Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2021-10-11-002407-c 9eb445cc54ec4f279fe9f9f24b98e954
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єдинач Олена Сергіївна

380688391212 alenkakorshak18@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ житлово-комунального господарства, будівництва та земельних відносин Якушинецької сільської ради
Код ЄДРПОУ: 43922453
Місцезнаходження: 23222, Україна , Вінницька обл., с.Якушинці, вул.Новоселів, будинок 1
Контактна особа: Єдинач Олена Сергіївна
380688391212
alenkakorshak18@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2021 12:35
Звернення за роз’ясненнями: до 19 жовтня 2021 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 жовтня 2021 14:00
Очікувана вартість: 10 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71250000-5: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 жовтня 2021 12:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2021 12:36
Додаток 4 проект договору.docx
11 жовтня 2021 12:35
Додаток 3 технічне завдання.docx
11 жовтня 2021 12:35
Додаток 2 кваліфікаційні критерії.docx
11 жовтня 2021 12:35
Додаток 1 пропозиція.docx
11 жовтня 2021 12:35
оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2021 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП Вінницький науково-дослідний та проектний інститут землеустрою 7 488,00
UAH з ПДВ
7 488,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 жовтня 2021 10:26
Електронний підпис
20 жовтня 2021 10:17
9 довдіка працівники.pdf
20 жовтня 2021 10:17
18 довідка довкілля.pdf
20 жовтня 2021 10:17
7 повірка 2021.pdf
20 жовтня 2021 10:17
3 копії договорів МТБ.pdf
20 жовтня 2021 10:17
2 довідка МТБ.pdf
20 жовтня 2021 10:17
17 технічне завдання.pdf
20 жовтня 2021 10:17
19 довідка УО.pdf
20 жовтня 2021 10:17
8 Ліцензія.pdf
20 жовтня 2021 10:17
31 проект договору.pdf
20 жовтня 2021 10:17
1 ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП Вінницький науково-дослідний та проектний інститут землеустрою

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП Вінницький науково-дослідний та проектний інститут землеустрою
#00692127
Переможець 7 488,00
UAH з ПДВ
25 жовтня 2021 08:25

Документи

25 жовтня 2021 08:25
Електронний підпис
25 жовтня 2021 08:25
scanlite24.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 жовтня 2021 08:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП Вінницький науково-дослідний та проектний інститут землеустрою
#00692127
7 488,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 жовтня 2021 08:25
Електронний підпис
25 жовтня 2021 08:25
scanlite24.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 червня 2022 11:31
Електронний підпис зміни до договору
03 березня 2022 16:00
287.pdf зміни до договору
03 березня 2022 15:57
Електронний підпис зміни до договору
07 лютого 2022 10:58
287.pdf зміни до договору
07 лютого 2022 10:58
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 13:29
ду до 287.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 13:29
Електронний підпис укладений
04 листопада 2021 09:57
договір287.pdf укладений
04 листопада 2021 09:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку договору
Номер договору про закупівлю: 287
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
07 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження ціни на 2022 рік
Номер договору про закупівлю: 287
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з воєнним станом не наданні послуги в повному обсязі.
Номер договору про закупівлю: 287
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 7 488,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 248,00 UAH)