Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Лави, Стілець м’який офісний
Очікувана вартість
401 480,00 UAH
UA-2021-10-08-004293-c ● 0eecb9e2778d43899808b70ee25363d3
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "4-А МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА" |
Код ЄДРПОУ: | 23970286 |
Місцезнаходження: | 79049, Україна , Львівська обл., Львів, пр. Червоної калини, 68 |
Контактна особа: |
Дунаєвська Лариса Василівна +380322230356 4kmp_uoz_lviv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником 09.08.2021 р. подано оголошення UA-2021-08-09-011525-a про проведення відкритих торгів на закупівлю «39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Лави, Стілець м’який офісний)», однак, станом на 27 серпня 2021 р. 20:00 год. торги було автоматично відмінено електронною системою на підставі п. 1 ч. 2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», через подання для участі у відкритих торгах - менше двох тендерних пропозицій. Повторно Замовником 31.08.2021 р. було повторно подано оголошення про проведення відкритих торгів, ідентифікатор UA-2021-08-31-006480-a. Однак, станом на кінцевий термін подання пропозицій 16 вересня 2021 р. 17:00 год. було подано лише одну пропозицію, тож відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» відкриті торги було відмінено через подання для участі у відкритих торгах - менше двох тендерних пропозицій. Беручи до уваги вищенаведене, тендерним комітетом прийнято рішення застосувати переговорну процедуру з метою здійснити закупівлю «39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Лави, Стілець м’який офісний)», відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 жовтня 2021 15:26 |
Оскарження наміру укласти договір: | 19 жовтня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 календарних днів з дня замовлення, але в будь якому разі не пізніше 31.10.2021 р.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 шт
Лави 2-х місних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79049, Україна, Львівська область, Львів, пр. Червоної калини, 68.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
30 шт
Лави 3-х місних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79049, Україна, Львівська область, Львів, пр. Червоної калини, 68.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
82 шт
Стілець м’який офісний з оббивкою з тканини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79049, Україна, Львівська область, Львів, пр. Червоної калини, 68.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
128 шт
Стілець м’який офісний (оббивка вініл штучна шкіра сірого кольору)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79049, Україна, Львівська область, Львів, пр. Червоної калини, 68.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
52 шт
Стілець м’який офісний (оббивка вініл штучна шкіра чорного кольору)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79049, Україна, Львівська область, Львів, пр. Червоної калини, 68.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата проводиться після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару, видаткової накладної на товар та акту приймання-передачі товару, але не пізніше ніж через 30 днів з дня отримання товару Замовником. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
08 жовтня 2021 15:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа підприємець Попадюк Василь Васильович #2096716111 |
Переможець |
401 480,00
UAH
|
08 жовтня 2021 15:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2021 11:40
|
договір | укладений |
29 листопада 2021 11:38
|
Електронний підпис | укладений |
20 жовтня 2021 14:16
|
Дог 231 від 20.10.2021р. ФОП Попадюк ВВ.pdf | укладений |
20 жовтня 2021 12:17
|