Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056084 |
Місцезнаходження: | 79022, Україна , Львівська обл., Львів, Виговського І., 34 |
Контактна особа: |
Яремович Ірина Євгенівна 0322958237, 0322958240 zagorg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 жовтня 2021 11:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 жовтня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 01 листопада 2021 11:30 |
Очікувана вартість: | 10 011 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 055,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Україна, область Львівська, м. Львів, вул. І .Виговського,34, 79022;
ЄДРПОУ 04056084;
Категорія Замовника - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади - Орган місцевого самоврядування
Джерело фінансування закупівлі: кошти міського бюджету м.Львова. Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції - вказано у тендерній документації
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - наведено у технічному завданні/технічній специфікації (додаток 4 до тендерної документації)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Кошти міського бюджету | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 жовтня 2021 14:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 жовтня 2021 14:08 |
Перелік_документів_Додатки_1_2_3.docx | |
13 жовтня 2021 11:55 |
Додаток_5_тендерна_пропозиція.docx | |
13 жовтня 2021 11:54 |
Технічне_завдання_технічна_специфікація_додаток_4.docx | |
13 жовтня 2021 11:54 |
Додаток_6_тендерної_документації_Проєкт_договору_.docx | |
13 жовтня 2021 11:54 |
Тендерна_документація._13-10docx.docx |
13 жовтня 2021 14:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 жовтня 2021 14:08 |
Перелік_документів_Додатки_1_2_3.docx
|
|||
13 жовтня 2021 11:55 |
Додаток_5_тендерна_пропозиція.docx
|
|||
13 жовтня 2021 11:54 |
Технічне_завдання_технічна_специфікація_додаток_4.docx
|
|||
13 жовтня 2021 11:54 |
Додаток_6_тендерної_документації_Проєкт_договору_.docx
|
|||
13 жовтня 2021 11:54 |
Тендерна_документація._13-10docx.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
В пунктах 12,13,28,29 Технічного завдання передбачено щебеневу суміш С-5, не укріалену цементом. В пункті 18 основа тротуару зі щебеню товщиною 10 см.
Пункт 47 - кільця ЗК.1. 100-4 шт.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-30-000013 ● e706bb3f0f334fefbe1620d1555fadf9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 листопада 2021 13:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
29.11.2021 № 750
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Заступник начальника Західного
офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 29.11.2021 № 750
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
17 UA-2021-10-13-002543-c 13.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Волинець М.С.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-09 16:45:09
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт вулиці Володимира Великого в селі Рясне-Руське Яворівського району Львівської області. Коригування», що проводиться Залізничною районною адміністрацією Львівської міської ради (далі - Замовник) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-13-002543-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме.
Відповідно до пункту 1.1. додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога щодо підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: Інформаційна довідка щодо наявності достатньої кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт з капітального ремонту доріг, тротуарів, вулично -шляхової мережі відповідно до вимог Технічного завдання/технічної специфікації та кошторисної документації (за формою 1).
Машиніст крана автомобільного (професійна назва роботи «Машиніст крана автомобільного») належить до професійної групи «Робітники» має код 8332 Класифікатора професій ДК 003: 2010 і код 13788 Загальносоюзного класифікатора професій, посад і тарифних розрядів.
У відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 28.09.2020 №1884 «Про затвердження професійного стандарту «Машиніста крану автомобільного» передбачено наявність розряду у машиніста крану.
Дослідженням документів тендерної пропозиції учасника ПП "МЕГАПРОМБУДІМПЕКС" не виявлено інформації учасника щодо наявності класності/розряду/категорії машиніста крану автомобільного.
В пункті 2.2.3. додатку 1 до тендерної документації встановлено вимогу до учасників щодо надання завірені копії чинних Договорів про надання послуг (співпраці) технікою (транспортом) та ЗАВІРЕНІ КОПІЇ технічних паспортів (свідоцтв про державну реєстрацію ТЗ) в разі використання техніки на умовах договорів про надання послуг. В умовах Договору про надання послуг (співпраці) або в специфікації чи інших додатках до Договору повинен бути вказаний конкретний вид, марка транспортного засобу, державний реєстраційний номер).
