Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лави, Стілець м’який офісний
Очікувана вартість
401 480,00 UAH
UA-2021-10-08-004293-c 0eecb9e2778d43899808b70ee25363d3
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дунаєвська Лариса Василівна

+380322230356 4kmp_uoz_lviv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "4-А МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА"
Код ЄДРПОУ: 23970286
Місцезнаходження: 79049, Україна , Львівська обл., Львів, пр. Червоної калини, 68
Контактна особа: Дунаєвська Лариса Василівна
+380322230356
4kmp_uoz_lviv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником 09.08.2021 р. подано оголошення UA-2021-08-09-011525-a про проведення відкритих торгів на закупівлю «39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Лави, Стілець м’який офісний)», однак, станом на 27 серпня 2021 р. 20:00 год. торги було автоматично відмінено електронною системою на підставі п. 1 ч. 2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», через подання для участі у відкритих торгах - менше двох тендерних пропозицій. Повторно Замовником 31.08.2021 р. було повторно подано оголошення про проведення відкритих торгів, ідентифікатор UA-2021-08-31-006480-a. Однак, станом на кінцевий термін подання пропозицій 16 вересня 2021 р. 17:00 год. було подано лише одну пропозицію, тож відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» відкриті торги було відмінено через подання для участі у відкритих торгах - менше двох тендерних пропозицій. Беручи до уваги вищенаведене, тендерним комітетом прийнято рішення застосувати переговорну процедуру з метою здійснити закупівлю «39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Лави, Стілець м’який офісний)», відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2021 15:26
Оскарження наміру укласти договір: 19 жовтня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 календарних днів з дня замовлення, але в будь якому разі не пізніше 31.10.2021 р.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 шт
Лави 2-х місних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79049, Україна, Львівська область, Львів, пр. Червоної калини, 68.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
30 шт
Лави 3-х місних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79049, Україна, Львівська область, Львів, пр. Червоної калини, 68.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
82 шт
Стілець м’який офісний з оббивкою з тканини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79049, Україна, Львівська область, Львів, пр. Червоної калини, 68.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
128 шт
Стілець м’який офісний (оббивка вініл штучна шкіра сірого кольору)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79049, Україна, Львівська область, Львів, пр. Червоної калини, 68.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
52 шт
Стілець м’який офісний (оббивка вініл штучна шкіра чорного кольору)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79049, Україна, Львівська область, Львів, пр. Червоної калини, 68.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару, видаткової накладної на товар та акту приймання-передачі товару, але не пізніше ніж через 30 днів з дня отримання товару Замовником. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

08 жовтня 2021 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа підприємець Попадюк Василь Васильович
#2096716111
Переможець 401 480,00
UAH
08 жовтня 2021 15:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2021 15:26

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Попадюк Василь Васильович
#2096716111
401 480,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 листопада 2021 11:40
договір укладений
29 листопада 2021 11:38
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2021 14:16
Дог 231 від 20.10.2021р. ФОП Попадюк ВВ.pdf укладений
20 жовтня 2021 12:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 401 480,00
UAH