Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління ДПС у Хмельницькій області |
Код ЄДРПОУ: | 44070171 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Пилипчука,17 |
Контактна особа: |
Бондарчук Інна Дмитрівна +380382701854 km.prozorro@tax.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 жовтня 2021 19:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 жовтня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 29 жовтня 2021 14:01 |
Очікувана вартість: | 4 860 194,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 300,97 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки між Сторонами проводяться на підставі підписаних ними актів здачі-приймання виконаних робіт за типовими формами КБ – 2в та КБ -3. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 жовтня 2021 19:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 жовтня 2021 19:04 |
ДОДАТОК 6 договір.doc | |
13 жовтня 2021 19:04 |
ДОДАТОК 4 технічні_ якісні_ кількісні.doc | |
13 жовтня 2021 19:04 |
Капітальний ремонт славута.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-16-000007 ● 2bd25df8c0f8414786360bffc574319b
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 лютого 2022 14:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.02.2022 Одеса № 111
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 15.02.2022 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 15.02.2022.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 15.02.2022 № 111
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
12 UA-2021-10-13-002679-a 13.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-21 16:54:03
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні наступних пояснень:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-22 17:38:46
відповідь на запит
ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
1.Наказом ДПС України від 18.01.2021 №1-Г (зі змінами) затверджено Перелік об’єктів будівництва, капітального ремонту, реконструкції та реставрації, які фінансуються за рахунок коштів загального Державного бюджету України у 2021 році». Необхідність виконання капітального ремонту в приміщені Славутського управління Головного управління ДПС у Хмельницькій області за адресою: м. Славута, вул. Козацька, 26, виникла в зв’язку з аварійним станом приміщення, для забезпечення енергозбереження приміщення, заощадження споживання енергоносіїв. Проведено обстеження приміщення та складено акт огляду. Технічні, якісні характеристики та очікувана вартість предмета закупівлі підтверджені розробленою проектно-кошторисною документацією та затверджені експертним звітом №0122-21Е. (Проведено закупівлю ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-13-002679-a)
Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно експертного звіту (позитивний) загальна кошторисна вартість складає 5236,648 тис. грн. з ПДВ.
Розмір бюджетного призначення на зазначену закупівлю на 2021 рік складає 1100,00 тис. грн. в т.ч. виготовлення проектно-кошторисної документації, технічний нагляд та авторський нагляд.
2.Обґрунтування щодо закупівлі розміщено на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів km.tax.gov.ua
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 березня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 жовтня 2021 14:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАЛЕОН" |
4 698 865,62
UAH з ПДВ
|
4 698 865,62
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Компанія Барбакан" |
4 806 315,60
UAH з ПДВ
|
4 806 315,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "БУДРЕМПРОЕКТ-СТАНДАРТ" |
4 831 980,88
UAH з ПДВ
|
4 831 980,88
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАЛЕОН" #39120927 |
Переможець |
4 698 865,62
UAH з ПДВ
|
02 листопада 2021 17:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2024 11:58
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2022 13:55
|
3 кап Славута.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2022 13:54
|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2021 11:42
|
славута.pdf | зміни до договору |
25 листопада 2021 11:38
|
Електронний підпис | укладений |
22 листопада 2021 18:20
|
ДУ1 05181121.pdf | зміни до договору |
22 листопада 2021 18:19
|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2021 13:27
|
051811.pdf | укладений |
18 листопада 2021 13:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 05/181121 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 05/181121 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 05/181121 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |