Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 код 66114000-2 Послуги фінансового лізингу для придбання комплекту обладнання (в т.ч. устаткування, меблі, інвентар) для очисних споруд біологічної очистки стічних вод )DK 021:2015 code 66114000-2 Financial leasing services for the purchase of a set of equipment (including equipment, furniture, inventory) for biological wastewater treatment plants)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Нілот" |
Код ЄДРПОУ: | 34262959 |
Місцезнаходження: | 27000, Україна , Кіровоградська область обл., Добровеличківка, вул. Промислова 20 а |
Контактна особа: |
Пуля Ірина Володимирівна +380525351463 nilot_09@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Гула Олександр Васильович +380987412643 nilot_09@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | ME Nilot |
National ID: | 34262959 |
Contact point: |
Pula Irina +380525351463 nilot_09@ukr.net |
Additional contacts: |
Gula Alexander +380987412643 nilot_09@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 жовтня 2021 14:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 листопада 2021 14:00 |
Початок аукціону: | 02 грудня 2021 12:59 |
Очікувана вартість: | 7 223 690,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 36 118,45 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 09 жовтня 2021 14:56 |
Enquiries until: | 30 жовтня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 05 листопада 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 09 листопада 2021 14:00 |
Information
Estimated total value: | 7 223 690 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 36 118 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66110000-4: Банківські послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 5 | Робочі | 10 | |
Iнша подія | Лізингові платежі | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 90 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 жовтня 2021 15:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 жовтня 2021 14:57 |
ТД.jpg | |
09 жовтня 2021 14:57 |
211005 ТД фінлізинг Додаток 4 очисні.docx | |
09 жовтня 2021 14:57 |
211005 ТД фінлізинг Додаток 3 Очисні.doc | |
09 жовтня 2021 14:57 |
211005 ТД фінлізинг Додаток 2 очисні.docx | |
09 жовтня 2021 14:57 |
211005 ТД фінлізинг Додаток 1 Очисні.doc | |
09 жовтня 2021 14:57 |
211005 ТД фін лізинг очисні.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-25-000014 ● e265832c05c94598966555e02979f274
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 листопада 2022 13:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.11.2022 № 62
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, доручення Державної аудиторської служби України від 05.09.2022 № 003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 23.11.2022 № 62
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2021-10-09-000216-b 09.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-02 11:11:48
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету « ДК 021:2015 код 66114000-2 Послуги фінансового лізингу для придбання комплекту обладнання (в т.ч. устаткування, меблі, інвентар) для очисних споруд біологічної очистки стічних вод )DK 021:2015 code 66114000-2 Financial leasing services for the purchase of a set of equipment (including equipment, furniture, inventory) for biological wastewater treatment plants)», ДК 021:2015: 66114000-2 — Послуги у сфері фінансового лізингу (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-10-09-000216-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Замовником п.6 Розділу І Додатку 4 до Тендерної документації передбачена вимога, щодо надання Учасником процедури закупівлі Довідки в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між учасником та замовником раніше не було укладено договорів або про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно підстав, що призвели б до його дострокового розірвання, і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків не було або довідка з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі.
В тендерній пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Лізинг Тайм» відсутня вищезазначена довідка з посиланням на пункти статті 17 Закону, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Лізинг Тайм» відповідно до частини першої статті 31 Закону?
2. Згідно частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Також, дана вимога передбачена п.п. 5.5 п. 5 Розділу III та Додатком 2 Тендерної документації Замовника.
Відповідно до інформації електронної системи закупівель, в завантаженій тендерній пропозиції переможця торгів – Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНІКО» відсутні документи, які повинний надати переможець торгів протягом строку визначеного законодавством, а саме документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 12 частини першої статті 17 Закону.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чому вами не відхилено тендерну пропозицію учасника-переможця Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНІКО» на підставі пункту 3 частини першої статті 31 Закону, у зв’язку з ненаданням переможцем процедури закупівлі у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-06 17:54:44
пояснення на запит
Коли відкрити ДОВІДКУ МВС, то сканована зовсім інша Довідка, а саме про те,що раніше не було укладено договорів між Замовником та ТОВ "ІНІКО" (Довідка про не укладення договорів), яка повторюється двічі.
