Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з дослідження факторів виробничого середовища на робочих місцях
Services for the study of factors of the production environment in the workplace
Services for the study of factors of the production environment in the workplace
Очікувана вартість
21 988,26 UAH
UA-2021-10-08-001169-a ● 6b9e903f42414977abf4514add0037cb
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Контактна особа: |
Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку 380443097353 pk_tend@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Branch "Passenger Company" JSC "Ukrzaliznytsya" |
National ID: | 41022900 |
Contact point: |
Duma Alexander provision 380443097353 pk_tend@uz.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 08 жовтня 2021 12:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 листопада 2021 18:00 |
Очікувана вартість: | 21 988,26 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 08 жовтня 2021 12:10 |
Enquiries until: | 29 жовтня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 04 листопада 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 08 листопада 2021 18:00 |
Information
Estimated total value: | 21 988 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань
Scope of the procurement
1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця».2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900.3. Місцезнаходження замовника*. вулиця Симона Петлюри, 21а, місто Київ, 01032/ вулиця Уманська 8, м. Київ, 03049.4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі».5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 71630000-3 Послуги з технічного обслуговування та випробувань (Послуги з дослідження факторів виробничого середовища на робочих місцях).Лот 1-2 – 71630000-3 Послуги з технічного обслуговування та випробувань (Послуги з дослідження факторів виробничого середовища на робочих місцях).5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: лот 1-2: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 71630000-3.6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: лот 1-2: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації.7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: лот 1-2: Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації.8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 21 988,26 грн (двадцять одна тисяча дев’ятсот вісімдесят вісім гривень 26 копійок), з ПДВ в тому числі по:Лот №1:-5 034,96 грн (п’ять тисяч тридцять чотири гривні 96 коп.);Лот №2:-16 953,30 грн (шістнадцять тисяч дев’ятсот п’ятдесят три гривні 30 коп.).9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: лот 1-2: Протягом 2021 року (до 31.12.2021 р.).10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08.11.2021 18:00.11. Умови оплати: лот 1-2: відповідно до умов Договору.12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації.13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Лот 1-2 – не вимагається. 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Лот 1-2 – не вимагається; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 08.11.2021 18:00.16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Лот №1 – 30,00 грн;Лот №2 – 150,00 грн.17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується;18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації.Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень, - відкриті торги;Застосовані критерії оцінки - ціна.
Розгорнути
Згорнути
1. Name of the customer Branch "Passenger Company" JSC "Ukrzaliznytsia".2. Code from the customer 41022900.3. Location of the customer *. 21a Simona Petliura Street, Kyiv city, 01032 / Umanska Street 8, Kyiv, 03049.4. Category of the customer: legal entity and / or business entities that carry out activities in certain areas of business, specified in paragraph 4, part 1 of Art. 2 of the Law "On Public Procurement".5. Name of the subject of procurement with indication of the code according to the Unified Procurement Dictionary (in case of division into lots such information must be indicated for each lot) and names of relevant classifiers of the subject of procurement and parts of the subject of procurement (lots): 71630000-3 Technical inspection and testing services (Services for the study of factors of the production environment in the workplace).Lot 1-2: 71630000-3 Technical inspection and testing services (Services for the study of factors of the production environment in the workplace).5.1. Name of goods or services of each nomenclature item of the subject of procurement and code of goods or services determined in accordance with the Unified Procurement Dictionary: in accordance with Annex 1 of the tender documentation, code DK 021: 2015: Lot 1-2: 71630000-3.6. Quantity of goods or scope of works or provision of services: Lot 1-2: in accordance with the terms of Annex №1 of the tender documentation.7. Place of delivery of goods or place of performance of works or provision of services. Lot 1-2: Ukraine, in accordance with Annex №1 of the tender documentation.8. Expected value of the subject of procurement: UAH : 21 988,26:Lot 1 –5 034,96 UAH; Lot 2 – 16 953,30 UAH; 9. Term of delivery of goods, performance of works, rendering of services: Lot 1-2: During 2021 (till 31.12.2021).10. Deadline for submission of tender proposals: 08.11.2021 18:00.11. Terms of payment: Lot 1-2: in accordance with the terms of the Agreement.12. Language (languages) in which the tender proposals should be prepared: Ukrainian in accordance with the terms of the tender documentation.13. The amount of security for tender proposals (if the customer requires it): Lot 1-2 – not required.14. Type and conditions of providing security for tender proposals (if the customer requires it): Lot 1-2 - not required; 15. Date and time of opening of tender proposals, if the announcement of open bidding is published in accordance with Part 3 of Art. 10 of the Law "On Public Procurement": 08.11.2021 18:00.16. The size of the minimum step of lowering the price during the electronic auction in the range from 0.5 percent to 3 percent of the expected purchase price or in monetary units: Lot 1: 30,00 UAH; Lot 2: 150,00 UAH; 17. Mathematical formula for calculating the present price (in case of its application) - is not applied; 18. Other information: other conditions according to the tender documentation.Type of procurement - procurement procedure - for customers defined in paragraph 4 of the first part of Article 2 of this Law, if the value of the subject of procurement of goods (goods), services (services) is equal to or exceeds 1 million hryvnias, and works - 5 million hryvnias - open bidding;Applied evaluation criteria - price.
Розгорнути
Згорнути
Тендерна документація
08 жовтня 2021 12:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 жовтня 2021 12:07 |
ТД_Середовище на рабочих місцях 2 лоти.docx | |
08 жовтня 2021 12:07 |
проект договору.docx | |
08 жовтня 2021 12:07 |
Оголошенння.doc | |
08 жовтня 2021 12:07 |
ADVERTISEMENT1.doc |
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Лот 1 |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 5 034,96 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 30,00 UAH з ПДВ |
Title: Lot 1
Current status: Unsuccessful
Estimated total value: 5 034,96 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 30,00 UAH
including VAT
Позиції
1 посл
Послуги з дослідження факторів виробничого середовища на робочих місцях
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2021
Services for the study of factors of the production environment in the workplace
CPV: 71630000-3
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Умови оплати Лот 1-2: Відповідно до умов Договору Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 71630000-3. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень, - відкриті торги; Застосовані критерії оцінки - ціна. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 08.11.2021 18:00 Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовуєтьс | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про відміну
Дата відміни
10 листопада 2021 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій