Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з компостування (опалого листя)
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2021-10-11-011730-b f1f903aca2fe4f3a80b7dce782ea80a1
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Плохотнюк Марина Сергіївна

+380513656171 knp-yumbl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство " Южноукраїнська міська багатопрофільна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 33850812
Місцезнаходження: 55001, Україна , Миколаївська обл., Южноукраїнськ, вул. Миру, 3
Контактна особа: Плохотнюк Марина Сергіївна
+380513656171
knp-yumbl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77120000-7: Послуги з компостування


Виконавець повинен надати послуги в належній якості та кількості, відповідно до технічних умов і державних стандартів України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ціна за одиницю: 15000UAH з ПДВ
Вивезення сміття(опалого листя)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55001, Україна, Миколаївська область, м. Южноукраинск, вул. Миру, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 77120000-7 — Послуги з компостування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надання послуг здійснюється Замовником у безготівковій формі після підписання акту здачі-приймання послуг з обов’язковою вказівкою номеру та дати рахунку в платіжних документах Замовник проводить оплату товару на поточний рахунок Виконавця у термін 10 банківских днів . Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

12 жовтня 2021 09:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП"Служба комунального господарства"
#30055111
Переможець 15 000,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2021 09:25

Документи

12 жовтня 2021 09:25
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2021 09:29
Договір укладений
12 жовтня 2021 09:28

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Вивезення сміття(опалого листя) 1 послуга 15 000,00
UAH з ПДВ