Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
Очікувана вартість
1 840,00 UAH
UA-2021-10-12-002420-c 7f8c8493a87a4d5596d808f3c77ebfef
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ольга Вячеславівна

+380507683338 kmy05481375@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Міська стоматологічна поліклініка"
Код ЄДРПОУ: 05481375
Місцезнаходження: 58002, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, вул.Університетська ,34
Контактна особа: Ольга Вячеславівна
+380507683338
kmy05481375@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22800000-8: Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби


Лікувальне - 1220,00 грн. Ортопедія - 620,00 грн.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3200 штуки
Направлення на рентген
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
3000 штуки
Реєстр платних послуг фА5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
240 штуки
Бланк огляд і консультація
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

12 жовтня 2021 12:18
IMG_0001.jpg
12 жовтня 2021 12:18
IMG_0002.jpg

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Підприємець Антонюк Ігор Прокофійович
#2491409811
Переможець 1 840,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2021 12:19

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2021 15:14
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2021 12:20
IMG_0001.jpg укладений
12 жовтня 2021 12:19
IMG_0002.jpg укладений
12 жовтня 2021 12:19

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Направлення на рентген 3200 штуки 0,20
UAH
Реєстр платних послуг фА5 3000 штуки 0,38
UAH
Бланк огляд і консультація 240 штуки 0,25
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 840,00
UAH