Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Mobile environmental laboratory (mobile post) for ambient air monitoring
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНІТАРНО-ЕКОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 24489307 |
Місцезнаходження: | 61003, Україна , Харківська область обл., Харків, ПРОСПЕКТ МОСКОВСЬКИЙ, будинок 25 |
Контактна особа: |
Денис Малюга 380501962211 krutvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Municipal Enterprise «Sanitary – Ecological Center» of Kharkiv City Concsl. |
National ID: | 24489307 |
Contact point: |
Maliuga Denys Mykolaevich 380501962211 krutvita@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 жовтня 2021 19:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 листопада 2021 19:00 |
Початок аукціону: | 24 листопада 2021 15:24 |
Очікувана вартість: | 14 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 72 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 08 жовтня 2021 19:43 |
Enquiries until: | 30 жовтня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 05 листопада 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 09 листопада 2021 19:00 |
Information
Estimated total value: | 14 500 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 72 500 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлений товар здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів з дати поставки товару, визначеного у спеціфікації (додаток 1 до договору), щляхом перерахування грошових коштів на розрахунковій рахунок Постачальтника Payment for deliveries of goods will last for 10 | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 листопада 2021 16:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 листопада 2021 16:58 |
ТД 01.11.2021-нова редакція.docx | |
01 листопада 2021 16:58 |
Перелік змін до тендерної документації-01.11.2021.docx | |
01 листопада 2021 16:58 |
Додаткові пояснення до переліку змін, що були надані 29.10.2021 року.docx | |
29 жовтня 2021 15:35 |
ТД 29.10.2021-нова редакція.docx | |
29 жовтня 2021 15:35 |
Перелік змін до тендерної документації.docx | |
08 жовтня 2021 19:40 |
ТД 07.10.2021_КП СЕЦ.docx |
01 листопада 2021 16:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
01 листопада 2021 16:58 |
ТД 01.11.2021-нова редакція.docx
|
||||||
01 листопада 2021 16:58 |
Перелік змін до тендерної документації-01.11.2021.docx
|
||||||
01 листопада 2021 16:58 |
Додаткові пояснення до переліку змін, що були надані 29.10.2021 року.docx
|
||||||
29 жовтня 2021 15:35 |
ТД 29.10.2021-нова редакція.docx
|
||||||
29 жовтня 2021 15:35 |
Перелік змін до тендерної документації.docx
|
||||||
08 жовтня 2021 19:40 |
ТД 07.10.2021_КП СЕЦ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
В п.п. 2.7. таблиці 1, яка наведена в Технічних вимогах Технічної специфікації Додатку 3 до тендерної документації, вказані вимоги Замовника до аналізатору вмісту зважених часток в атмосферному повітрі (PM2.5, PM10, PMtot), а саме принцип: метод оптичного розсіяння світла та відповідність ДСТУ EN 12341, EN 14907, ДСТУ EN 15267.
Згідно вказаної відповідності ДСТУ EN 12341:2018 «Атмосферне повітря. Стандартний гравіметричний метод вимірювання масової концентрації аерозольних частинок PM10 або PM2,5 (EN 12341:2014, IDT)», BS EN 14907:2005 «Ambient air quality. Standard gravimetric measurement method for the determination of the PM2,5 mass fraction of suspended particulate matter» та Постанова КМУ №827 від 14.08.2019 р. «Деякі питання здійснення державного моніторингу в галузі охорони атмосферного повітря» не передбачають принцип вимірювання зважених часток у атмосферному повітрі методом оптичного розсіяння світла, який прописаний у Технічних вимогах Технічної специфікації Додатку 3 до тендерної документації для аналізатору вмісту зважених часток в атмосферному повітрі (PM2.5, PM10, PMtot). Більше того, вказані нормативні документи передбачають більш точний та надійний метод вимірювання забруднень, а саме стандартний гравіметричний метод вимірювання масової концентрації аерозольних частинок PM10 та PM2.5.