Відтак, має місце технічна помилка. Замість Довідки МВС помилково вдруге сканована Довідка про не укладення Договорів.
Щодо п.п. 5,12 частини першої ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі", оскільки п.5 стосується учасника процедури закупівлі фізичної особи, а ТОВ "ІНІКО" є юридичною особою, п.12 про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі/фізична особа, яка є учасником, не було притягнуто до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми охоплюється довідкою МВС про відсутність судимості (лист Мінекономрозвитку № 3304-04/34835-06 від 03.06.2020 р.)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-08 14:23:52
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету « ДК 021:2015 код 66114000-2 Послуги фінансового лізингу для придбання комплекту обладнання (в т.ч. устаткування, меблі, інвентар) для очисних споруд біологічної очистки стічних вод )DK 021:2015 code 66114000-2 Financial leasing services for the purchase of a set of equipment (including equipment, furniture, inventory) for biological wastewater treatment plants)», ДК 021:2015: 66114000-2 — Послуги у сфері фінансового лізингу (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-10-09-000216-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Замовником п.6 Розділу І Додатку 4 до Тендерної документації передбачена вимога, щодо надання Учасником процедури закупівлі Довідки в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між учасником та замовником раніше не було укладено договорів або про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно підстав, що призвели б до його дострокового розірвання, і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків не було або довідка з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі.
В тендерній пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Лізинг Тайм» відсутня вищезазначена довідка з посиланням на пункти статті 17 Закону, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, повторно просимо надати інформацію чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Лізинг Тайм» відповідно до частини першої статті 31 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-13 17:20:55
Відповідь на запит
Так як кваліфікація переможця відбувається відповідно до п.39 Положення 1178. Тобто,рорзгляд та оцінка тендерних пропозицій відбувається відповідно до статті 29 Закону (положення частини другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 40 цих особливостей. Відповідно до п. 11 ст. 29 - у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
Ураховуючи вищевикладене КП "Нілот" Добровеличківської селищної ради Кіровоградської області розглянуло пропозицію ТОВ "ІНІКО" в першочерговості, яке повністю відповідає вимогам, та прийняло рішення про визнання його переможцем, тому не виникло потреби розгляду наступної пропозиції - ТОВ "Лізинг Тайм" та її відхилення.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідь на висновок
2022-12-20 10:27:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 грудня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Комунальне підприємство "Нілот" Добровеличківської селищної ради Кіровоградської області, код ЄДРПОУ 34262959, юридична адреса: 27000, Кіровоградська область, смт. Добровеличківка, вул. Промислова 20 а. повідомляє про те, що буде оскаржувати висновок Західного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-10-09-000216-b. в суді. |
Дата публікації: | 29 грудня 2022 |
Документи:
13 січня 2023 13:54
|
Електронний підпис |
13 січня 2023 13:50
|
Інформація про відкриття провадження |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КП "Нілот" |
Код ЄДРПОУ: | 34262959 |
Місцезнаходження: | 27000, Україна, Кіровоградська область обл., Добровеличківка, вул. Промислова 20 а |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ ІНІКО | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ ЛІЗИНГ ТАЙМ | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 грудня 2021 13:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ІНІКО |
7 155 680,00
UAH з ПДВ
|
7 055 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ЛІЗИНГ ТАЙМ |
7 219 490,00
UAH з ПДВ
|
7 126 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ІНІКО #40144291 |
Переможець |
7 055 600,00
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2021 14:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2024 18:09
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2023 16:53
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2023 16:48
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2021 13:41
|
Договір | укладений |
21 грудня 2021 11:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 01Л/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |