Документи

26 жовтня 2021 14:19
Електронний підпис
26 жовтня 2021 14:19
протокол 128.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 жовтня 2021 14:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЛЕВІЧЕВ ОЛЕКСІЙ ПАВЛОВИЧ"
#2801500053
43 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 жовтня 2021 14:19
Електронний підпис
26 жовтня 2021 14:19
протокол 128.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2022 10:01
Електронний підпис укладений
03 листопада 2021 17:09
дог№27-21 ИСПРО.pdf укладений
03 листопада 2021 17:02

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Модуль «Фінансовий облік» 1 послуга 1 100,00
UAH
Модуль «Облік основних засобів» 1 послуга 900,00
UAH
Модуль «Логістика» 1 послуга 1 100,00
UAH
Модуль «Облік договорів» 1 послуга 800,00
UAH
Модуль «Батьківська плата» 1 послуга 10 000,00
UAH
Модуль «Облік автотранспорту» 1 послуга 2 400,00
UAH
Додаткові робочі місця 29 послуга 950,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 43 850,00
UAH