Учасником ПП "МЕГАПРОМБУДІМПЕКС" у складі тендерної пропозиції надано копію договору про надання послуг від 05.05.2021 року №0505/21-1, додатками до якого є незавірена копія технічного талону бульдозера Д-171, та договір про надання послуг від 19.02.2021 №2-2021/02/19, додатками до якого є незавірена копія свідоцтва про реєстрацію машини – Автогрейдера Comatsu GD65OA-20, а також відсутні копії документів на Асфальтоукладчик самохідний гусеничний ABG Titan 111 та коток дорожній Stovostroj VH 950.
Надайте пояснення, з яких підстав Замовником у відповідності до абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону не відхилено тендерну пропозицію учасника, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-13 11:36:10
моніторингу щодо закупівлі: ГБН Г.1-218-182:2011«Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт»; за CPV за ДК 021:2015 (45230000-8) Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь; (
Заступнику начальника Західного офісу
Держаудитслужби Державної
аудиторської служби України
Анатолію МАРЦЕНЮКУ
Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради стосовно проведення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу щодо закупівлі: ГБН Г.1-218-182:2011«Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт»; за CPV за ДК 021:2015 (45230000-8) Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь; (Капітальний ремонт вулиці Володимира Великого в селі Рясне-Руське Яворівського району Львівської області. Коригування.) (оголошення в електронній системі закупівель Prozorro № UA-2021-10-13-002543-с) , повідомляє.
Пунктом 1 додатку 1 до тендерної документації було передбачено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
1.1.Інформаційна довідка щодо наявності достатньої кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт з капітального ремонту доріг, тротуарів, вулично-шляхової мережі відповідно до вимог Технічного завдання/технічної специфікації та кошторисної документації (за формою 1):
До довідки включається перелік працівників, яких Учасник планує залучити до виконання робіт, їх кількість має бути достатньою для виконання робіт в повному обсязі відповідно до вимог Технічного завдання/технічної специфікації та кошторисної документації. Обов’язковим є наявності учасника не менше 1 (одного) працівника – озеленювача та не менше 10 (десяти) працівників робочих спеціальностей.
2.2.Завірена копія штатного розпису (з ретушуванням зарплатно-фінансових показників) та завірені копії цивільно-правових договорів (з ретушуванням персональних даних працівників) щодо працівників, найнятих на умовах цивільно-правових угод.
Учасником торгів - ПП «Мегапромбудімпекс» подано згадані документи відповідно до вимог пунктів 1.1 та 2.2. додатку 1 до тендерної документації.
05 травня 2021 року між ПП «Мегапромбудімпекс» та ТзОВ «Львівський механізатор Б538» було укладено договір №0505/21-1 про надання послуг технікою – бульдозер Д-171. Умовами цього договору додатки не передбачено, у зв’язку з цим ПП «Мегапромбудімпекс» завантажено у складі тендерної пропозиції технічний талон №2293 серії ЛВ, де зазначено марку даної техніки.
19 лютого 2021 року між ПП «Мегапромбудімпекс» та ТзОВ «Львівський механізатор Б538» було укладено договір №02-2021/02/19 про надання послуг технікою автогрейдер GOMATSU GD650A-20. Умовами цього договору додатки не передбачено, у зв’язку з цим ПП «Мегапромбудімпекс» завантажено у складі тендерної пропозиції свідоцтво про реєстрацію машини Автогрейдер GOMATSU GD650A -20, де зазначено марку даної техніки.
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція ПП «Мегапромбудімпекс» відповідає вимогам тендерної документації.
Оскільки, закупівлі здійснюються за принципами, зазначеними у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» , а саме:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням, у членів тендерного комітету районної адміністрації (який діє на засадах колегіальності та неупередженості), відсутні підстави щодо відхилення тендерної пропозиції ПП «Мегапромбудімпекс» щодо закупівлі за № UA-2021-10-13-002543-с.
Одночасно повідомляємо, що обгрунтування відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266 про предмет закупівлі: ГБН Г.1-218-182:2011«Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт»; за CPV за ДК 021:2015 (45230000-8) Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь; (Капітальний ремонт вулиці Володимира Великого в селі Рясне-Руське Яворівського району Львівської області. Коригування.) (оголошення в електронній системі закупівель Prozorro № UA-2021-10-13-002543-с), розміщено на офіційному сайті Львівської міської ради: https://city-adm.lviv.ua/public-information/district-adm/zaliznychna-raiadministratsii.
Додаток: на 1 арк.
Голова тендерного комітету районної адміністрації Ігор ГЕРИЧ
Яремович, 2958237
Обгрунтування Залізничної районної адміністрації Львівської міської ради для опублікування на веб-сайті Львівської міської ради відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266.
Предмет закупівлі ГБН Г.1-218-182:2011«Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт»; за CPV за ДК 021:2015 (45230000-8) Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь; (Капітальний ремонт вулиці Володимира Великого в селі Рясне-Руське Яворівського району Львівської області. Коригування.) (оголошення № UA-2021-10-13-002543-с)
1. Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі :
Згідно зі статтею 16 Закону України «Про автомобільні дороги» вулиці і дороги міст та інших населених пунктів знаходяться у віданні органів місцевого самоврядування і є комунальною власністю.
Статтею 19 Закону України «Про автомобільні дороги» передбачено, що основними обов’язками органів місцевого самоврядування у частині управління функціонування і розвитком вулиць і доріг міст та інших населених пунктів, зокрема, є: забезпечення безперервних, безпечних, економічних та зручних умов руху транспортних засобів і пішоходів вулицями і дорогами міст та інших населених пунктів; організація будівництва, реконструкції, ремонту та утримання вулиць і доріг міст та інших населених пунктів за встановленими для них будівельними нормами, державними стандартами та нормами.
Згідно з п. 1.1 розділу 1. Загальні положення Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23 вересня 2003 року № 154 (із змінами), роботи з ремонту та утримання об’єктів благоустрою мають бути спрямовані на забезпечення та збереження їх технічного та естетичного стану, підвищення експлуатаційних якостей та продовження їх строків служби.
Згідно з Положенням про Залізничну районну адміністрацію відповідно до покладених на неї завдань організовує та виконує функції замовника, зокрема з капітального ремонту доріг та тротуарів за рахунок коштів бюджету розвитку місцевого бюджету Львівської міської територіальної громади.
Очікувана вартість закупівлі робіт з капітального ремонту доріг та тротуарів визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» відповідно до розробленої та затвердженої проєктно-кошторисної документації.
2. Обгрунтування розміру бюджетного призначення – розмір бюджетного призначення затверджено ухвалою Львівської міської ради від 11.03.2021 №313
Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради згідно з Положенням «Про Залізничну районну адміністрацію Львівської міської ради», затвердженим рішенням виконавчого комітету Львівської міської ради від 20.07.2018 року №759, відповідно до покладених завдань організовує та виконує функції замовника, зокрема з капітального ремонту доріг та тротуарів за рахунок коштів бюджету розвитку місцевого бюджету Львівської міської територіальної громади.
Розмір бюджетного призначення для предмета закупівлі відповідає розрахунку видатків до кошторису Залізничної районної адміністрації Львівської міської ради на 2021 рік (спеціальний фонд) за КПКВК 4217461 «Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету».
3. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі – вказано у технічному завданні/технічній специфікації подано (додаток 4 до тендерної документації) .
Технічна специфікація містить заплановані обсяги робіт, відповідно до розробленої та затвердженої проєктно-кошторисної документації цього об’єкта. .
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-15 14:04:33
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт вулиці Володимира Великого в селі Рясне-Руське Яворівського району Львівської області. Коригування», що проводиться Залізничною районною адміністрацією Львівської міської ради (далі - Замовник) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-13-002543-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме.
Відповідно до абзацу 2 частини другої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
13 жовтня 2021 внесено зміни до Переліку документів додатки 1-3 до Тендерної документації (Перелік_документів_Додатки_1_2_3.docx)
Чому в електронній системі закупівель не розміщено нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації та чому не оприлюднено перелік змін, що вносилися?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-17 09:55:39
щодо закупівлі № UA-2021-10-13-002543-с
Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради стосовно проведення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу щодо закупівлі: ГБН Г.1-218-182:2011«Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт»; за CPV за ДК 021:2015 (45230000-8) Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь; (Капітальний ремонт вулиці Володимира Великого в селі Рясне-Руське Яворівського району Львівської області. Коригування.) (оголошення в електронній системі закупівель Prozorro № UA-2021-10-13-002543-с) надає протокол тендерного комітету районної адміністрації про допущення технічної помилки.
