Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту: "Капітальний ремонт та модернізація будівлі корпусу №2 комунального некомерційного підприємства «Хмельницька обласна лікарня» Хмельницької обласної ради за адресою: вул. Пілотська, 1 м.Хмельницький"
Очікувана вартість
260 000,00 UAH
UA-2021-10-12-005712-c 1cb4183faa3849048a808ea52447cdcc
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сурник Алла Василівна

+380822794575 ekon8@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Хмельницька обласна лікарня» Хмельницької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02004717
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Пілотська, будинок 1
Контактна особа: Сурник Алла Василівна
+380822794575
ekon8@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2021 16:41
Звернення за роз’ясненнями: до 20 жовтня 2021 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2021 18:00
Очікувана вартість: 260 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Технічні характеристики відповідно до технічного завдання викладеного в Додатку 2 Оголошення; Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію «ЦІНА»; Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: не вимагається; Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту: "Капітальний ремонт та модернізація будівлі корпусу №2 комунального некомерційного підприємства «Хмельницька обласна лікарня» Хмельницької обласної ради за адресою: вул. Пілотська, 1 м.Хмельницький"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Пілотська, буд. № 1 (будівля корпусу №2)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт за умови наявності коштів здійснюється в строк, що не перевищує 90 (дев’яносто) календарних днів від дати підписання Сторонами відповідних актів прийому-передачі проектно - кошторисної документації з позитивним висновком державної експертизи на пкд Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 жовтня 2021 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2021 16:42
Додаток_4_Субпiдрядники_корпус 2.doc
12 жовтня 2021 16:42
Додаток 3 Договір корпус 2.docx
12 жовтня 2021 16:42
Додаток 2 Технiчне_завданн_корпус__2.docx
12 жовтня 2021 16:42
Додаток 1 пропозиція корпус _2.docx
12 жовтня 2021 16:42
БрендбукМЗ.pdf
12 жовтня 2021 16:42
5_Оголошення_корпус__2.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 жовтня 2021 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП ПОДІЛЛЯПРОЕКТСЕРВІС 259 500,00
UAH з ПДВ
259 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 жовтня 2021 16:27
Електронний підпис
23 жовтня 2021 16:26
Документи 1.pdf
23 жовтня 2021 16:26
Сертифікат Цибульська.pdf
23 жовтня 2021 16:26
Сертифікати ISO.pdf
23 жовтня 2021 16:26
Відгук Наркевичі.PDF
23 жовтня 2021 16:26
Договір Наркевичі.pdf
23 жовтня 2021 16:26
Довгань сертифікат.pdf
23 жовтня 2021 16:26
Акт огляду корпус 2.pdf
23 жовтня 2021 16:26
Документи частина 2.pdf
23 жовтня 2021 16:26
Лист-погодження.pdf
23 жовтня 2021 16:26
Право власності.pdf
23 жовтня 2021 16:26
Дипломи працівників.pdf
23 жовтня 2021 16:26
Договір АВК.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ПОДІЛЛЯПРОЕКТСЕРВІС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП ПОДІЛЛЯПРОЕКТСЕРВІС
#43720688
Переможець 259 500,00
UAH з ПДВ
25 жовтня 2021 16:34

Документи

25 жовтня 2021 16:23
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 жовтня 2021 16:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ПОДІЛЛЯПРОЕКТСЕРВІС
#43720688
259 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 жовтня 2021 16:23
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2022 15:23
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2022 15:16
ДУ4 дог 144.PDF зміни до договору
13 вересня 2022 15:44
Електронний підпис укладений
31 серпня 2022 16:07
ДУ3 дог 144.PDF зміни до договору
31 серпня 2022 15:29
Електронний підпис укладений
19 квітня 2022 14:57
Ду2 дог144.PDF зміни до договору
19 квітня 2022 14:52
Електронний підпис укладений
21 грудня 2021 17:30
ДУ1 дог 144.PDF зміни до договору
21 грудня 2021 17:25
Електронний підпис укладений
10 листопада 2021 12:40
Підписаний договір укладений
10 листопада 2021 12:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 144
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 144
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" та відповідно до умов укладеного договору(зміна реквізитів сторін)
Номер договору про закупівлю: 144
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ЗУ "Про публічні закупівлі" та відповідно до умов укладеного договору
Номер договору про закупівлю: 144
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 листопада 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 259 500,00
UAH