Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
The road maintenance services
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40506232 |
Вебсайт: | https://dniprorada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6 |
Контактна особа: |
Мирослава Яворська +380567207220 departamentblag@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Department of improvement and infrastructure of the Dnipro city council |
National ID: | 40506232 |
Contact point: |
Yavorska Myroslava +380567207220 departamentblag@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 жовтня 2021 16:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 15 листопада 2021 12:14 |
Очікувана вартість: | 103 949 688,79 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 039 496,89 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 08 жовтня 2021 16:25 |
Enquiries until: | 29 жовтня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 04 листопада 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 08 листопада 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 103 949 689 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 039 497 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за надані послуги здійснюється на підставі рахунків та підписаних Сторонами актів надання послуг (виконаних робіт) безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника, протягом 30 робочих днів | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 жовтня 2021 16:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 жовтня 2021 16:26 |
ТД.pdf | |
29 жовтня 2021 16:26 |
перелік змін від 29.10.2021.doc | |
08 жовтня 2021 16:25 |
Обґрунтування технічних та якісних характеристик та очікуваної вартості предмета.docx | |
08 жовтня 2021 16:25 |
Оголошення.docx | |
08 жовтня 2021 16:25 |
ТД ПР автошляхів.pdf |
29 жовтня 2021 16:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 жовтня 2021 16:26 |
ТД.pdf
|
|||
29 жовтня 2021 16:26 |
перелік змін від 29.10.2021.doc
|
|||
08 жовтня 2021 16:25 |
Обґрунтування технічних та якісних характеристик та очікуваної вартості предмета.docx
|
|||
08 жовтня 2021 16:25 |
Оголошення.docx
|
|||
08 жовтня 2021 16:25 |
ТД ПР автошляхів.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-17-000039 ● 3ac37b8b5e9c4010a3c5b1668c2e6b67
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2022 15:03 |
14.01.2022 № 22
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Олена УС
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 14.01.2022 № 22
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
12 UA-2021-10-08-010723-b
08.10.2021 Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 40506232) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-24 18:13:29
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з поточного ремонту автошляхів, ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-08-010723-b), яку проведено Департаментом благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1.Відповідно до пункту 21 частини першої статті 1 Закону послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт.
Відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Порядок визначення предмета закупівлі затверджений наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 (далі Порядок № 708).
Предмет закупівлі послуг визначається згідно із пунктом 21 частини першої статті 1 Закону з урахуванням пункту 3 Розділу І Порядку № 708 зокрема за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Єдиний закупівельний словник базується на системі кодів, що мають ієрархічну структуру і складаються з дев’яти цифр. Код складається з 8 цифр.
Предмет закупівлі товарів і послуг згідно з Порядком № 708 має визначатися за показником четвертої цифри, тобто за класом. Клас вказують перші чотири цифри (XXXX0000-Y). Натомість перші три цифри визначають групу (XXX00000-Y).
Враховуючи вищезазначене, просимо надати пояснення щодо підстави визначення предмету закупівлі послуги з поточного ремонту автошляхів, код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт, тобто із зазначенням другої цифри Єдиного закупівельного словника, без урахування вимоги пункту 3 Розділу І Порядку № 708?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-27 16:21:04
Відповідь на звернення
Відповідно до пункту 12 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» (далі - Наказ 1082), під час розміщення в електронній системі закупівель інформації про предмет закупівлі в окремих полях зазначається інформація щодо: назви предмета закупівлі та коду предмета закупівлі відповідно до класифікаторів або назва згідно з ДСТУ, державних або галузевих будівельних норм, які передбачені для визначення предмета закупівлі відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Уповноваженим органом, та їх назви.
Отже, Наказ 1082 зобов’язує Замовника під час розміщення в електронній системі закупівель інформації про предмет закупівлі щодо будь – якої процедури закупівлі зазначати код предмета закупівлі відповідно до класифікаторів.
При цьому згідно із пунктом 3 розділу ІІ Порядку № 708 під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Як вбачається із вищенаведеного, Порядок № 708 не зобов’язує Замовника визначати послуги з поточного ремонту за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Необхідно звернути увагу, що Порядком № 708 виділяє ще деякі окремі види послуг на яких не розповсюджується загальне правило пункту 3 розділу І Порядку №708 (визначення предмету закупівлі за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника), а саме: визначення предмета закупівлі послуг, необхідних для проведення Всеукраїнською громадською організацією щодо забезпечення прав осіб з інвалідністю заходів, передбачених Конвенцією ООН про права осіб з інвалідністю, здійснюється за обсягом, номенклатурою та місцем надання послуг окремо для кожного заходу визначення предмета закупівлі послуг безоплатної вторинної правової допомоги здійснюється за обсягом, часом та місцем надання послуг окремо для кожного суб’єкта права на безоплатну вторинну правову допомогу; визначення предмета закупівлі послуг з професійної підготовки або перепідготовки, підвищення кваліфікації для безробітних громадян, що надаються за рахунок коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, здійснюється за окремими професіями (спеціальностями, напрямами або галузями знань), які визначаються відповідно до Класифікатора професій ДК 003:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 28 липня 2010 року № 327, тощо.
Отже, законодавчо передбачено, що деякі послуги є винятком із загального правила визначення предмету закупівлі (за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника). Одним із таких винятків є послуги з поточного ремонту.
Так, Замовником визначено предмет закупівлі по об’єкту: Послуги з поточного ремонту автошляхів.
Також, необхідно звернути увагу на таке.
Пунктом 36 частини 1 статті 1 Закону зазначено, що Уповноважений орган – це центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель.
Поряд з цим, статтею 9 Закону передбачено, що однією із основних функцій Уповноваженого органу є, зокрема, надання узагальнених відповідей рекомендаційного характеру щодо застосування законодавства у сфері закупівель.
Відповідно до наданих йому повноважень, уповноважений орган висловив свою думку у відповіді на запит №1725/2020 щодо питання присвоєння коду класифікатору до закупівлі з поточного ремонту, та надав Замовнику право самостійно вибирати код класифікатору, без будь-яких обмежень.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 січня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 лютого 2022 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40506232 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕЛІТПРОЕКТ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ЄВРОБУД ПЛЮС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 листопада 2021 12:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕЛІТПРОЕКТ" |
102 499 504,27
UAH з ПДВ
|
101 460 007,38
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЄВРОБУД ПЛЮС" |
103 037 501,66
UAH з ПДВ
|
101 998 004,76
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕЛІТПРОЕКТ" #42890735 |
Переможець |
101 460 007,38
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2021 17:26
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 15 листопада 2021 17:26
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕЛІТПРОЕКТ" #42890735 |
101 460 007,38
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2022 11:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 лютого 2022 11:54
|
Ду 3 08.12-1.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 12:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2021 10:47
|
Ду 2 08.12-1.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 10:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2021 17:42
|
Ду 1 08.12-1.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2021 17:04
|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2021 16:34
|
08.12-1.pdf | укладений |
13 грудня 2021 12:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 08/12-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 08/12-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 08/12-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |