Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 19520000-7 Пластмасові вироби (Комплект для забору та транспортування біологічних зразків; код за НК 024:2019 57935 - Набір для забору зразків із транспортним середовищем для вірусів; відповідний код ДК: 19520000-7).
Очікувана вартість
84 000,00 UAH
UA-2021-10-13-000639-a 340ee150a0124e0fac35b9d5386228b7
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Івченко Ірина Володимирівна

380675750316 irinkai7@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 10" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 24341622
Місцезнаходження: 61195, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Метробудівників, 19
Контактна особа: Івченко Ірина Володимирівна
380675750316
irinkai7@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 жовтня 2021 10:36
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2021 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 жовтня 2021 12:00
Очікувана вартість: 84 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 420,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19520000-7: Пластмасові вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 комп.
Комплект для забору та транспортування біологічних зразків; код за НК 024:2019 57935 - Набір для забору зразків із транспортним середовищем для вірусів.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61195, Україна, Харківська область, Харків, вул. Метробудівників, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 19520000-7 — Пластмасові вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30-ти (тридцяти) календарних днів з дати поставки товару на підставі видаткової накладної. У разі затримки грошових коштів з джерела фінансування закупівлі, розрахунок за Товар здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання таких коштів на рахунок Замовника. Джерело фінансування закупівлі — місцевий бюджет, бюджет Харківської міської територіальної громади. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 жовтня 2021 10:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2021 10:35
Оголошення.docx
13 жовтня 2021 10:35
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 жовтня 2021 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Дубровська Людмила Миколаївна 84 000,00
UAH
84 000,00
UAH
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Дубровська Людмила Миколаївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Дубровська Людмила Миколаївна
#1854722028
Переможець 84 000,00
UAH
26 жовтня 2021 13:59

Документи

26 жовтня 2021 13:59
Електронний підпис
26 жовтня 2021 13:58
Протокол № 32.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 жовтня 2021 13:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Дубровська Людмила Миколаївна
#1854722028
84 000,00
UAH
Документи

Документи

26 жовтня 2021 13:59
Електронний підпис
26 жовтня 2021 13:58
Протокол № 32.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 листопада 2021 10:36
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2021 08:19
ДУ 1.pdf зміни до договору
04 листопада 2021 08:18
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2021 11:30
Договір № 214.pdf укладений
28 жовтня 2021 11:30

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
16 листопада 2021 10:50
84 000,00 UAH UA728201720344350005000049559
КНП "МП № 10" ХМР
UA833003460000026009095779701
ФОП Дубровська Л.М.
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі пункту 3 частини 5 статті 41 Закону України “Про публічні закупівлі” та пункту 11.2.3 Договору внести зміни в договір: 1.1. Пункт 1.1 Договору викласти в наступній редакції: 1.1. Постачальник зобов'язується у 2021 році поставити Замовнику за кодом ДК 021:2015: 19520000-7 Пластмасові вироби (Комплект для забору та транспортування біологічних зразків; код за НК 024:2019 57935 - Набір для забору зразків із транспортним середовищем для вірусів; відповідний код ДК: 19520000-7), за кодом ДК 021:2015: 19520000-7 Пластмасові вироби (далі по тексту – товар). Замовник зобов’язується прийняти і оплатити такий товар в кількості 3000 комп. 1.2. Пункт 3.5 Договору викласти в наступній редакції: 3.5. Коригування ціни після підписання Договору та протягом його виконання і внесення змін до Договору може здійснюватися тільки при настанні певних підстав передбачених чинним законодавством України, зокрема частиною 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер договору про закупівлю: 214
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 84 000,00
UAH