Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

лавка офісна
Очікувана вартість
1 800,00 UAH
UA-2021-10-11-005131-b e0ea550b206b4b04a7c4f78a6a944be3
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Люба Канюга

+380673511270 tenderpmcd@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВЕЛИКОБЕРЕЗОВИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ "ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ"
Код ЄДРПОУ: 42588046
Місцезнаходження: 47732, Україна , Тернопільська обл., Тернопільський район, с. Мишковичі, вул. Надрічна, буд. 25
Контактна особа: Люба Канюга
+380673511270
tenderpmcd@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Технічні та якісні характеристики повинні відповідати вимогам ДСТУ, ТУ та інших нормативних документів які регулюють вимоги технічних та якісних характеристик даного видутовару, відповідно до умов Договору.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
лавка офісна 2000*500
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 жовтня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

11 жовтня 2021 12:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ТІЦЬКИЙ ІВАН ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3225001097
Переможець 1 800,00
UAH
11 жовтня 2021 12:40

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2021 12:41