Отже, враховуючі зазначене вище, просимо привести Додаток 3 Тендерної документації у відповідність до діючого законодавства України, а саме Постанови КМУ №827 від 14.08.2019 р. «Деякі питання здійснення державного моніторингу в галузі охорони атмосферного повітря» у частині дозволених методів оцінювання рівнів забруднюючих речовин, а саме відповідності до ДСТУ EN 12341:2018, (EN 12341:2014, IDT) Стандартний гравіметричний метод вимірювання масової концентрації аерозольних частинок PM10 або PM2,5.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-17-000043 ● 4514160ba2e047b384cd40a1a34d9c8c
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 лютого 2022 16:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
17.02.2022 №99
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Заступник начальника Західного
офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 17.02.2022 № 99
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
1
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7
UA-2021-10-08-005585-c 08.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Шинкаренко Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-21 10:46:15
Про надання інформації (пояснень, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі пересувних екологічних лабораторій (пересувний пост) спостереження за станом атмосферного повітря (аналізатори) (ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-08-005585-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-24 15:56:18
ПОВІДОМЛЕННЯ про припинення моніторингу процедур закупівель
ПОВІДОМЛЕННЯ
про припинення моніторингу
процедур закупівель 24.02.2022
Враховуючи Указ Президента України від 24.02.2022 №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», наказ Держаудитслужби від 24.02.2022 №34 «Про зупинення заходів державного фінансового контролю» - припиняється проведення моніторингу процедур закупівель, розпочатих згідно наказу №99 від 16.02.2022 «Про початок моніторингу процедур закупівель» за процедурами згідно додатку.
Заступник начальника Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до повідомлення про припинення від 24.02.2022
Витяг з переліку процедур закупівель, моніторинг за якими припиняється
1
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7
UA-2021-10-08-005585-c 08.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Шинкаренко Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-03-01 17:06:40
Про припинення моніторингу процедур закупівель
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.03.2022 №123
Хмельницький
Про припинення моніторингу
процедур закупівель
На підставі Указу Президента України від 24.02.2022 №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», наказу Держаудитслужби від 24.02.2022 №34 «Про зупинення заходів державного фінансового контролю»,
НАКАЗУЮ:
З 24.02.2022 зупинити проведення моніторингу процедур закупівель, розпочатих згідно наказу №99 від 16.02.2022 «Про початок моніторингу процедур закупівель» за процедурами згідно додатку.
Заступник начальника Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу № від 01.03.2022
Витяг з переліку процедур закупівель, моніторинг за якими зупиняється
1
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7
UA-2021-10-08-005585-c 08.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Шинкаренко Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-01 15:35:34
наказ
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.04.2022 № 142
Хмельницький
Про відновлення моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, з огляду на Указ Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-ІХ, з метою забезпечення здійснення повноважень органами державного фінансового контролю
НАКАЗУЮ:
1. Поновити та закінчити моніторинги закупівель припинені відповідно до наказу №123 від 01.03.2022 «Про припинення моніторингу процедур закупівель» за процедурами згідно додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Заступник начальника Західного
офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 01.04.2022 №142
Витяг з переліку процедур закупівель, моніторинг за якими відновлюється
1
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7
UA-2021-10-08-005585-c 08.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Шинкаренко Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 квітня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 квітня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНІТАРНО-ЕКОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 24489307 |
Місцезнаходження: | 61003, Україна, Харківська область обл., Харків, ПРОСПЕКТ МОСКОВСЬКИЙ, будинок 25 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНВІМОНІТОР" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 листопада 2021 15:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ" |
14 492 700,00
UAH з ПДВ
|
14 492 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНВІМОНІТОР" |
14 497 305,00
UAH з ПДВ
|
14 497 305,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ" #23522853 |
Переможець |
14 492 700,00
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2021 15:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 січня 2022 14:49
|
додаткова угода2.PDF | зміни до договору |
28 січня 2022 14:47
|
протокол 17 від 28.01.2022.docx | зміни до договору |
28 січня 2022 14:47
|
додаткова угода2-1.PDF | зміни до договору |
28 січня 2022 14:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 15:42
|
ДУ_1 до 94-3.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 15:40
|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2021 17:50
|
договір 94-3.PDF | укладений |
15 грудня 2021 17:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З урахуванням пунктів 4.2., 11.2 Договору та згідно з п.4 ч.5 ст. 41 Закону щодо зміни істотних умов: «продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю», враховуючи Рішення 9 сесії Харківської міської ради 8 скликання від 22.12.2021 №205/21 «Про бюджет Харківської міської територіальної громади на 2022 рік» |
Номер договору про закупівлю: | 94/3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів замовника |
Номер договору про закупівлю: | 94/3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |