Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розроблення містобудівної документації (генерального плану, плану зонування території населеного пункту, звіту про стратегічну екологічну оцінку (Звіт про СЕО), розділів інженерно-технічні заходи цивільного захисту (цивільної оборони) на мирний час та на особливий період (ІТЗ ЦЗ (ЦО)) села Пугач Клесівської селищної ради Сарненського району Рівненської області ( Код ДК 021:2015 – 71410000-5 Послуги у сфері містобудування)
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2021-10-12-003108-b 0e7ac3fcac534b05b39c3c156e9b1201
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Ведров

+380509781980 andreyvedrov7@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЛЕСІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА САРНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 40132726
Вебсайт: http://klesivska.gromada.org.ua/
Місцезнаходження: 34550, Україна , Рівненська обл., смт Клесів, вулиця Свободи, будинок 10
Контактна особа: Андрій Ведров
+380509781980
andreyvedrov7@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2021 10:52
Звернення за роз’ясненнями: до 20 жовтня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 жовтня 2021 00:00
Початок аукціону: 27 жовтня 2021 12:15
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71410000-5: Послуги у сфері містобудування


Усі документи, що мають відношення до пропозиції, повинні бути складені українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розроблення містобудівної документації (генерального плану, плану зонування території населеного пункту, звіту про стратегічну екологічну оцінку (Звіт про СЕО), розділів інженерно-технічні заходи цивільного захисту (цивільної оборони) на мирний час та на особливий період (ІТЗ ЦЗ (ЦО)) села Пугач Клесівської селищної ради Сарненського району Рівненської області ( Код ДК 021:2015 – 71410000-5 Послуги у сфері містобудування)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34550, Україна, Рівненська область, с.Пугач, всі вулиці населеного пункту
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2022
ДК 021:2015: 71410000-5 — Послуги у сфері містобудування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється по факту надання послуги. Розрахунок здійснюється згідно акту виконаних послуг протягом 10 банківських днів Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 15 жовтня 2021 11:08
Дата відповіді: 18 жовтня 2021 14:25
В тендерній документації зазначено: "- копія кваліфікаційного сертифікату інженера-землевпорядника (який відповідно є штатним працівником організації учасника); - копія кваліфікаційного сертифікату архітектора (який відповідно є штатним працівником організації учасника) проекту та за видом робіт «Розроблення містобудівної документації», чинного станом на дату подання пропозиції учасником; - копія кваліфікаційного сертифікату інженера-геодезиста (який відповідно є штатним працівником організації учасника)..." Відповідно до пункту 4.5. Порядку розроблення містобудівної документації № 290 від 16 листопада 2011 року, затвердженого Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, генеральний план населеного пункту, план зонування території та детальний план території розробляються суб’єктами господарювання, у складі яких є архітектор, що має кваліфікаційний сертифікат. Отже, розроблення генерального плану та плану зонування території здійснюється суб’єктами господарювання, до персоналу яких встановлена лише 1 вимога – наявність архітектора, що має кваліфікаційний сертифікат. Встановлення інших вищезазначених необґрунтованих вимог є дискримінацією та порушенням чинного законодавства України. Просимо внести необхідні зміни до тендерної документації, а саме вилучити надлишкові дискримінаційні вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до документації про закупівлю (протокол №63 від 18.10.2021)

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 жовтня 2021 12:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП АНДРУСИШИН РОМАН ПЕТРОВИЧ 127 306,00
UAH з ПДВ
85 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП СУРЯХІН МИХАЙЛО БОРИСОВИЧ 131 389,47
UAH з ПДВ
85 520,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Інститут геоінформаційних систем 147 555,56
UAH з ПДВ
99 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРГРУППРОЕКТ ПЛЮС" 145 000,00
UAH з ПДВ
145 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

26 жовтня 2021 19:31
Електронний підпис
26 жовтня 2021 19:29
с.Пугач.pdf

Публічні документи

21 жовтня 2021 10:06
Електронний підпис
21 жовтня 2021 10:05
Електронний підпис
21 жовтня 2021 10:04
3 Договір Esri + Акт.pdf
21 жовтня 2021 10:04
11 Копія Статуту+Опис.pdf
21 жовтня 2021 10:04
Довкілля.pdf
21 жовтня 2021 10:04
3 Договір Esri + Акт.pdf.p7s
21 жовтня 2021 10:04
7 Витяг Єдиний податок.pdf
21 жовтня 2021 10:04
Довкілля.pdf.p7s
21 жовтня 2021 10:04
11 Копія Статуту+Опис.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП АНДРУСИШИН РОМАН ПЕТРОВИЧ

ФОП СУРЯХІН МИХАЙЛО БОРИСОВИЧ

ТОВ Інститут геоінформаційних систем

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРГРУППРОЕКТ ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП АНДРУСИШИН РОМАН ПЕТРОВИЧ
#2263007477
Відхилено 85 500,00
UAH з ПДВ
01 листопада 2021 09:01
ФОП СУРЯХІН МИХАЙЛО БОРИСОВИЧ
#2990906210
Переможець 85 520,00
UAH з ПДВ
08 листопада 2021 17:29

Документи

01 листопада 2021 09:01
Електронний підпис
01 листопада 2021 09:01
ПРОТОКОЛ.PDF

Документи

08 листопада 2021 17:29
Електронний підпис
08 листопада 2021 17:28
Протокол розгляду.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 листопада 2021 17:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП СУРЯХІН МИХАЙЛО БОРИСОВИЧ
#2990906210
85 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 листопада 2021 17:29
Електронний підпис
08 листопада 2021 17:28
Протокол розгляду.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2023 17:27
Електронний підпис зміни до договору
05 травня 2022 16:31
дод угода 2 до 415 + протокол.pdf зміни до договору
05 травня 2022 16:30
Електронний підпис зміни до договору
05 травня 2022 08:44
додат. угода 2 до 415.pdf зміни до договору
05 травня 2022 08:42
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2021 17:25
додаткова угода.PDF зміни до договору
29 листопада 2021 17:23
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2021 09:34
Додаткова угода.PDF зміни до договору
26 листопада 2021 09:33
Електронний підпис укладений
22 листопада 2021 13:58
Договір0001.PDF укладений
22 листопада 2021 13:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до статей 651, 654 Цивільного кодексу України та п.10.4. Договору Сторони домовилися внести зміни у договір №415 від 22.11.2021, а саме: п.2.1. договору викласти в новій редакції та додаток №3 до договору викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 415
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вважати технічною (формальною) помилкою дату "25 липня 2021 року", допущеною в Додатковій угоді №1 до договору про закупівлю послуг № 415 від 22.11.2021 року, за предметом закупівлі Розроблення містобудівної документації (генерального плану, плану зонування території населеного пункту, звіту про стратегічну екологічну оцінку (Звіт про СЕО), розділів інженерно-технічні заходи цивільного захисту (цивільної оборони) на мирний час та на особливий період (ІТЗ ЦЗ (ЦО)) села Пугач Клесівської селищної ради Сарненського району Рівненської області ( Код ДК 021:2015 – 71410000-5 Послуги у сфері містобудування) та змінити на слова "25 листопада 2021 року".
Номер договору про закупівлю: 415
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни та викласти у новій редакції Додаток 3 до Договорору про закупівлю послуг №415 від 22.11.2021 (Календарний план надання послуг)
Номер договору про закупівлю: 415
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни та викласти у новій редакції п.2.1. Договору про закупівлю послуг №415 від 22.11.2021 "2.1. Загальна вартість Послуг за цим Договором визначається кошторисною документацією (Додаток 1) та Протоколом погодження договірної ціни (Додаток 2) і становить 85520,00 грн. (Вісімдесят п'ять тисяч п'ятсот двадцять гривень 00 копійок), без ПДВ”, в тому числі вартість виконаних послуг за 2021 рік склала 1573,68грн. (Одна тисяча п'ятсот сімдесят три гривні 68 копійок), що підтверджено актом приймання-передачі виконаних робіт, та вартість послуг згідно кошторисних призначень на 2022 рік складає 83946,32 грн. (Вісімдесят три тисячі дев'ятсот сорок шість грн. 32 коп.)".
Номер договору про закупівлю: 415
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 листопада 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 85 520,00
UAH