Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція спортивного майданчика Житомирської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 27 за адресою: м. Житомир, вул. Олександра Клосовського, 12»(CPV ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Очікувана вартість
1 834 786,80 UAH
UA-2021-10-12-005081-b f1d9c68315214480b40a34f91c372b5f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

В'ячеслав Глазунов

+380412445716 ukbgmr@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36072499
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м.Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, 4/2
Контактна особа: В'ячеслав Глазунов
+380412445716
ukbgmr@i.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2021 12:03
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 жовтня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2021 11:27
Початок аукціону: 29 жовтня 2021 15:06
Очікувана вартість: 1 834 786,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція спортивного майданчика Житомирської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 27 за адресою: м. Житомир, вул. Олександра Клосовського, 12»(CPV ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10020, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Олександра Клосовського, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2021  —  15 лютого 2022
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Відповідно до умов договору. За наявності відповідного фінансування Замовник має право надати Підряднику попередню оплату (аванс) на придбання і постачання матеріалів, конструкцій, виробів, необхідних для виконання робіт. Замовник визначає розмір авансу, який у будь-якому випадку не може перевищувати 30 % вартості річного обсягу робіт, передбаченого Календарним планом виконання робіт. Попередня оплата (авансування) здійснюється Замовником шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий на його ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням Підрядником зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені Договором. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Відповідно до умов договору. Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі типових форм: № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», оформлених належним чином, підписаних уповноваженими представниками Сторін (у тому числі особою, яка здійснює технічний нагляд за будівництвом Об'єкта) та скріплених печатками Сторін. Пiсляоплата 15 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 жовтня 2021 12:03
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Довідка у довільній формі
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 жовтня 2021 12:03
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Довідка у довільній формі
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 жовтня 2021 12:03
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 жовтня 2021 12:03
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 жовтня 2021 12:03
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 жовтня 2021 12:03
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Довідка у довільній формі
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 жовтня 2021 12:03
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Довідка у довільній формі
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 жовтня 2021 12:03
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Довідка у довільній формі
Сума існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 жовтня 2021 12:03
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Довідка у довільній формі
Характер існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 жовтня 2021 12:03
Причина виникнення існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 жовтня 2021 12:03
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 жовтня 2021 12:03
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 жовтня 2021 12:03
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 жовтня 2021 12:03
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 жовтня 2021 12:03
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 жовтня 2021 12:03
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 жовтня 2021 12:03
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 жовтня 2021 12:03
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Довідка у довільній формі
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 жовтня 2021 12:03
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Довідка у довільній формі
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 жовтня 2021 12:03
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 жовтня 2021 12:03
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 жовтня 2021 12:03
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 жовтня 2021 12:03
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Довідка у довільній формі
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 жовтня 2021 12:03
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Довідка у довільній формі
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 жовтня 2021 12:03
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Довідка у довільній формі
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 жовтня 2021 12:03
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Довідка у довільній формі
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 жовтня 2021 12:03
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Довідка у довільній формі
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 жовтня 2021 12:03
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Довідка у довільній формі
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 жовтня 2021 12:03
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Довідка у довільній формі
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 жовтня 2021 12:03
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 жовтня 2021 12:03
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 жовтня 2021 12:03
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 жовтня 2021 12:03
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 12 жовтня 2021 12:03
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 жовтня 2021 12:03
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 12 жовтня 2021 12:03
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 жовтня 2021 12:03
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 12 жовтня 2021 12:03

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

12 жовтня 2021 12:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2021 12:03
Додаток 6.docx
12 жовтня 2021 12:03
Додаток 5.docx
12 жовтня 2021 12:03
ТД.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-08-03-000021 ● c3b821ba29764287ae55534525d145d9
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 серпня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 серпня 2022 15:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

03.08.2022 №17-з
Чернівці

Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 03.06.2022 № 003100-18/3932-2022 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

В. о. начальника Управління Лілія БОЙЧУК

Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 03 серпня 2022 року № 17-з

№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2021-10-12-0005081-b від 12.10.2021 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Інна МОШУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-08-18 08:34:15

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Реконструкція спортивного майданчика Житомирської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 27 за адресою: м. Житомир, вул. Олександра Клосовського, 12» (CPV ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-12-005081-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).

Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-08-22 16:55:45

Про надання пояснень

Управління капітального будівництва Житомирської міської ради розглянувши запит на пояснення повідомляє наступне. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої проектної документації по об’єкту будівництва: «Реконструкція спортивного майданчика Житомирської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 27 за адресою: м. Житомир, вул. Олександра Клосовського, 12» (CPV ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Очікувана вартість предмета закупівлі: «Реконструкція спортивного майданчика Житомирської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 27 за адресою: м. Житомир, вул. Олександра Клосовського, 12» (CPV ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», а саме виконання будівельних робіт, розрахована на підставі зведеного кошторисного розрахунку, за виключенням сум, наведених у главі 10 «Утримання служби замовника» та главі 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі додаємо. Також повідомляємо, що власного веб-сайту Управління капітального будівництва Житомирської міської ради не має, тому на виконання вимоги п. 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» (далі – Постанова № 710) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі «Реконструкція спортивного майданчика Житомирської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 27 за адресою: м. Житомир, вул. Олександра Клосовського, 12» (CPV ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» оприлюднене на веб-сайті Житомирської міської ради в розділі «Публічні закупівлі» в підрозділі «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі», яке можна переглянути за посиланням (https://zt-rada.gov.ua/?pages=13351).


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 23 серпня 2022
Кінцевий строк оскарження: 27 серпня 2022

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2021 15:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШАРАГОВА ТЕТЯНА МИХАЙЛІВНА 1 807 843,97
UAH з ПДВ
1 650 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП "КОЗЛЮК РУСЛАН ВІКТОРОВИЧ" 1 784 704,34
UAH з ПДВ
1 699 999,99
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП "РУДЕНКО ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ" 1 834 016,38
UAH з ПДВ
1 834 016,38
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

28 жовтня 2021 11:25
Електронний підпис
28 жовтня 2021 11:25
довідки Ж034.pdf
28 жовтня 2021 11:12
Електронний підпис
28 жовтня 2021 11:12
проект договору Ж033.pdf
28 жовтня 2021 11:12
ФОП Шарагова024 (1).pdf
28 жовтня 2021 00:46
Електронний підпис
28 жовтня 2021 00:45
розрахунок ціни031.pdf
28 жовтня 2021 00:45
розрахунок ціни 2032.pdf
27 жовтня 2021 23:06
Електронний підпис
27 жовтня 2021 23:04
довідка ст 17.pdf

Публічні документи

22 листопада 2021 16:59
Електронний підпис
20 листопада 2021 18:09
Електронний підпис
17 листопада 2021 21:45
Електронний підпис
17 листопада 2021 21:44
про відсутність судимості.pdf
17 листопада 2021 21:44
Довідка 5.pdf
09 листопада 2021 12:03
Електронний підпис
09 листопада 2021 12:02
Допугоди до договорів ЦПХ.pdf
09 листопада 2021 12:02
ОП навчання 2021 р..pdf
09 листопада 2021 12:02
Допугода СДБ.pdf
28 жовтня 2021 00:22
Електронний підпис
28 жовтня 2021 00:12
Електронний підпис
28 жовтня 2021 00:02
Електронний підпис
28 жовтня 2021 00:01
Проєкт договору.pdf
28 жовтня 2021 00:01
Кошторис.pdf
28 жовтня 2021 00:01
Листи, довідки.pdf

Публічні документи

28 жовтня 2021 11:25
Електронний підпис
28 жовтня 2021 11:24
Елітбуд Дозволи024.pdf
28 жовтня 2021 11:24
Форма_2 Руденко.pdf
28 жовтня 2021 11:24
56_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
28 жовтня 2021 11:24
56_ДЦ_ОС_2-1.pdf
28 жовтня 2021 11:24
56_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf
28 жовтня 2021 11:24
Паспорт, ІК Д В Руденко.pdf
28 жовтня 2021 11:24
Договір ЕлітБуд_1.pdf
28 жовтня 2021 11:24
56_ДЦ_ОПРЛС_2-1-5.pdf
28 жовтня 2021 11:24
Довідка Елітбуд026.pdf
28 жовтня 2021 11:24
ЦПХ.pdf
28 жовтня 2021 11:24
Довіреність.pdf
28 жовтня 2021 11:24
56_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.pdf
28 жовтня 2021 11:24
56_ДЦ_ОПРЛС_2-1-3.pdf
28 жовтня 2021 11:24
56_ДЦ_ЛС1_2-1-4.pdf
28 жовтня 2021 11:24
56_ДЦ_ДЦ.pdf
28 жовтня 2021 11:24
Довідка 2 не є ТОВ.pdf
28 жовтня 2021 11:24
56_ДЦ_ОПР.pdf
28 жовтня 2021 11:24
Виписка ЄДР, Витяг.pdf
28 жовтня 2021 11:24
56_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
28 жовтня 2021 11:24
56_ДЦ_ЛС1_2-1-6.pdf
28 жовтня 2021 11:24
56_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
28 жовтня 2021 11:24
56_ДЦ_ССР.pdf
28 жовтня 2021 11:24
56_ДЦ_ИВР.pdf
28 жовтня 2021 11:24
56_ДЦ_ОПРЛС_2-1-6.pdf
28 жовтня 2021 11:24
Ф1 Суч дор Буд.pdf
28 жовтня 2021 11:24
ОПД.pdf
28 жовтня 2021 11:24
Диплом ФО-П Руденко Д В.pdf
28 жовтня 2021 11:24
Тех. Паспорт Зил 131.pdf
28 жовтня 2021 11:24
56_ДЦ_Т2.pdf
28 жовтня 2021 11:24
Проєкт Договору.pdf
28 жовтня 2021 11:24
56_ДЦ_ОПРЛС_2-1-4.pdf
28 жовтня 2021 11:24
Наказ на прораба.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШАРАГОВА ТЕТЯНА МИХАЙЛІВНА

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Довідка у довільній формі

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Довідка у довільній формі

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Довідка у довільній формі

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ФОП "КОЗЛЮК РУСЛАН ВІКТОРОВИЧ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Довідка у довільній формі

Фізична особа Козлюк Руслан Вікторович підтверджує, що, не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Довідка у довільній формі

Фізична особа Козлюк Руслан Вікторович, як учасник процедури закупівлі підтверджує, що його не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Довідка у довільній формі

Фізична особа підприємець Козлюк Руслан Вікторович не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів).

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ФОП "РУДЕНКО ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Довідка у довільній формі

підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Довідка у довільній формі

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Довідка у довільній формі

Заборгованості по сплаті податків немає

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШАРАГОВА ТЕТЯНА МИХАЙЛІВНА
#3040521386
Відхилено 1 650 000,00
UAH з ПДВ
03 листопада 2021 17:23
ФОП "КОЗЛЮК РУСЛАН ВІКТОРОВИЧ"
#3002913215
Переможець 1 699 999,99
UAH з ПДВ
10 листопада 2021 16:59
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 листопада 2021 17:26

Документи

03 листопада 2021 17:23
Електронний підпис
03 листопада 2021 17:22
Протокол розгляду.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

29.10.2021 закінчився електронний аукціон по предмету закупівлі: «Реконструкція спортивного майданчика Житомирської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 27 за адресою: м. Житомир, вул. Олександра Клосовського, 12» (CPV ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-10-12-005081-b). Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону Україні «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та /або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системи закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Учасник процедури закупівель виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Керуючись вимогами ст. 11 та ст. 29 Закону уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедур закупівель, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "КОЗЛЮК РУСЛАН ВІКТОРОВИЧ" в процедурі відкритих торгів за номером: UA-2021-10-12-005081-b виявлено ряд невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1. У складі тендерної пропозиції учасником ФОП «КОЗЛЮК РУСЛАН ВІКТОРОВИЧ» було надано Довідку про наявність будівельних машин і механізмів, необхідних для виконання Договору про закупівлю від 26.10.2021 № 01/1 (далі – Довідка), в якій наведено перелік необхідних машин і механізмів, необхідних для виконання Договору про закупівлю. У Довідці зазначено, що коток дорожній ABG PUMA 169A та автогрейдер BAUKEMA SHM-4-81A залучені у ПП «Сучасне дорожнє будівництво» на підставі договору від 11.08.21 № 08-11-08 (далі - Договір). В ході детального розгляду завантаженого договору були виявлені невідповідності, а саме дія Договору закінчується 31.12.2021. Відповідно до пп. 1.5. п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації договори, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), надання послуг, тощо на всю будівельну техніку, яка вказана у довідці, надані учасником у складі Тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації на такий строк. Так, в оголошенні про проведення відкритих торгів по предмету закупівлі: «Реконструкція спортивного майданчика Житомирської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 27 за адресою: м. Житомир, вул. Олександра Клосовського, 12» (CPV ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» зазначений строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг – до 15.02.2022; у п.4.4 розділу І. «Загальні положення» Тендерної документації зазначений строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) до 15.02.2022; у п. 1.2 проекту Договору підряду (додаток 5 до тендерної документації) зазначений термін виконання робіт до 15.02.2022. Таким чином, невідповідність полягає у тому, що дія наданого учасником ФОП «КОЗЛЮК РУСЛАН ВІКТОРОВИЧ» Договору повинна бути на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість їх пролонгації на такий строк. Отже, для підтвердження кваліфікаційного критерію, такого як наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або субпідрядника (у разі його залучення) просимо надати документи, які усунуть вищевказані невідповідності у тендерній пропозиції (документи, які містять інформацію про умови пролонгації договорів оренди, надання послуг на будівельну техніку на строк, який дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю). 2. У складі тендерної пропозиції учасником ФОП «КОЗЛЮК РУСЛАН ВІКТОРОВИЧ» було надано Довідку про наявність будівельних машин і механізмів, необхідних для виконання Договору про закупівлю від 26.10.2021 № 01/1 (далі – Довідка), в якій наведено перелік машин і механізмів, необхідних для виконання Договору про закупівлю в кількості 10 одиниць (як власної так і залученої). Також, у складі тендерної пропозиції учасником ФОП «КОЗЛЮК РУСЛАН ВІКТОРОВИЧ» надано підсумкову відомість ресурсів на будову. Відповідно до наданої підсумкової відомості ресурсів для виконання Договору про закупівлю необхідні лише 9 одиниць будівельних машин та механізмів. В ході розгляду та аналізу завантажених документів можна дійти висновку, що учасник ФОП «КОЗЛЮК РУСЛАН ВІКТОРОВИЧ» в Довідці вказав всю будівельну техніку (як власну так і залучену) яка у нього є в наявності, а до підсумкової відомості ресурсів включив лише 9 одиниць будівельних машин та механізмів, що будуть використані для виконання Договору про закупівлю та вартість експлуатації такої будівельної техніки включена при складанні ціни пропозиції (Договірної ціни). Відповідно до пп. 1.1 п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації встановлено, що для підтвердження такого кваліфікаційного критерію, як наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або субпідрядника (у разі його залучення), учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку у вигляді таблиці (форма 1), що містить інформацію про наявність в учасника обладнання, а саме: будівельних машин і механізмів (далі – будівельна техніка), необхідних для виконання Договору про закупівлю, та які будуть включені учасником/переможцем закупівлі до підсумкової відомості ресурсів при складанні ціни пропозиції (Договірної ціни) та вартість експлуатації будівельної техніки, вказаної у довідці, буде включена до підсумкової відомості ресурсів при складанні ціни пропозиції (Договірної ціни) до Договору про закупівлю. Таким чином, невідповідність полягає у тому, що будівельні машини і механізми, які вказані у підсумкових відомостях ресурсів мають бути відображені у Довідці. Отже, для підтвердження кваліфікаційного критерію, такого як наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або субпідрядника (у разі його залучення) просимо надати документи, які усунуть вищевказані невідповідності у тендерній пропозиції, а саме привести у відповідність Довідку до підсумкової відомості ресурсів. 3. У складі тендерної пропозиції учасником ФОП «КОЗЛЮК РУСЛАН ВІКТОРОВИЧ» було надано Довідку про наявність будівельних машин і механізмів, необхідних для виконання Договору про закупівлю від 26.10.2021 № 01/1 (далі – Довідка), в якій зазначено, що автокран КРАЗ 65101 КС-55712 АМ 07-26 ВН та вантажний підйомник ЗІЛ 131 АМ 02-33 АР залучені у ФОП Льовкіна Сергія Анатолійовича на підставі договору від 01.10.21 № ДГ-01-10 (далі - Договір). Відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки вищенаведені автокран та вантажний підйомник відносяться до машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки згідно з Переліком машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2021 № 77 та потребують дозвіл експлуатувати машини, механізми, устатковання підвищеної небезпеки. Так, у складі тендерної пропозиції учасником надано декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці зареєстровану за № 249-21 від 03.03.2021 та видану на ФОП «КОЗЛЮК РУСЛАН ВІКТОРОВИЧ». Невідповідність полягає у тому, що Дозвіл експлуатувати машини, механізми, устатковання підвищеної небезпеки або декларація відповідності матеріально-технічній бази вимогам законодавства з питань охорони праці має бути видана на власника машин та механізмів, а саме на ФОП Льовкіна Сергія Анатолійовича. Відповідно до пп. 1.4 п.1. Додатку 1 до Тендерної документації для підтвердження відповідності такому критерію, як наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або субпідрядника (у разі його залучення), учасник повинен надати: Дозвіл на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (на вантажопідіймальні крани на автомобільному ходу), виданий територіальним органом Держпраці за місцем державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи-підприємця, відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки від 26.10.2011 № 1107 (в редакції Постанови КМУ № 77 від 03.02.2021) та Переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2021 № 77 (на власну та/або залучену техніку) або Чинний на момент подання тендерних пропозицій Дозвіл на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (на вантажопідіймальні крани на автомобільному ходу), виданий територіальним органом Держпраці за місцем державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи-підприємця, відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 р. № 1107 (в редакції Постанови КМУ № 48 від 07.02.2018) (на власну та/або залучену техніку) або декларацію відповідності матеріально-технічній бази вимогам законодавства з питань охорони праці (на вантажопідіймальні крани на автомобільному ходу), видану до набрання чинності постанови Кабінету Міністрів України від 03.02.2021 № 77 (на власну, чи залучену техніку) (на власну та/або залучену техніку). Отже, для підтвердження кваліфікаційного критерію, такого як наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або субпідрядника (у разі його залучення) просимо надати документи, які усунуть вищевказані невідповідності у тендерній пропозиції, а саме дозвіл експлуатувати машини, механізми, устаткування підвищеної небезпеки або декларацію відповідності матеріально-технічній бази вимогам законодавства з питань охорони праці на автокран КРАЗ 65101 КС-55712 АМ 07-26 ВН та вантажний підйомник ЗІЛ 131 АМ 02-33 АР видані ФОП Льовкіну Сергію Анатолійовичу. 4. У складі своєї тендерної пропозиції учасник ФОП «КОЗЛЮК РУСЛАН ВІКТОРОВИЧ» надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору предмета закупівлі від 26.10.2021 № 01/2 (далі – Довідка). У вищевказаній Довідці ФОП «КОЗЛЮК РУСЛАН ВІКТОРОВИЧ» зазначив 6 найманих робітників (Захарченко П.Є., Латінін А.М., Лісовський А.А., Нечипорук В.П., Мацюк О.В., Малий А.Ю.), а також надав договори про надання послуг, згідно яких вищевказані робітники будуть виконувати роботи по предмету закупівлі. В ході детального розгляду завантажених договорів були виявлені невідповідності, а саме дія договорів закінчується 31.12.2021. П. 8.2. договорів передбачена пролонгація терміном на один місяць, відповідно термін дії договорів може бути до 30.01.2022. Відповідно до абз. 4 пп. 2.2. п. 2 Додатку 1 до Тендерної документації учасник повинен надати копії трудових договорів, контрактів або інших документів, передбачених чинним законодавством України (для найманих працівників, які будуть задіяні Учасником під час виконання договору про закупівлю). Так, в оголошенні про проведення відкритих торгів по предмету закупівлі: «Реконструкція спортивного майданчика Житомирської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 27 за адресою: м. Житомир, вул. Олександра Клосовського, 12» (CPV ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» зазначений строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг – до 15.02.2022; у п.4.4 розділу І. «Загальні положення» Тендерної документації зазначений строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) до 15.02.2022; у п. 1.2 проекту Договору підряду (додаток 5 до тендерної документації) зазначений термін виконання робіт до 15.02.2022. Таким чином, невідповідність полягає у тому, що дія наданих учасником ФОП «КОЗЛЮК РУСЛАН ВІКТОРОВИЧ» договорів повинна бути на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість їх пролонгації на такий строк. Отже, для підтвердження кваліфікаційного критерію, такого як наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в учасника або субпідрядника/співвиконавця (у разі його залучення) просимо надати документи, які усунуть вищевказані невідповідності у тендерній пропозиції (документи, які містять інформацію про умови пролонгації договорів з найманими працівниками на строк, який дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю). 5. У складі своєї тендерної пропозиції учасник ФОП «КОЗЛЮК РУСЛАН ВІКТОРОВИЧ» надав копії наступних документів: - Витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці № 290 від 28.09.2018; - Витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці № 290 (ДБН) від 28.09.2018; - Витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці № 290 (в) від 28.09.2018. (далі – Витяги) Пунктом п. 5.1. гл. 5 «Навчання і перевірка знань з питань охорони праці посадових осіб» Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), затвердженого Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15, визначено Перелік посад посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці (додаток 3), під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки, навчаються згідно з Типовими тематичним планом і програмою навчання з питань охорони праці посадових осіб (додаток 4). Відповідно до п. 1.1. додатку 3 «Перелік посад посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці» до п. 5.1 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці навчання проходять керівники, заступники керівників, головні спеціалісти, керівники основних виробничих та технічних служб підприємств, установ й організацій, об'єднань підприємств незалежно від форм власності та характеру виробничої діяльності, які безпосередньо пов'язані з організацією безпечного ведення робіт. Таким чином, невідповідність полягає у тому, що Витяги учасника ФОП «КОЗЛЮК РУСЛАН ВІКТОРОВИЧ», відповідно до вимог Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці дійсні до 28.09.2021, тобто на момент подання учасником тендерної пропозиції сплинув термін дії таких Витягів. Відповідно до абз. 4 пп. 2.2. п. 2 Додатку 1 до Тендерної документації учасник повинен надати копії документів (протоколів, витягів з протоколів, тощо), що підтверджують проходження навчання і перевірку знань з питань охорони праці у навчальних центрах або галузевих навчальних центрах, на керівника підприємства, виконавця робіт (прораба) відповідно до вимог Закону України «Про охорону праці» та Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною безпекою. Отже, для підтвердження кваліфікаційного критерію, такого як наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в учасника або субпідрядника/співвиконавця (у разі його залучення) просимо надати документи, які усунуть вищевказані невідповідності у тендерній пропозиції (чинні витяги з протоколів засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці Козлюка Руслана Вікторовича).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 листопада 2021 16:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КОЗЛЮК РУСЛАН ВІКТОРОВИЧ"
#3002913215
1 699 999,99
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 вересня 2023 12:24
Електронний підпис зміни до договору
18 вересня 2023 11:07
Дод_угода_7_від_18_09_2023.pdf зміни до договору
18 вересня 2023 11:04
Електронний підпис зміни до договору
18 вересня 2023 10:59
Дод. угода № 6 від 03.05.2023.pdf зміни до договору
04 травня 2023 09:28
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2022 12:17
Дод. угода № 5 від 22.12.2022.pdf зміни до договору
23 грудня 2022 12:16
Електронний підпис зміни до договору
14 вересня 2022 10:12
Додаткова угода № 4.pdf зміни до договору
14 вересня 2022 10:11
Електронний підпис зміни до договору
22 квітня 2022 12:12
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
22 квітня 2022 12:12
Електронний підпис зміни до договору
15 лютого 2022 10:22
Дод. угода № 2 .pdf зміни до договору
15 лютого 2022 10:22
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 16:34
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 16:33
Електронний підпис укладений
26 листопада 2021 10:11
Договір № 112.pdf укладений
26 листопада 2021 10:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція п. 2.1. та додатка № 3 договору
Номер договору про закупівлю: 112
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
15 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Прийняття в новій редакції п. 2.1 та додатка № 3 договору у зв'язку із виділенням фінансування
Номер договору про закупівлю: 112
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція п. 1.2. та додатка № 2 договору
Номер договору про закупівлю: 112
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція п. 1.2. та додатка № 2 договору
Номер договору про закупівлю: 112
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Прийняття в новій редакції п. 1.2., 2.1., 10.1. додатків 2,3 договору
Номер договору про закупівлю: 112
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Прийняття в новій редакції п. 2.1 та додаток 3 Договору у зв'язку з виділенням фінансування
Номер договору про закупівлю: 112
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Прийняття в новій редакції п. 2.1. Договору
Номер договору про закупівлю: 112
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 листопада 2021 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 1 699 973,43
UAH