Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Клей для підлогових покриттів
Очікувана вартість
3 500,00 UAH
UA-2021-10-08-009121-b 67fc14a8fce64893aac5f552bf04e734
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іваненко Олена Володимирівна

380972787352 buh.rekkr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Швидкісний трамвай"
Код ЄДРПОУ: 30950099
Місцезнаходження: 50057, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, майдан Праці, 1
Контактна особа: Іваненко Олена Володимирівна
380972787352
buh.rekkr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2021 15:18
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 жовтня 2021 15:00
Очікувана вартість: 3 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24910000-6: Клеї


Клей для підлогових покриттів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт.
Клей для підлогових покриттів 26А-Soudal 15 кг, або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, майдан Праці,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2021
ДК 021:2015: 24910000-6 — Клеї

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів від дати поставки партії Товару на склад Покупця Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2021 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МОСКОВЧУК ЛІЛІЯ МИКОЛАЇВНА" 3 492,00
UAH з ПДВ
3 492,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 жовтня 2021 12:56
Електронний підпис
19 жовтня 2021 12:54
4_ПДВ.pdf
19 жовтня 2021 12:54
8_СЕС_Soudal.pdf
19 жовтня 2021 12:54
4_ЄДР.pdf
19 жовтня 2021 12:54
8_tds_26a_ru_ua.pdf
19 жовтня 2021 12:54
Цінова.pdf
19 жовтня 2021 12:54
4_Паспорт_код.pdf
19 жовтня 2021 12:54
Лист_обмеження.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МОСКОВЧУК ЛІЛІЯ МИКОЛАЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МОСКОВЧУК ЛІЛІЯ МИКОЛАЇВНА"
#2674619107
Переможець 3 492,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2021 15:19

Документи

22 жовтня 2021 15:19
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2021 15:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МОСКОВЧУК ЛІЛІЯ МИКОЛАЇВНА"
#2674619107
3 492,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 жовтня 2021 15:19
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 квітня 2022 11:23
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2021 13:42
ДУ до Дог.6687 від 02.11.2021.pdf зміни до договору
02 листопада 2021 13:42
Електронний підпис укладений
02 листопада 2021 13:07
Дог.6687 від 02.11.2021.pdf укладений
02 листопада 2021 13:06

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Клей для підлогових покриттів 26А-Soudal 15 кг, або еквівалент 2 шт. 1 746,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктами 4.2. та 9.4. Договору, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», Господарського та Цивільного кодексів України, Сторони погодились внести зміни до джерел фінансування за Договором, та викласти пункт 4.1. розділу 4 Договору в наступній редакції: “4.1. Джерелами фінансування закупівлі за цим Договором є: кошти місцевого бюджету (бюджету Криворізької міської територіальної громади) відповідно до КЕКВ: 3210 “Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям)” та власні кошти від господарської діяльності підприємства. Загальна сума цього Договору становить: 3492,00 грн. (три тисячі чотириста дев’яносто дві гривні 00 коп.) з урахуванням ПДВ, у тому числі ПДВ 582,00 грн. (п'ятсот вісімдесят дві гривні 00 коп.), в тому числі: Спеціальний фонд КЕКВ 3210: 0,00 грн., враховуючи ПДВ 0,00 грн., За рахунок власних коштів: 3492,00 грн., враховуючи ПДВ 582,00 грн.Керуючись пунктами 4.2. та 9.4. Договору, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», Господарського та Цивільного кодексів України, Сторони погодились внести зміни до джерел фінансування за Договором, та викласти пункт 4.1. розділу 4 Договору в наступній редакції: “4.1. Джерелами фінансування закупівлі за цим Договором є: кошти місцевого бюджету (бюджету Криворізької міської територіальної громади) відповідно до КЕКВ: 3210 “Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям)” та власні кошти від господарської діяльності підприємства. Загальна сума цього Договору становить: 3492,00 грн. (три тисячі чотириста дев’яносто дві гривні 00 коп.) з урахуванням ПДВ, у тому числі ПДВ 582,00 грн. (п'ятсот вісімдесят дві гривні 00 коп.), в тому числі: Спеціальний фонд КЕКВ 3210: 0,00 грн., враховуючи ПДВ 0,00 грн., За рахунок власних коштів: 3492,00 грн., враховуючи ПДВ 582,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 6687
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Клей для підлогових покриттів 26А-Soudal 15 кг, або еквівалент 2 штуки 1 746,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 492,00
UAH (в тому числі ПДВ 582,00 UAH)