Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Gasoline and diesel fuel
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Тернопільської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 14054198 |
Місцезнаходження: | 46020, Україна , Тернопільська область обл., Тернопіль, Рєпіна,11 |
Контактна особа: |
Пастушенко Оксана Михайлівна +380352244198 kztor-tender@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Пастушенко Оксана Михайлівна +380380352244 kztor-tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Communal Ternopil Regional Council "Center for emergency medical care and disaster medicine" |
National ID: | 14054198 |
Contact point: |
Pastushenko Oksana Mykhaylivna +380352244198 kztor-tender@ukr.net |
Additional contacts: |
PASTUSHENKO OKSANA MYKHAILIVNA +380380352244 kztor-tender@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 жовтня 2021 10:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 листопада 2021 18:00 |
Очікувана вартість: | 3 155 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 08 жовтня 2021 10:55 |
Enquiries until: | 02 листопада 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 08 листопада 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 12 листопада 2021 18:00 |
Information
Estimated total value: | 3 155 000 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Тендерна документація
04 листопада 2021 14:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 листопада 2021 13:17 |
Рішення про внесення змін.docx | |
04 листопада 2021 13:17 |
технічна специфікація.docx | |
04 листопада 2021 13:17 |
Тендерна документація.doc | |
08 жовтня 2021 10:55 |
проект договору.docx |
04 листопада 2021 14:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 листопада 2021 13:17 |
Рішення про внесення змін.docx
|
|||
04 листопада 2021 13:17 |
технічна специфікація.docx
|
|||
04 листопада 2021 13:17 |
Тендерна документація.doc
|
|||
08 жовтня 2021 10:55 |
проект договору.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-21-000031 ● 128f066955ea4432b360ae8619acdf05
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 вересня 2022 10:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.09.2022 № 236
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 21.09.2022 № 236
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу
9 UA-2021-10-08-000706-a Комунальне некомерційне підприємство "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Тернопільської обласної ради Бензин та дизельне паливо 3 155 000,00 Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-23 10:48:14
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є Бензин та дизельне паливо, замовником якої є Комунальне некомерційне підприємство «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Тернопільської обласної ради (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-08-000706-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Чому Замовником не оприлюднено звіти про виконання договорів про закупівлю та/або додаткові угоди про продовження строку дії договорів за лотами 1-3?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-26 15:39:15
Відповідь на запит
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості:
Щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: В технічних характеристиках автомобілів, які є на балансі Комунального некомерційного підприємства "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Тернопільської обласної ради, вказується тип палива на якому експлуатуються ці автомобілі. Відповідно, технічні та якісні характеристики Товару, що закуповується, повинні відповідати технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України, діючими на період постачання Товару. Якість Товару повинна відповідати екологічним нормам ЄВРО – 5, Державним стандартам України, технічним вимогам заводу виробника та вимогам ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови», ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» або Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднового та котельного палива (затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927). Товар повинен відповідати температурному режиму експлуатації транспортних засобів в регіонах України.
Щодо розміру витрат та очікуваної вартості: Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлене статистичним аналізом про середньомісячне використання паливно-мастильних матеріалів на потреби замовника за попередній аналогічний період та згідно з діючими ринковими цінами, отриманими від потенційних постачальників комерційних пропозицій (або, наприклад, очікувана вартість предмета закупівлі визначена в порядку, передбаченому організаційно-розпорядчими документами замовника з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами), з урахуванням офіційних статистичних даних Мінфіну (https://index.minfin.com.ua/markets/fuel/) станом на дату оголошення закупівлі).
Розрахунок потреби на пальне у 2021 році підтверджений розрахунками:
— фактичних видатків на пальне у 2020 році на дані транспортні засоби;
— забезпечення суворого режиму економії енергоносіїв у плановому періоді;
— забезпечення в планових обсягах фінансового плану можливості здійснення відповідних видатків на пальне.
2. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) передбачене для головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
Згідно з реєстром розпорядників та одержувачів бюджетних коштів Комунальне некомерційне підприємство "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Тернопільської обласної ради не є одержувачем бюджетних коштів. Відтак положення, що передбачене п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не поширюється на Комунальне некомерційне підприємство "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Тернопільської обласної ради
Також зазначаємо, що відповідно до річного плану до закупівлі «ДК 021-2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти (Бензин та дизельне паливо)» (UA-P-2021-10-08-001217-a) дана закупівля здійснюється за кошти НСЗУ, що не є бюджетними коштами, відтак на їх витрати не поширюється дія Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів». Для підтвердження даної інформації надаєм скан-копію листа від Національної служби здоров’я України №10736/2-17-21 від 18.0.2021 р. де зазначається, що взаємодія надавача послуг з НСЗУ регулюється виключно Господарським, а не Бюджетним кодексом, відтак кошти, які він отримує від служби за надані послуги, передбачені договором, для нього не є бюджетними.