Додаток: на 2 арк.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-12-28 13:38:31
Заперечення
Заступнику начальника Західного
офісу Держаудитслужби в
Хмельницькій області
Анатолію МАРЦЕНЮКУ
ЗАПЕРЕЧЕННЯ
до висновку про результати моніторингу закупівлі: ГБН Г.1-218-182:2011«Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт»; за CPV за ДК 021:2015 (45230000-8) Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь; (Капітальний ремонт вулиці Володимира Великого в селі Рясне-Руське Яворівського району Львівської області. Коригування.)
(оголошення № UA 2021-10-13-002543-с)
Відповідно до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 29.11.2021 № 750 Хмельницький «Про початок здійснення моніторингу закупівель» було проведено моніторинг закупівлі: ГБН Г.1-218-182:2011«Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт»; за CPV за ДК 021:2015 (45230000-8) Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь; (Капітальний ремонт вулиці Володимира Великого в селі Рясне-Руське Яворівського району Львівської області. Коригування.) (оголошення № UA- 2021-10-13-002543-с)
Предметом аналізу були питання:
- планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення;
- розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка;
- укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів), відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
За результатом моніторингу ДАС України за унікальним номером UA-M-2021-10-13-002543-с виявлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. Західний офіс Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язав Залізничну районну адміністрацію Львівської міської ради здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо припинення зобов’язань за договором про закупівлю робіт від 30.11.2021 №466 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Замовник, Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради (надалі – районна адміністрація), розглянувши висновок Західного офісу Держаудитслужби у Хмельницькій області не погоджується із вимогою викладеною у ньому органом державного фінансового контролю, оскільки мотиви та підстави, зазначені в ньому є безпідставні та необґрунтовані. Таку позицію обґрунтовуємо з огляду на наступне.
У ході проведення моніторингу відсутність в тендерній пропозиції ПП «Мегапромбудімпекс» завірених копій документів, вказаних у цьому висновку, трактується як порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
Зазначене твердження вважаємо необґрунтованим та таким, що не відповідає фактичним обставинам.
Пунктом 2.2.3 додатку 1 до тендерної документації передбачено подання учасниками завірених копій чинних Договорів про надання послуг (співпраці) технікою (транспортом) та завірені копії технічних паспортів (свідоцтв про державну реєстрацію ТЗ) в разі використання техніки на умовах договорів про надання послуг. В умовах Договору про надання послуг (співпраці) або в специфікації чи інших Додатках до Договору повинен бути вказаний конкретний вид, марка транспортного засобу, державний реєстраційний номер)»… У складі тендерної пропозиції Учасника згаданої закупівлі - ПП «Мегапромбудімпекс» в електронну систему закупівель завантажено сканкопії з оригіналів договорів, а саме:
- з договору №05/05/21-1, укладеного 05 травня 2021 року між ПП «Мегапромбудімпекс» та ТзОВ Львівський механізатор Б538» про надання послуг технікою бульдозер Д-171 та сканкопію з оригіналу технічного талона (серія ЛВ №2293) бульдозера Д-171;
- з договору №2-2021/02/1, укладеного 19 лютого 2021 року між ПП «Мегапромбудімпекс» та Воловецьким комунальним підприємством «Агрошляхбуд» про надання послуг технікою: автогрейдер GOMATSU GD65OA-20, асфальтоукладчик самохідний гусеничний ABG Titan 111, коток дорожній Srarvostroj VH 950 та сканкопії з оригіналів свідоцтва про реєстрацію машини та техпаспорта вказаної техніки.
Оскільки, пунктом 8 розділу 2 Тендерної документації «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій…», передбачено «подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа…», відноситься до формальних помилок», то вважаємо, що завантажені вказані сканкопії з оригіналів документів відповідають кваліфкаційним (кваліфікаційному) критеріям статті 16 Закону та не можуть слугувати підставою для відхилення тендерної пропозиції ПП «Мегапромбудімпекс» згідно з абзацом другим пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
Враховуючи наведене, Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради вважає, що діяла обґрунтовано та в межах наданих повноважень, у відповідності до вимог чинного законодавства і в даному випадку відсутні порушення в частині відхилення тендерної пропозиції згідно з абзацом другим пункту 1 частини першої статті 31 Закону та просить замінити висновок моніторингу.
Голова тендерного комітету,
заступник голови районної адміністрації Ігор ГЕРИЧ
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (В окремому документі не оприлюднено перелік змін, що вносилися до тендерної документації)
Оскарження в суді
Опис: | 05.01.2022 Залізничною районною адміністрацією Львівської міської ради подано позовну заяву до Львівського окружного адміністративного суду щодо оскарження висновку про результати проведення моніторингу (№32-вих-658 від 05.01.2022) . |
Дата публікації: | 05 січня 2022 |
Документи:
05 січня 2022 14:49
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 листопада 2021 11:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІД НЕО БУД» |
8 596 135,79
UAH з ПДВ
|
8 596 135,79
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "МЕГАПРОМБУДІМПЕКС" |
9 815 150,00
UAH з ПДВ
|
9 815 150,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АЛЬТБУД ЛВ" |
9 859 994,24
UAH з ПДВ
|
9 859 994,24
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІД НЕО БУД» #40452418 |
Відхилено |
8 596 135,79
UAH з ПДВ
|
09 листопада 2021 16:45
|
|
ПП "МЕГАПРОМБУДІМПЕКС" #41275610 |
Переможець |
9 815 150,00
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2021 10:08
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 листопада 2021 15:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 серпня 2023 10:41
|
176_02_08_2023_розірвання.pdf | укладений |
03 серпня 2023 10:35
|
176_02_08_2023_розірвання.pdf | укладений |
03 серпня 2023 10:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 серпня 2023 10:32
|
175_02_08_2023.pdf | зміни до договору |
03 серпня 2023 10:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2022 13:05
|
В_Великого_Рясне-Руське_23_12_2022.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2022 13:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2022 16:53
|
продовження_дії_договору_2022_В_ВЕЛИКОГО_РЯСНЕ_РУСЬКЕ.pdf | зміни до договору |
04 січня 2022 16:52
|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2021 16:36
|
кошторис_Волод_ВЕЛИКОГО_РЯСНЕ_РУСЬКЕ.pdf | укладений |
30 листопада 2021 16:32
|
договір_Вол_ВЕЛИКОГО_РЯСНЕ_РУСЬКЕ.pdf | укладений |
30 листопада 2021 16:32
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт вулиці Володимира Великого в селі Рясне-Руське Яворівського району Львівської області. Коригування); | 1 | роботи |
9 815 150,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди щодо внесення змін до Договору №466, укладеного 30.11.2021 між Залізничною районною адміністрацією та ПП «Мегапромбудімпекс», а саме: 1. Зменшити ціну робіт за договором, що підлягає виконанню у 2021 році на 948 000,00 грн., та збільшити ціну робіт за договором, що підлягатиме виконанню у наступному бюджетному періоді (2022р.) на 948 000,00 грн та викласти у новій редакції такі пункти: 2.1. Загальна вартість робіт, що підлягають виконанню за Договором, визначена на підставі твердої договірної ціни (додаток 1). становить 9 815 150,00 гри (дев’ять мільйонів вісімсот п’ятнадцять тисяч сто п’ятдесят гри. 00 коп.) з ІІДВ. 2.1.1. Вартість робіт за договором , що підлягають виконанню у 2021 році становить 00 грн. (нуль грн.). 2 1 ..2. Вартість робіт за договором, що підлягають виконанню у наступному бюджетному періоді (2022р.) становитиме 9 815 150,00 гри (дев’ять мільйонів вісімсот п’ятнадцять тисяч сто п’ятдесят гри. 00 коп.), з ПДВ., за умови виділення фінансування Замовнику. Сума розподілу коштів на 2021 -2022р.р. |
Номер договору про закупівлю: | 466 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 466/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Щодо коштів 2021-2023 та продовження дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 466 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 330 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни основного договору та, який становить 948000 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 466 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 175 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт вулиці Володимира Великого в селі Рясне-Руське Яворівського району Львівської області. Коригування); | 1 | роботи |
9 815 150,00
UAH з ПДВ
|