Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 капітальний ремонт - встановлення світлофорного об’єкту на перехресті вул. Миру та вул. Шкільної в с. Драгомирчани Івано-Франківської міської територіальної громади (ДК 021:2015-45316000-5 монтаж систем освітлення і сигналізації).
Очікувана вартість
650 736,00 UAH
UA-2021-10-13-005440-c c402ebc995084fe5bc680bcfd040ae9e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бойчук Тетяна Олексіівна

+380342532212 dkgtender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури, житлової та комунальної політики Івано-Франківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37794186
Вебсайт: http://www.komynalka.com.ua/
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вулиця Незалежності, 7
Контактна особа: Бойчук Тетяна Олексіівна
+380342532212
dkgtender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 жовтня 2021 15:40
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2021 15:45
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 жовтня 2021 15:45
Очікувана вартість: 650 736,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 253,68 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Розмір надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): 3253.00 (три тисячі двісті п’ятдесят три) грн. . 11.1.Умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення пропозиції вимагається Вимоги та умови до забезпечення пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції і Закону (далі - Вимоги), а саме: Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 4 до оголошення спрощеної закупівлі з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення пропозиції: 3253.00 (три тисячі двісті п’ятдесят три) грн. Вид забезпечення пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками (далі - гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії (Додаток № 4). 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - для принципала юридичної особи – резидента**; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**; - адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджене оголошення спрощеної закупівлі; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) *. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *даний пункт виконується у випадку встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: орган місцевого самоврядування. Під терміном «категорія принципала» мається на увазі організаційно-правова форма юридичної особи. Якщо учасник процедури закупівлі не є юридичною особою, то категорія принципала не зазначається. Під терміном «категорія гаранта» мається на увазі різновид фінансової установи, що видала гарантію, а саме: банк. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Департамент інфраструктури, житлової та комунальної політики Івано-Франківської міської ради Місцезнаходження Замовника: вул. Незалежності, 7, м. Івано-Франківськ, 76018 Код ЄДРПОУ: 37794186 IBAN № UA 378201720355169001000079444 в ДКСУ м. Київ, МФО 820172 Забезпечення пропозиції повертається учаснику у разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошені спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної процедури в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення пропозиції.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 3253 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Департамент інфраструктури, житлової та комунальної політики Івано-Франківської міської ради , вул. Незалежності, 7, м. Івано-Франківськ, 76018, код ЄДРПОУ - 37794186 категорія: юридична особа, орган місцевого самоврядування ,інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - відповідно до технічних вимог до предмета закупівлі Додаток 1, Додаток № 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі; критерієм оцінки є ціна (питома вага критерію - 100 %), забезпечення пропозиції учасників - вимагається, забезпечення виконання договору про закупівлю - не вимагається.Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 капітальний ремонт - встановлення світлофорного об’єкту на перехресті вул. Миру та вул. Шкільної в с. Драгомирчани Івано-Франківської міської територіальної громади (ДК 021:2015-45316000-5 монтаж систем освітлення і сигналізації).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77454, Україна, Івано-Франківська область, с. Драгомирчани Івано-Франківської міської територіальної громади, перехрестя вул. Миру та вул. Шкільної
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2021
ДК 021:2015: 45316000-5 — Монтаж систем освітлення і сигналізації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт відповідно до актів виконаних робіт Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): 3253.00 (три тисячі двісті п’ятдесят три) грн. . 11.1.Умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення пропозиції вимагається Вимоги та умови до забезпечення пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції і Закону (далі - Вимоги), а саме: Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 4 до оголошення спрощеної закупівлі з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення пропозиції: 3253.00 (три тисячі двісті п’ятдесят три) грн. Вид забезпечення пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками (далі - гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії (Додаток № 4). 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - для принципала юридичної особи – резидента**; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**; - адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджене оголошення спрощеної закупівлі; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) *. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *даний пункт виконується у випадку встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: орган місцевого самоврядування. Під терміном «категорія принципала» мається на увазі організаційно-правова форма юридичної особи. Якщо учасник процедури закупівлі не є юридичною особою, то категорія принципала не зазначається. Під терміном «категорія гаранта» мається на увазі різновид фінансової установи, що видала гарантію, а саме: банк. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Департамент інфраструктури, житлової та комунальної політики Івано-Франківської міської ради Місцезнаходження Замовника: вул. Незалежності, 7, м. Івано-Франківськ, 76018 Код ЄДРПОУ: 37794186 IBAN № UA 378201720355169001000079444 в ДКСУ м. Київ, МФО 820172 Забезпечення пропозиції повертається учаснику у разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошені спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної процедури в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення пропозиції.

Сума забезпечення: 3253 UAH
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: електронна банківська гарантія

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 жовтня 2021 15:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "ПРИГОДА ВОЛОДИМИР ФЕДОРОВИЧ" 650 736,00
UAH з ПДВ
650 736,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

26 жовтня 2021 10:39
Електронний підпис
26 жовтня 2021 10:38
3 лист погодження.PDF
26 жовтня 2021 10:38
22 кошторис.PDF
26 жовтня 2021 10:38
10 договір оренди Т-150.PDF
26 жовтня 2021 10:38
19 довідка МТБ.PDF
26 жовтня 2021 10:38
20 проєкт договоруу.PDF
26 жовтня 2021 10:38
Паспорт Федорович 6-7.jpg
26 жовтня 2021 10:38
10 договір оренди DAF.PDF
26 жовтня 2021 10:38
Паспорт Федорович 8-9.jpg
26 жовтня 2021 10:38
5 витяг з реєстру ЄП.pdf
26 жовтня 2021 10:38
11 довідка аналог догов.PDF
26 жовтня 2021 10:38
15 свідоцтво IVECO.pdf
26 жовтня 2021 10:38
Паспорт Федорович 10-11.jpg
26 жовтня 2021 10:38
8 довідка дозвіл.PDF
26 жовтня 2021 10:38
11 аналогiчний_договiр.pdf
26 жовтня 2021 10:38
9 довіреність iveco.pdf
26 жовтня 2021 10:38
Паспорт Федорович 2-3.jpg
26 жовтня 2021 10:38
Паспорт Федорович 1.jpg
26 жовтня 2021 10:38
1 виписка з ЄДРПОУ.pdf
26 жовтня 2021 10:38
11 аналогiчний_акт.pdf
26 жовтня 2021 10:38
21 договірна ціна.PDF
26 жовтня 2021 10:38
Паспорт Федорович 4-5.jpg
26 жовтня 2021 10:38
2 гарантійний лист.PDF
26 жовтня 2021 10:38
Паспорт Федорович 12-13.jpg
26 жовтня 2021 10:38
11 аналогiчний_кошторис.pdf
26 жовтня 2021 10:38
9 довідка санкції.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПРИГОДА ВОЛОДИМИР ФЕДОРОВИЧ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПРИГОДА ВОЛОДИМИР ФЕДОРОВИЧ"
#2413011253
Переможець 650 736,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2021 11:39

Документи

29 жовтня 2021 11:38
Електронний підпис
29 жовтня 2021 11:36
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2021 11:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПРИГОДА ВОЛОДИМИР ФЕДОРОВИЧ"
#2413011253
650 736,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 жовтня 2021 11:38
Електронний підпис
29 жовтня 2021 11:36
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 17:05
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 17:04
316.PDF зміни до договору
03 січня 2023 17:02
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 11:08
384.PDF зміни до договору
29 грудня 2021 11:07
Електронний підпис укладений
09 листопада 2021 14:31
File.PDF укладений
09 листопада 2021 14:28

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 капітальний ремонт - встановлення світлофорного об’єкту на перехресті вул. Миру та вул. Шкільної в с. Драгомирчани Івано-Франківської міської територіальної громади (ДК 021:2015-45316000-5 монтаж систем освітлення і сигналізації). 1 роб 650 736,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відсутність бюджетних призначень в повному обсязі
Номер договору про закупівлю: 353/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 384
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення фактичного обсягу витрат Замовника
Номер договору про закупівлю: 353/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 316
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 капітальний ремонт - встановлення світлофорного об’єкту на перехресті вул. Миру та вул. Шкільної в с. Драгомирчани Івано-Франківської міської територіальної громади (ДК 021:2015-45316000-5 монтаж систем освітлення і сигналізації). 1 роб 643 055,83
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 листопада 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 643 055,83
UAH