3. Щодо не оприлюднення звіту про виконання договорів про закупівлю
14 грудня 2021 року замовником торгів Комунальне некомерційне підприємство "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Тернопільської обласної ради було укладено договір №040418-14/12/21-ШК476 на закупівлю ДК 021-2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти (Бензин та дизельне паливо)» по Лот №3 та 15 грудня 2021 року укладено договора №ТБСК-133-1461 та № ТБСК-133-1460 на закупівлю ДК 021-2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти (Бензин та дизельне паливо)» по Лот №1 та Лот №2 відповідно. Враховуючи законодавчі акти, які регулюють порядок проведення закупівель, замовник повинен був , дійсно, розмістити звіт про виконання договору протягом 20 робочих днів з дня завершення дії договору чи закінчення строку дії договору. На виконання відповідних зобов’язань така інформація розміщувалась відповідальною особою, однак, як встановлено за результатом моніторингу закупівель, дані занесені в електронну систему закупівель щодо виконання договору не були оприлюднені. Припускаємо, що в даний період , а саме на початку року, коли замовниками відбувається закриття договорів з публікацією звітів про їх виконання, спостерігається особлива завантаженість електронних авторизованих майданчиків, через що, припускаємо, інформація з них може не синхронізуватись з центральною базою даних PROZORRO, що могло стати причиною допущення порушення в частині зобов’язань замовника, без умислу замовника на вчинення такого порушення та без вини. Відтак, як тільки такий факт був встановлений, замовником у найкоротші строки було вжито всіх необхідних дій на усунення порушення, зокрема 26 вересня 2022 року опубліковано звіт про виконання договорів про закупівлю UA-2021-10-08-000706-a згідно договорів №040418-14/12/21-ШК476, №ТБСК-133-1461 та № ТБСК-133-1460, від 14 та 15 грудня 2021 року.
Зобов’язуємося в подальшому більш ретельно здійснювати моніторинг закупівель та обов’язки визначені ЗУ «Про публічні закупівлі» та інших підзаконних НПА у сфері публічних закупівель, щоб не допускати подібних ситуацій у майбутньому.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами Висновку моніторингу закупівлі проведено детальний аналіз причин невнесення звітів про виконання договорів. Виявлене під час проведення моніторингу порушення було допущене внаслідок ряду об’єктивних факторів, а саме: - в період припинення роботи Тендерного комітету і передачі обов’язків у сфері публічних закупівель до новоприйнятої уповноваженої особи; - на початку року, коли замовники оприлюднюють звіти про виконання договорів, а тому спостерігається особлива завантаженість електронних авторизованих майданчиків, через що, припустимо, інформація з них могла не синхронізуватись з центральною базою даних PROZORRO, що могло стати причиною неумисного допущення даного порушення; - без умислу на вчинення такого порушення. Прийнята до уваги ще на початку проведення моніторингу вказівка на те, що не опубліковано звітів про виконання договорів, у найкоротші строки було вжито всіх необхідних дій на усунення порушення, зокрема 26 вересня 2022 року опубліковано звіти про виконання договорів по закупівлі UA-2021-10-08-000706-a за №040418-14/12/21-ШК476, №ТБСК-133-1461 та №ТБСК-133-1460, від 14 та 15 грудня 2021 року, що підтверджується і самим Висновком про результати моніторингу закупівлі. Гарантуємо недопущення встановленого та усунутого порушення у подальшому, оскільки Висновок за результатами моніторингу закупівлі є додатковим стимулом для вдосконалення навичок в ефективності та бездоганності роботи у сфері публічних закупівель.
2022-10-03 15:05:07
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 жовтня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1 – паливо, що буде постачатись по скрейч-картах або талонах вмережі АЗС учасника по всій території України |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 155 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 775,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Тернопільської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 14054198 |
Місцезнаходження: | 46020, Україна, Тернопільська область обл., Тернопіль, Рєпіна,11 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Кард" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 листопада 2021 14:19
|
ТОВ "КРЕЙН ЕНЕРДЖІ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 грудня 2021 16:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
154 929,60
UAH з ПДВ
|
154 929,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Кард" |
154 977,30
UAH з ПДВ
|
154 977,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" #41449359 |
Переможець |
154 929,60
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2021 16:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 вересня 2022 13:46
|
Звіт про виконання договору | укладений |
26 вересня 2022 13:45
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 12:59
|
д у 1461.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 12:58
|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2021 16:01
|
д.у.1.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2021 15:57
|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2021 14:40
|
договір | укладений |
15 грудня 2021 14:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | ТБСК-133-1461 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди підписати додаткову угоду |
Номер договору про закупівлю: | ТБСК-133-1461 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |