Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Первомайської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 22436347 |
Місцезнаходження: | 55200, Україна , Миколаївська обл., м. Первомайськ, вул. Грушевського, 3 |
Контактна особа: |
Ігор Волошин +380988101031 voloshin100@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 жовтня 2021 17:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 жовтня 2021 16:00 |
Початок аукціону: | 29 жовтня 2021 12:43 |
Очікувана вартість: | 2 048 342,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 241,71 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 жовтня 2021 17:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 жовтня 2021 17:05 |
ФОРМА_ЦiНОВОi_ПРОПОЗИЦii.docx | |
12 жовтня 2021 17:05 |
техзавдання резервуар № 1.docx | |
12 жовтня 2021 17:05 |
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ.doc | |
12 жовтня 2021 17:05 |
проект договору +.doc | |
12 жовтня 2021 17:05 |
ДОДАТКИ_ДО_ТЕНДЕРНОi_ДОКУМЕНТАЦii.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-04-000019 ● 66095f12a00d4ae394597de542060a25
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 жовтня 2022 16:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.10.2022 № 33-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 03.10.2022.
Начальник Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Південного офісу Держаудитслужби
від 04.10.2022 № 33-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 1 UA-2021-10-12-012737-b 12.10.2021
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-05 11:44:03
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт резервуара № 1 запасу води насосної станції Контррезервуари» по вул. Київській, 125-Б міста Первомайськ Миколаївської області)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-06 13:26:11
Щодо технічних та якісних характиристик закупівлі
Повідомляємо, що предмет закупівлі робіт " Капітальний ремонт резервуара № 1 запасу води насосної станції "Контррезервуари" по вул. Київській, 125-Б міста Первомайськ Миколаївської області" базуться на проектно-кошторисній документації, яка пройшла еспертизу відповідно до законодавства України. В листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №3302-01/38216-06 «Щодо закупівлі робіт» від 25 листопада 2016 року зазначено, що при визначені очікуваної вартості предмета закупівлі робіт замовники керуються даними кошторису (кошторисного розрахунку) на весь об’єкт будівництва. Відповідно до пункту 3.11 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва – це кошторисний документ, який визначає повну кошторисну вартість об’єкта будівництва або його черги, включаючи кошторисну вартість будівельних робіт, витрати на придбання устаткування, меблів та інвентарю, а також інші витрати. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва складається на основі об’єктних кошторисів, об’єктних кошторисних розрахунків і кошторисних розрахунків на окремі види витрат. Виходячи зі змісту пункту 5.8.3 зведений кошторисний розрахунок містить зокрема Главу 10 «Утримання служби замовника» та Главу 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд». Згідно з пунктом 5.8.13 до Глави 10 «Утримання служби замовника» включається, зокрема, кошти на утримання служби замовника (включаючи кошти на здійснення технічного нагляду). Разом з тим, відповідно до пункту 5.8.15 до Глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» включаються, зокрема: вартість експертизи проектної документації, кошти на здійснення авторського нагляду проектними організаціями. Відповідно вартісні показники закупівлі робіт "Капітальний ремонт резервуара № 1 запасу води насосної станції "Контррезервуари" по вул. Київській, 125-Б міста Первомайськ Миколаївської області" розраховані на основі експерного звіту № 298/21Д від 21 вересня 2021 року без врахувування затрат на сопутні послуги та проведення експертизи. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі базуються на которисі проектно-кошторисої документації затвердженої наказом начальника управління житлово-комунального господарства № 60 від 08 листопада 2021 року. Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі веб-сайті. Повідомляємо, що управління житлово-комунального господарства первомайської міської ради не має власного веб сайту, проте відповідно до пункту 4-1 можливе використання веб сайту головгого розпорядника, відповідно управління використовує сайт: http://www.pervomaisk.mk.ua.
Враховуючи, що уповноважену особу яка здійснювала закупівлю мобілізовано для захисту цілісносні України підпс буде накладено іншою уповноваженою особою.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-05 11:56:57
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт резервуара № 1 запасу води насосної станції Контррезервуари» по вул. Київській, 125-Б міста Первомайськ Миколаївської області)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступного питання.
Додатковою угодою від 30.12.2021 № 1 до договору від 16.11.2021 № 121 (далі – Договір) змінено його істотні умови, а саме: продовжено строк дії договору.
У зв’язку з вищезазначеним, пропонуємо надати документи, що підтверджують виникнення обставин для укладання додаткової угоди від 30.12.2021 № 1 до Договору та продовження строку дії Договору та виконання зобов’язань.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-06 12:06:55
Щодо підтвердження підстав для подовження дії договору
Підставою для продовження строку договору виступають форс-мажорні обставини засвідчення листом Регіональної торгово-промислової палати Миколаївської області. Так розрахунок терміну продовження базувався з розрахунку терміну дії форс-мажорних обставин та розрумних строків необхідних для завершення робіт після припинення дії надзвичайних обставин.
Додаткова повідомяємо, що уповноважена особа яка здійснювала дану закупівлу мобілозована для захисту тереторальної цілісності Ураїни тому КЕП буде накладно начальника управління
Надання інформації про усунення порушення замовником
Управління житлово-комунального господарства Первомайської міської ради, ознайомившись з результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2021-10-12-012737-b повідомляє про наступне: Щодо оприлюднення в електронній системі відсутніх документів то дана вимога виконана в повній мірі. Щодо визнання недійсності додаткової угоди № 1 від 30 грудня 2021 року неможливо усунути з наступних підстав: 1. Згідно наукового коментаря до законодавства України про публічні закупівлі розробленого для гармонізації системи державних закупівель в Україні зі стандартами ЄС пункт 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» прокоментовано, що форма документального підтвердження об’єктивних обставин Законом не визначена, оскільки вона залежить саме від обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю та виконання зобов’язань щодо передачі товару виконання робіт, надання послуг. Тому, замовник самостійно визначає форму документального підтвердження таких обставин з дотриманням законодавства. У статті 617 Цивільного кодексу зазначено, що особа, яка порушила зобов’язання звільняється від відповідальності за порушення зобов’язання, якщо вона доведе, що це порушення сталося внаслідок випадку або непереборної сили. Доказами, що підтверджують факт настання (існування) зазначених обставин, є, в тому числі висновок Торгово-промислової палати про настання обставин непереборної сили чи стихійного лиха на території України. З урахування вимог частини 1 статті 631 Цивільного кодексу продовження договору за цією підставою можливе у разі, коли строк дії договору на закінчився у встановленому законом порядку. В свою чергу за умовами договору № 121 від 11 листопада 2021 року сторони за необхідності мають право ініціювати внесення змін до договору. В розділі 15 договору зазначено механізм внесення змін до нього і базується на погодженні та згодою між сторонами договірних відносин. Управління Південного офісу Держудитслужби в Миколаївській області не являється стороною договору. Враховуючи, що товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна виробнича компанія ПМК-226» листом № 96 від 22 грудня 2021 року звернулось до Регіональної торгово-промислової палати Миколаївської області з аргументованим зазначенням обставин, що виникли при виконанні зобов’язань. Відповідно Регламенту засвідчення Торгово-промисловою палатою України та регіональними торгово-промисловими палатами форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) затвердженого Президією Торгово-промислової палати України від 18 грудня 2014 року № 44 (5) до кожної окремої заяви додається окремий комплект документів. Згідно 6.3. Заява за встановленою ТПП України формою про засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) (Додатки №№ 1, 2, 3, 4 до Регламенту) подається за підписом керівника підприємства, організації та з відбитком печатки підприємства, або за його дорученням - довіреною особою. Заява фізичної особи подається за її підписом особисто або за її дорученням - довіреною особою. Згідно 6.3.1. У заяві, зокрема, зазначається, які саме зобов'язання за договором, контрактом, угодою та/або законом, нормативним актом не можуть бути виконані у встановлений термін внаслідок настання форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) з посиланням і наданням доказів таких обставин, початок їх виникнення і термін дії, які на думку Заявника унеможливили виконання цих зобов'язань у встановлений договором, контрактом, угодою та/або законом, нормативним актом термін та інші відповідні відомості. У заяві зазначаються також телефонні номери для зв'язку, електронна адреса, спосіб отримання Сертифіката (особисто, через уповноважену особу, кур'єрською чи звичайною поштою тощо). Згідно 6.4. Для засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) встановлюються наступні вимоги: Згідно 6.4.1. Суб'єкти господарювання та фізичні особи (громадяни України, іноземці, особи без громадянства) за договірними зобов'язаннями надають разом із заповненою заявою встановленої форми документи, передбачені в цій формі заяви (Додаток № 1 до Регламенту). Вихожячи з вищезазначеного регіональна торгово-промислова палата Миколаївської області оцінила викладені товариством з обмеженою відповідальністю «Будівельна виробнича компанія ПМК-226» докази та надала відповідний експертний висновок та засвідчила обставини, що дули істотними та вплинули на строки виконання стороною зобов’язань. Замовник, чітко усвідомлюючи ризик зокрема: капітальний ремонт об’єкта критичної інфраструктури, що затримки його ремонту може призвести до катастрофи регіонального значення, оцінюючи надану стороною Підрядника, що ініціювала внесення змін, інформацію та отримані документи, зокрема лист Регіональної торгово-промислової палати Миколаївської області зі значеними обставинами, що унеможливлюють у визначені строки виконати роботи, сторони дійшли згоди продовжити строки договору. Враховуючи, що договір № 121 від 11 листопада 2021 року укладено відповідно до норм цивільного та господарського законодавства, додаткова угода, що є додатком договору укладена відповідно до норм цього договору з урахуванням норм цивільного законодавства, при цьому товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна виробнича компанія ПМК 226» повністю виконано роботи згідно проектно-кошторисної документації, тому вимогу в частині визнання недійсними умови додаткової угоди № 1 від 30 грудня 2021 року виконати не можливо.
2022-10-24 09:56:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 жовтня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 листопада 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 жовтня 2021 13:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ ПМК-226" |
1 909 783,20
UAH з ПДВ
|
1 909 783,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЬФ СПЕЦБУД" |
2 048 342,00
UAH з ПДВ
|
2 048 342,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ ПМК-226" #39551879 |
Переможець |
1 909 783,20
UAH з ПДВ
|
02 листопада 2021 15:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 11:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 жовтня 2022 09:55
|
додаток Р 1.pdf | зміни до договору |
24 жовтня 2022 09:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 лютого 2022 09:51
|
ду 2 дог 121.pdf | зміни до договору |
03 лютого 2022 09:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 13:50
|
ду 1 дог 121.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 13:47
|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2021 16:42
|
Договір ТОВ БВК ПМК-226.PDF | укладений |
16 листопада 2021 16:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи, лист регіональної Торгово-Промислової палати Миколаївської області від 23 грудня 2021 року № 1135/07 в якому зазначено, що з урахуванням епідемічної ситуації, дію встановленого карантину було продовжено постановами Кабінету Міністрів України від 20 травня 2020 року № 392 «Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої корона вірусом SARS-coV-2», від 22 липня 2020 року № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої корона вірусом SARS-coV-2», від 17 лютого 2021 року № 104, від 21 квітня 2021 року № 405 та від 16 червня 2021 року № 611 та від 15 грудня 2021 року № 1336 «Про внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України» до 31 березня 2022 року . Згідно з частиною 2 статті 141 Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» карантин, встановлений Кабінетом Міністрів України, включено до переліку форс-мажорних обставин. Сторони дійшли взаємної згоди продовжити строк дії договору, з врахуванням терміну дії непереборної сили та розумних термінів виконання взятих сторонами зобов’язань, терміном до 31 грудня 2022 року. |
Номер договору про закупівлю: | 121 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно пункту 11 перехідних положень Закону України «Про Державний бюджет України на 2021 рік, в редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2021 рік» від 02 грудня 2021 року № 1931-IX, установлено, що на кінець 2021 року, як виняток з положень частини дванадцятої статті 23 та частин першої і другої статті 57 Бюджетного кодексу України, залишки коштів за окремими субвенціями з державного бюджету місцевим бюджетам, наданими з державного бюджету у 2021 році (а саме за кодами програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету 2311700, 2411030, 2511240, 2761230, 2761490, 2911050, 2911060, 3121120, 3411220, 3511100, 3511210), та за субвенцією, наданою з державного бюджету у 2020 році за кодом програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету 3131310, зберігаються на рахунках відповідних місцевих бюджетів для здійснення відповідних витрат у 2022 році з урахуванням їх цільового призначення. Враховуючи рішення Первомайської міської ради від 16 листопада 2021 року № 121 «Капітальний ремонт резервуара № 1 запасу води насосної станції «Контррезерувари» по вул. Київській 125-б міста Первомайськ Миколаївської області» (ДК 021-2015- 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе доріг, автодромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), в сумі – 358716,00 грн. ( триста п’ятдесят вісім тисяч сімсот шістнадцять гривень 00 копійок) в тому числі ПДВ – 59786,00 грн. (п’ятдесят дев’ять тисяч сімсот вісімдесят шість гривень 00 копійок). Без збільшення загальної суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 121 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 24 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виконання вимог Висновку моніториггу від 21 жовтня 2022 року |
Номер договору про закупівлю: | 121 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додатки до договору № 121 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |