Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Касова стрічка, код за ДК 021: 2015: 30190000-7 – офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
300,00 UAH
UA-2021-10-08-007048-b 16a6422d08344fb1afbc0d0022e01101
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віра Вакаров

+380506408860 zakupkivera@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Закарпатська обласна клінічна лікарня імені Андрія Новака" Закарпатської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 01992156
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Капушанська, 22
Контактна особа: Віра Вакаров
+380506408860
zakupkivera@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Касова стрічка, код за ДК 021: 2015: 30190000-7 – офісне устаткування та приладдя різне, згідно договору.Тип процедури закупівлі: звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Джерело фінансування:Кошти НСЗУ.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Касова стрічка 80Т 75м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м.Ужгород, вул. Капушанська, буд. 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 жовтня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

08 жовтня 2021 14:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДУКАТ ПЛЮС"
#30420196
Переможець 300,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2021 14:04

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 14:21
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2021 14:06
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2021 14:06

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Касова стрічка 80Т 75м 10 штуки 30,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 300,00
UAH (в тому числі ПДВ 50,00 UAH)