Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОВЕЛЬСЬКА ПОЛІКЛІНІКА ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 13366010 |
Місцезнаходження: | 45002, Україна , Волинська обл., м. Ковель, вул. Б. ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, буд. 17 |
Контактна особа: |
Адам Маковецький +380679202297 kz_kovelpoliklinika@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 жовтня 2021 16:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 жовтня 2021 16:41 |
Початок аукціону: | 25 жовтня 2021 15:24 |
Очікувана вартість: | 720 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 10 | Календарні | 30 | |
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 жовтня 2021 20:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 жовтня 2021 20:13 |
ТД цифровий детектор зміни.doc |
08 жовтня 2021 20:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 жовтня 2021 20:13 |
ТД цифровий детектор зміни.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-11-000015 ● 1576d724d7424bc8b46e6d51cd642f87
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 серпня 2022 11:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.08.2022 № 22-з
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 10.08.2022 № 22-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-10-08-010966-b від 08.10.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-12 10:43:40
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі ДК 021:2015 33110000-4 Система рентгенівська для перетворення цифрових зображень(цифровий плоскопанельний рентгенівський детектор EVS 3643G(включаючи програмне забезпечення для E-console 1)) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-08-010966-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
КП " Ковельська поліклініка Волинської обласної ради " надає інформацію щодо здійснення заходів спрямованих на недопущення порушень у відповідності до висновку Управління Західного Офісу Держаудитслужби у Волинській області.
2022-09-01 20:17:54
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 жовтня 2021 15:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКНА УКРАЇНА" |
660 000,00
UAH з ПДВ
|
660 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЄВРОРЕНТГЕН" |
699 000,00
UAH з ПДВ
|
699 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ВанРей |
720 000,00
UAH з ПДВ
|
720 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКНА УКРАЇНА" #43476054 |
Відхилено |
660 000,00
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2021 17:21
|
ТОВ "ЄВРОРЕНТГЕН" #37669142 |
Переможець |
699 000,00
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2021 17:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 червня 2022 14:55
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
03 червня 2022 14:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 січня 2022 15:47
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
28 січня 2022 15:46
|
Електронний підпис | укладений |
11 листопада 2021 10:49
|
Договір Єврорентген.pdf | укладений |
11 листопада 2021 10:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни внесені у зв'язку із затримкою фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми визначеної в договорі про закупівлю товарів №14 від 10.11.2021р. |
Номер договору про закупівлю: | 14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до п.10.1 Договору про закупівлю товарів та продовжити строк дії Договору про закупівлю від 10.11.2021 року №14 до 31 грудня 2022 року у зв'язку з обставинами непереборної сили - затримкою фінансування і військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану. |
Номер договору про закупівлю: | 14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |