Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт Одеської загальноосвітньої школи №80 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області за адресою: м. Одеса, вул. Ільфа і Петрова, 13/1 по улаштуванню автоматичної системи пожежогасіння кухонного обладнання за ДК 021:2015 - 45310000-3 Електромонтажні роботи
Очікувана вартість
714 691,02 UAH
UA-2021-10-08-008963-b ● 8fc5ffad1526407e96fae7d273e4d2ea
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ФІНАНСУВАННЯ ТА ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ СИСТЕМИ ОСВІТИ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ М. ОДЕСИ" |
Код ЄДРПОУ: | 40703015 |
Місцезнаходження: | 65114, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Академіка Корольова, буд. 9 |
Контактна особа: |
Світлана Маковецька +380487530019 hgkievskiy@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 жовтня 2021 15:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 жовтня 2021 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 жовтня 2021 14:41 |
Очікувана вартість: | 714 691,02 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 573,46 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт Одеської загальноосвітньої школи №80 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області за адресою: м. Одеса, вул. Ільфа і Петрова, 13/1 по улаштуванню автоматичної системи пожежогасіння кухонного обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65014, Україна, Одеська область, місто Одеса, вул. Ільфа і Петрова, 13/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник проводить виплати за виконані Підрядником роботи, на підставі оформленого підписами і печатками Отримувача, Підрядника та представника технагляду акту приймання виконаних будівельних робіт (ф № КБ -2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ф № КБ -3) та на підставі оформленого підписами і печатками Отримувача, Підрядника, пультової і обслуговуючої організацій, із залученням третьої незалежної сторони в установленому ДБН В.2.5-56:2014 порядку Акту перевірки відповідності системи пожежної сигналізації, система керування евакуюванням, система централізованого пожежного спостерігання протягом 10 (десяти) банківських днів після надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника. Інформація про технічні якісні та інші характеристики предмета закупівлі, та інша інформація: відповідно до документації - роботи мають відповідати вимогам Державних будівельних норм і Державних стандартів, діючих в Україні. Забезпечення пропозиції - не вимагається. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв – ціна (питома вага критерію - 100%). | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 жовтня 2021 15:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 жовтня 2021 15:11 |
Оголошення_та_додатки_Школа_80.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінація
Дата подання: 18 жовтня 2021 11:42
Дата відповіді: 18 жовтня 2021 15:04
Шановний Замовнику! в оприлюдненому Оголошенні вказана вимога до учасників провести огляд обєкту в період уточнен. Поясніть, будь ласка, чому потрібно провести огляд саме в період уточнень, а не до кінцевої дати подання пропозицій? Чим дані строки регламентовані? Дана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель, а саме відповідно до ст 5 Закону України "Про публічні закупівлі" порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також значно обмежує кількість потенційних Учасників, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які здійснили огляд. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту учасником в період уточнення з підписанням акту огляду, була визнана як дискримінаційною рішеннями АКМУ , а саме: 1. рішення від 13.12.2019 №18550. 2. рішення від 13.05.2020 №9264. 3. рішення від 29.05.2020 №10669. Вимагаємо виключити зазначену вище вимогу про огляд об’єкту з підписанням акту, як таку що є дискримінаційною, порушує права Учасників та не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі"!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо таке.
Відповідно до абзацу 15 частини 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
З урахуванням зазначеного та з метою одержання та ознайомлення з всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції та підписання договору, а також для урахування того, що об’єкт є навчальним закладом, Замовником було прийнято рішення включити вказану вимогу, враховуючи протиепидемічні заходи.
Відповідно до абзацу 15 частини 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
З урахуванням зазначеного та з метою одержання та ознайомлення з всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції та підписання договору, а також для урахування того, що об’єкт є навчальним закладом, Замовником було прийнято рішення включити вказану вимогу, враховуючи протиепидемічні заходи.
дискримінаційна вимога
Дата подання: 18 жовтня 2021 11:43
Дата відповіді: 18 жовтня 2021 15:06
Згідно якого нормативно правового акту встановлена дана вимога " навчання на директора та керівника робіт - копію сертифікату (або іншого документу), що підтверджує проходження навчання на внутрішнього аудитора згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 19011:2019."????
Ви навсмисно дискримінуєте учасників???
Відповідь: Шановний Учаснику! За результатами Вашого звернення повідомляємо таке.
Відповідно до абзацу 15 частини 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
З огляду на це, замовником прийнято законне рішення щодо надання учасниками у складі пропозиції вказаний сертифікати. Разом з тим, повідомляємо, що Ви як учасник не обмежені в отриманні вказаного документу, тому дана вимога не є дискримінаційною щодо Вас та інших учасників. Це також підтверджується практикою АМКУ.
Відповідно до абзацу 15 частини 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
З огляду на це, замовником прийнято законне рішення щодо надання учасниками у складі пропозиції вказаний сертифікати. Разом з тим, повідомляємо, що Ви як учасник не обмежені в отриманні вказаного документу, тому дана вимога не є дискримінаційною щодо Вас та інших учасників. Це також підтверджується практикою АМКУ.
Дискримінація
Дата подання: 18 жовтня 2021 11:45
Дата відповіді: 18 жовтня 2021 15:08
Згідно якого нормативно правового акту встановлена дана вимога " У зв’язку з ситуацією, яка склалася на території України та, з метою запобігання поширення гострої респіраторної вірусної хвороби COVID-19, спричиненої короно вірусом SARS –CoV-2 на виконавців робіт надати копію внутрішнього електронного або паперового ковід-сертифікату."????
Скажіть, Ваші працівники всі мають ковід-сертифікати???
Ви відкрито дискримінуєте учасників, в разі не видалення даної вимоги з оголошення, будемо звертатися в Дозорро та Моніторинг для визначення Вашої компетентності!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У зв’язку з запобігання поширення гострої респіраторної вірусної хвороби COVID-19, спричиненої короно вірусом SARS –CoV-2, Замовник вправі витребувати ковід-сертифікату, оскільки Законом України «Про публічні закупівлі», в тому числі п. 3 ст. 22 передбачено, що тендерна документація може містити вимоги, які замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації
дискримінаційна вимога
Дата подання: 18 жовтня 2021 11:47
Дата відповіді: 18 жовтня 2021 15:08
В оголошенні встановлена вимога "наявність працівників відповідної кваліфікації та на яких надаються документи, згідно з цим пунктом, має складати сім осіб", що є дискримінаційною, та порушує ст.16 ЗУ "Про публічні закупівлі"!!
Згідно якого документу Замовник встановив дану вимогу??
В разі не видалення даної вимоги будемо звертатися в контролюючі органи!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Оскільки у Учасника термін виконання робіт до 31.12.2021 року та обсяг робіт великий Замовник вимагає саме таку кількість працівників для швидшого виконання робіт.
дискримінація
Дата подання: 18 жовтня 2021 11:49
Дата відповіді: 18 жовтня 2021 15:09
Згідно якого нормативного акту Замовник встановлює дану дискримінаційну вимогу "Розміщення Учасником документації у складі пропозиції Учасника в хаотичному порядку (у разі якщо це призведе до неможливості здійснення оцінки такої пропозиції) буде розцінюватися такою, що не відповідає вимогам цієї документації."????
Ви навмисно встанолююте дані вимоги лобіюючи інтереси конкретного учасника!
Ми будемо звертатися в контролюючі органи!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! За результатами Вашого звернення повідомляємо таке.
Відповідно до абзацу 15 частини 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Разом з тим, повідомляємо, що законом України «!Про публічні закупівлі» не встановлено вимог щодо формату документів, які замовник оприлюднює в електронній систему закупівель.
Відповідно до абзацу 15 частини 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Разом з тим, повідомляємо, що законом України «!Про публічні закупівлі» не встановлено вимог щодо формату документів, які замовник оприлюднює в електронній систему закупівель.
дискримінація
Дата подання: 18 жовтня 2021 11:51
Дата відповіді: 18 жовтня 2021 15:10
Поясніть, чому аналогічний договір Ви вимагаєте за 2019-2020 роки, а відгук до нього за 2021 рік???
Відгук видається після виконання договору, а не у будь-який час коли нам заманеться, для того, щоб брати участь у торгах.
Ми не можемо примусити замовників, для участі у закупівлях, кожен раз видавати нам новий відгук з новим змістом. І що буде, якщо Замовник не захоче нам надавати новий відгук з оновленою датою, хоча в нас вже є від нього відгук, проте виданий зразу після виконання робіт, тобто в 2019-2020 роках? То ви рекомендуєте через це не приймати участь у Вашій закупівлі? Чим відрізняється відгук з однаковим змістом, проте з різною датою?
Просимо видалити дану вимогу, оскільки вона є дискримінаційною.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Оскільки закупівля проводиться Замовником у 2021 році, з метою отримання достовірної інформації, підтверджується повне, якісне, належне виконання робіт аналогічного договору Замовник вправі вимагати відгук датований 2021 роком.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ" #41397479 |
Переможець |
697 411,76
UAH з ПДВ
|
25 жовтня 2021 10:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2022 12:17
|
Електронний підпис | укладений |
03 листопада 2021 14:41
|
Договір 355.pdf | укладений |
03 листопада 2021 13:42
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
30 грудня 2021 19:14
|
697 411,76 UAH | UA958201720344281024102096628 КУ"ЦФГДЗУСО Київського р-у м.Одеси" |
UA153348510000000002600193301 ПП"СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ" |
Оплачений |