Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент муніципальної безпеки Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 39431426 |
Місцезнаходження: | 65006, Україна , Одеська обл., ОДЕСА, вул. Розкидайлівська 67а |
Контактна особа: |
Ягупенко Денис Геннадійович 380997334452 7195960@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 жовтня 2021 11:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 жовтня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 25 жовтня 2021 13:47 |
Очікувана вартість: | 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39520000-3: Готові текстильні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | ДК 021:2015:39520000-3 Готові текстильні вироби (для функціонування пункту обігріву) | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 жовтня 2021 11:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 жовтня 2021 11:42 |
тех док по палаткам.docx | |
08 жовтня 2021 11:42 |
img133.pdf | |
08 жовтня 2021 11:42 |
img134.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-18-000002 ● daa53ec1b18a49369de59e3615062dbc
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 жовтня 2021 16:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.10.2021 Одеса № 641
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 13.10.2021 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 13.10.2021.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 13.10.2021 № 641
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
унікальний номер дата оприлюднення Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
5. UA-2021-10-08-004262-b 08.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-20 16:04:31
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати відсутність у тендерній документації, затвердженій рішенням тендерного комітету Замовника від 07.10.2021 № 2, відомостей, передбачених пунктам 1, 10, 19, 11, 14, 15, 16, 5 (місце поставки товару), 2 (підстави, встановлені статтею 17 Закону) частини другої статті 22 Закону та частиною третьою статті 32 Закону?
3. Яким чином Замовник може обґрунтувати закупівлю теплових вентиляторів, бензинових генераторів, акумуляторних ланцюгових пил з двома батареями, печей на твердому паливі, шанцевого інструменту, кулерів, пожежних щитів з вогнегасниками ВП-5, дорожніх аптечок в комплекті, освітлювачів до 100 W, електричних кабелів з розетками, за наступним предметом закупівлі: ДК 021:2015:39520000-3: Готові текстильні вироби?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-22 15:46:12
Пояснення ПОДАСУ по тендеру за кодом ДК 021:2015:39520000-3 "Готові текстильні вироби" (для функціонування пункту обігріву)
За результатами розгляду запиту на пояснення від 20.10.2021 року, Департамент муніципальної безпеки Одеської міської ради інформує наступне.
По першому питанню зазначаємо, що спеціалістами Департаменту муніципальної безпеки Одеської міської ради був визначений орієнтовний розмір бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик, а також очікувана вартість предмета закупівлі шляхом проведення відповідного моніторингу мережі інтернет та проведеним перемовинам зі спеціалістами Головного Управління ДСНС України в Одеській області та Південного територіального оперативного управління Національної гвардії України.
Також слід зазначити, що розмір очікуваної вартості та бюджетного призначення виділеного на придбання Департаментом муніципальної безпеки Одеської міської ради предмету закупівлі передбачений рішенням Одеської міської ради від 15.09.2021 року № 550-VIII «Про внесення змін до Міської цільової програми пожежної та техногенної безпеки м. Одеси на 2017-2021 роки, затвердженої рішенням Одеської міської ради від 15 березня 2017 року № 1779-VII» - https://omr.gov.ua/ua/acts/council/186237/
По другому питанню зазначаємо, що в тендерній документації місцем поставки товару визначено: м. Одеса, вул. Розкидайлівська, буд. 67-А.
Вказане місце поставки є адміністративною будівлею, та згідно договору оренди нежилого приміщення від 17 липня 2017 року № 542/К, укладеного між Департаментом комунальної власності Одеської міської ради та Департаментом муніципальної безпеки Одеської міської ради належить останньому на праві оренди.
Також необхідно зазначити, що після придбання предмету закупівлі, Департаментом муніципальної безпеки Одеської міської ради було заплановано підготовка та внесення на розгляд Виконавчого комітету Одеської міської ради проєкту рішення щодо передачі з балансу Департаменту предмету закупівлі на баланс з подальшим використанням кожної із районних адміністрації Одеської міської ради.
По третьому питанню інформуємо, що основним предметом закупівлі, що було визначено зазначеним вище рішенням Одеської міської ради від 15.09.2021 року № 550-VIII є відповідне майно, необхідне для облаштування пунктів обігріву населення в період тривалих заморозків.
Отже, за результатами вивчення відповідних нормативно-правових актів, якими регламентується необхідне обладнання зазначених пунктів обігріву населення, а також проведених перемовин зі спеціалістами Головного Управління ДСНС України в Одеській області та Південного територіального оперативного управління Національної гвардії України, було визначено та планувалось здійснити закупівлю пунктів обігріву населення до необхідності комплектування яких повинно входити усе перелічене майно передбачене запропонованим предметом закупівлі.
Однак, враховуючи виникнення відповідних питань з боку спеціалістів Південного офісу Державної аудиторської служби України з приводу можливих ознак порушення законодавства у сфері публічних закупівель, спеціалістами Департаменту муніципальної безпеки Одеської міської ради було здійснено додатковий ретельний аналіз тендерної документації та всієї процедури публічної закупівлі.
За результатами проведеного аналізу документації, було прийнято рішення щодо сканування процедури публічної закупівлі зазначеного предмету закупівлі та здійснення подальшого доопрацювання відповідної документації з метою недопущення порушень та всебічного дотримання вимог законодавства України в сфері публічних закупівель.
Дякуємо за порозуміння та плідну співпрацю!
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 листопада 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (у ТД Замовника відсутня інформація щодо опису та прикладів формальних (несуттєвих) помилок, чим порушено вимоги Наказу № 710)
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 22 жовтня 2021 15:58 |
Кінець періоду оскарження: | 02 листопада 2021 00:00 |
Дата відміни: | 01 листопада 2021 23:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | В тендерній документації виявлені помилки, що потребують виправлення. |
22 жовтня 2021 15:58
|
Електронний підпис |
22 жовтня 2021 15:58
|
img618.jpg |
22 жовтня 2021 15:58
|
img617.jpg |