Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
45210000-2 Будівництво будівель. Послуги з поточного ремонту приміщень санвузлів та вхідного ганку гр.№10 з доулаштуванням засобами для забезпечення вільного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Очікувана вартість
460 000,00 UAH
UA-2021-10-08-011780-b ● 55f971d90a824aa68e07bbcdd455452e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ЦЕНТР МЕДИКО-СОЦІАЛЬНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01995189 |
Вебсайт: | http://www.medcentrkid.dp.ua |
Місцезнаходження: | 49127, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро , вул. 20-річчя Перемоги, буд. 34 |
Контактна особа: |
Ірина Голованова +380997043694 lpu_02080017@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 жовтня 2021 20:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 жовтня 2021 15:00 |
Початок аукціону: | 25 жовтня 2021 13:05 |
Очікувана вартість: | 460 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45210000-2: Будівництво будівель
Особливі умови будівництва: Роботи виконати в умовах діючого підприємства; Клас (наслідків) відповідальності – СС-1
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
45210000-2 Будівництво будівель (Поточний ремонт приміщень санвузлів та вхідного ганку гр.№10 з доулаштуванням засобами для забезпечення вільного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення будівлі Головного корпусу «Б» 1 поверх Комунального підприємства «Спеціалізований Центр медико-соціальної реабілітації дітей» Дніпропетровської обласної ради» за адресою: 49127, м. Дніпро, вул. 20-річчя Перемоги, буд.34)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49127, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. 20-річчя Перемоги, б.34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 листопада 2021
—
25 грудня 2021
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель
ДК 018-2000: 1264.3 — Материнські та дитячі реабілітаційні центри, пологові будинки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | До початку надання послуги Замовник здійснює попередню оплату, відповідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюжетних коштів попередної оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуютья за бюджетні кошти" в розмірі 30% від узгодженої ціни договору | Аванс | 10 | Календарні | 30 |
Надання послуг | Оплата за етапністю послуг, з урахуванням попередньої оплати | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 жовтня 2021 15:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 жовтня 2021 15:47 |
Перелік змін.pdf | |
12 жовтня 2021 15:47 |
Тендерна документація ІІ.pdf | |
08 жовтня 2021 20:43 |
Проект договору.docx | |
08 жовтня 2021 20:43 |
Технічні характеристикі предмету.docx | |
08 жовтня 2021 20:43 |
Форма пропозиції.docx | |
08 жовтня 2021 20:43 |
Тендерна документація.pdf |
12 жовтня 2021 15:49 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 жовтня 2021 15:47 |
Перелік змін.pdf
|
|||
12 жовтня 2021 15:47 |
Тендерна документація ІІ.pdf
|
|||
08 жовтня 2021 20:43 |
Проект договору.docx
|
|||
08 жовтня 2021 20:43 |
Технічні характеристикі предмету.docx
|
|||
08 жовтня 2021 20:43 |
Форма пропозиції.docx
|
|||
08 жовтня 2021 20:43 |
Тендерна документація.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
аналогічні договори
Дата подання: 11 жовтня 2021 12:32
Дата відповіді: 12 жовтня 2021 14:29
У вашій ТД вказано, що аналогічні договори повинні бути конкретного класифікатора. Це обмежує коло учасників ,адже згідно законолавства аналогічними договорами можуть бти будь які робои з поточного,капітального ремонту і т.д.Просимо скасувати цю вимогу і встановити цей крітерій у відповідності до Закону.
Відповідь: Дякуємо. Прийнято до уваги. Зміни до ТД внесено. Сторінка 28, розділ.2.3.
щодо аналогічного договору
Дата подання: 12 жовтня 2021 17:02
Дата відповіді: 13 жовтня 2021 10:47
Шановний Замовник ви залишили все якє .Аналогічним договором є договір за будь яким класифікатором на виконання капітального ,поточного чи реконструкції об'єкту. А Ви упираєте на конкретний класифікатор ,це обмежує коло Учасників і є дискримінаційною вимогою.Просимо виправити дану вимогу.
Відповідь: {Пункт 21 частини першої статті 1 в редакції Закону № 1530-IX від 03.06.2021}
22) предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку;
21) послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації;
У зв’язку з вищевикладеним зауважуємо, що тотожність договорів буде визначена Замовником, відповідно единому закупівельному словнику за 2 ціфрою, а саме 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт, що має за мету розширити коло Учасників і не є дискримінаційною вимогою.
22) предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку;
21) послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації;
У зв’язку з вищевикладеним зауважуємо, що тотожність договорів буде визначена Замовником, відповідно единому закупівельному словнику за 2 ціфрою, а саме 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт, що має за мету розширити коло Учасників і не є дискримінаційною вимогою.
відповідь
Дата подання: 13 жовтня 2021 11:54
Дата відповіді: 13 жовтня 2021 12:40
А якщо у Учасника,який хоче прийняти участь у закупівлі є роботи , а за таким кодом нема, тому він не може прийняти участь у торгах. Ось це і є дискримінація,або протягування свого підрядника.
Відповідь: Якщо у Учасника, який хоче прийняти участь у закупівлі є роботи, які за кодом починаються з 45 - він може прийняти участь у торгах, про що зауважено в ТД
щодо анал. дог.
Дата подання: 13 жовтня 2021 17:16
Дата відповіді: 13 жовтня 2021 18:11
Дякуємо.
Відповідь: Будь ласка
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 жовтня 2021 13:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "АКЦЕНТ С" |
427 000,00
UAH з ПДВ
|
427 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АЙЕР СКАЙ" |
445 000,00
UAH з ПДВ
|
445 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "АКЦЕНТ С" #40884405 |
Переможець |
427 000,00
UAH з ПДВ
|
01 листопада 2021 12:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2021 13:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2021 13:17
|
123.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 13:13
|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2021 15:21
|
Scan6.pdf | укладений |
16 листопада 2021 15:20
|
Scan2.pdf | укладений |
16 листопада 2021 15:20
|
Scan3.pdf | укладений |
16 листопада 2021 15:20
|
Scan4.pdf | укладений |
16 листопада 2021 15:20
|
Scan5.pdf | укладений |
16 листопада 2021 15:20
|
Scan1.pdf | укладений |
16 листопада 2021 15:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 123 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |