Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розхідні матеріали для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 (Код ДК 021:2015 «33140000-3 Медичні матеріали»)
Очікувана вартість
206 800,00 UAH
UA-2021-10-12-001953-b 407d834570494d5988a8a45fb3463987
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віра Коновалова

+380542662806 knp5@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №5" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02000317
Місцезнаходження: 40007, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Марко Вовчок, буд. 2
Контактна особа: Віра Коновалова
+380542662806
knp5@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Закупівля відповідно до пункту 3¹ розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» № 114-IX від 19.09.2019 із змінами, які внесені Законами України №1530-ІХ від 03.06.2021 року , № 3715 від 22.06.2021року та № 1599-ІХ від 01.07.2021року, що набув чинності з 24.07.2021 року. На період дії карантину встановленого Кабінетом Міністрів України , відповідно до Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» для надання медичної допомоги хворим на COVID-19. Розпорядженням Керівника робіт з ліквідації наслідків медико-біологічної надзвичайної ситуації природного характеру державного рівня пов’язаної з поширенням коронавірусної хвророби COVID-19 01.06.2021 р. (із змінами) КНП «Клінічна лікарня №5» СМР визначено закладом охорони здоров’я першої хвилі для госпіталізації пацієнтів з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2 COVID-19». Код ДК 021:2015 «33140000-3 Медичні матеріали». Розхідні матеріали для надання медичної допомоги хворим на COVID-19: Шприц 3-компонентний 5,0 мл (код НК 024:2019 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування) - 5000 штук, Шприц 3-компонентний 10,0 мл (код НК 024:2019 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування) - 10000 штук, Шприц 3-компонентний 20,0 мл (код НК 024:2019 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування) - 5000 штук, Системи для переливання інфузійних розчинів (тип ПР/ПК) – системи ПР (код НК 024:2019 43324 – система для переливання рідин загального призначення) - 15000 штук, Рукавички латексні нестерильні припудрені, розмір L (НК 024:2019: 47172 - Непудровані, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні) - 2000 пар, Рукавички латексні нестерильні припудрені, розмір М (НК 024:2019: 47172 - Непудровані, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні) - 12000 пар, Рукавички латексні нестерильні припудрені, розмір S (НК 024:2019: 47172 - Непудровані, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні) - 6000 пар
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5000 штуки
Шприц 3-компонентний 5,0 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, місто Суми, вул. Марко Вовчок, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 жовтня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
10000 штуки
Шприц 3-компонентний 10,0 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, місто Суми, вул. Марко Вовчок, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 жовтня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
5000 штуки
Шприц 3-компонентний 20,0 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, місто Суми, вул. Марко Вовчок, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 жовтня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
15000 штуки
Системи для переливання інфузійних розчинів (тип ПР/ПК) – системи ПР
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, місто Суми, вул. Марко Вовчок, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 жовтня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
2000 пара
Рукавички латексні нестерильні припудрені, розмір L
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, місто Суми, вул. Марко Вовчок, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 жовтня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
12000 пара
Рукавички латексні нестерильні припудрені, розмір М
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, місто Суми, вул. Марко Вовчок, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 жовтня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
6000 пара
Рукавички латексні нестерильні припудрені, розмір S
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, місто Суми, вул. Марко Вовчок, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 жовтня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Тендерна документація

12 жовтня 2021 10:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
НАЛИВАЙКО АРТЕМ ВІТАЛІЙОВИЧ
#3047707519
Переможець 206 800,00
UAH
12 жовтня 2021 10:09

Документи

12 жовтня 2021 10:09
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 16:01
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2021 10:11
Наливайко_546.pdf укладений
12 жовтня 2021 10:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 206 800,00
UAH